Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Самостійна робота № 7

Рис. 6.3. Основні схеми дільниць обертання локомотивів.

3.Система технічного обслуговування тягового рухомого складу і планово-попереджувальних ремонтів включає:

* технічне обслуговування ТО-1, ТО-2, ТО-3, поточний ремонт ПР-1 – огляд и і роботи з метою попередження появи несправностей в експлуатації, підтримання рухомого складу в працездатному і належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечення пожежної безпеки та безаварійної роботи;

* технічне обслуговування ТО-4 – для обточування бандажів колісних пар без відкочування їх з-під рухомого складу) з метою підтримання оптимальної величини прокату та товщини гребенів;

* технічне обслуговування ТО-5 – підготування тяг7ового рухомого складу з консервацією для довгострокового зберігання в резерві, перед відправленням в капітальний і поточний ремонти;

* поточні ремонти ПР-2 та ПР-3 – для забезпечення справності тягового рухомого складу, відновлення експлуатаційних характеристик та забезпечення їх стабільності в міжремонтний період, виконання ревізії, ремонту, заміни груп деталей, вузлів та агрегатів, а також часткової модернізації;

* капітальний ремонт КР-1, поточний ремонт підсилений ПР-3П – для відновлення паспортних характеристик, часткового відновлення ресурсу, заміни і ремонту зношених, несправних агрегатів, вузлів, деталей та їх модернізації;

* капітальний ремонт КР-2 – для відновлення справності та повного ресурсу тягового рухомого складу, його паспортних характеристик, модернізації агрегатів, вузлів та деталей, повної заміни кабелів та обладнання, що відпрацювало свій ресурс, на нове;

* капітальний ремонт з подовженням ресурсу КРП – для відновлення експлуатаційних характеристик, справності та повного ресурсу на період подовження строку служби понад встановленого після побудови.

Технічне обслуговування ТО-1 виконується локомотивними бригадами (огляд, прибирання, регулювання, очищення і змащення окремих вузлів і деталей) щоденно.

Технічне обслуговування ТО-2 поїзних локомотивів та моторвагонного рухомого складу проводиться в спеціальних ПТО слюсарями; ТО-2 маневрових, вивізних та інших локомотивів при закріпленій ізді проводиться у ПТО слюсарями за участю закріплених бригад. Періодичність ТО-2 встановлюється начальником залізниці в межах 24-60 годин. Тривалість ТО-2 для різних локомотивів установлюється в межах 1-2 години.

Технічне обслуговування ТО-3, ТО-4, ТО-5, поточний ремонт ПР-1 виконуються в депо приписки ТРС комплексними спеціалізованими бригадами.

Поточний ремонт ПР-2, ПР-3 виконуються в спеціалізованих депо залізниці, які мають необхідну ремонтну базу.

Технічне обслуговування ТО-4 дозволяється об’єднувати з виконанням ТО-3, ПР-1, ПР-2.

Капітальний ремонт, модернізація тягового рухомого складу виконується на спеціальних заводах.

Нормативні міжремонтні періоди для ТО-3, усіх поточних і капітальних ремонтів установлюються Укрзалізницею для кожного виду і серії ТРС в залежності від їх пробігу.

4. Екіпірування локомотивів – це забезпечення їх піском, мастилом, обтиральним матеріалом, а тепловозів – також паливом і водою.

Екіпірувальні пристрої розміщуються на території основних і оборотних депо, в пунктах обороту та іноді на приймально-відправних коліях станцій. Екіпірування поєднують з ТО-2 в основних і оборотних депо та на ПТО, де ці операції виконуються в закритих стійлах; іноді суміщають також зі зміною локомотивних бригад під поїздом – в цих випадках вона може виконуватися і на приймально-відправних коліях станцій.

 

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. IV. Практична робота.
  3. VI. Домашня робота.
  4. VI. Практична робота .
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота.
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 655

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства. | Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією роздільного пункту, його основними нормативними документами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.