Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Чому покупець купує Ваш товар?

Наскільки прибутковим є кожен з Ваших товарів?

Чи виглядають привабливими ті ринки, на яких Ви продаєте свій товар?

Як Ви продаєте на ринку кожний зі своїх товарів?

По мірі того, як ми будемо глибше розглядати елемент стратегії на компакт-диску "Зміни, зумовлені ринком", відповіді на ці запитання стануть зрозумілішими.

Розділ стратегії охоплює три елементи: Управління портфелем продукції, Аналіз бізнес-середовища і Місія підприємства.

Тема Управління портфелем продукції допоможе Вам зрозуміти, що Ваше підприємство має зосередити свої зусилля на тих товарах, які потребують від підприємства дій, у яких воно може нарівні конкурувати з іншими виробниками. Коротше кажучи, необхідно сфокусувати увагу на основній спеціалізації.

Підприємство має зосередити зусилля на тому, що воно робить найкраще, і на тому, де його витрати найнижчі. Зосередивши увагу на основній спеціалізації та основних виробничих процесах, підприємствам, як правило, вдається знизити витрати шляхом економії за рахунок масштабу та накопиченого досвіду виробництва.

У процесі стратегічного планування ключову роль грає розуміння портфелю продукції. Цей процес складний, але надзвичайно важливо, щоб Ви добре його продумали. Слід проаналізувати портфель своєї продукції і скласти план управління цим портфелем. Це важливий перший крок до розуміння поточної ситуації на вашому підприємстві.

Досягти цього можна, проаналізувавши своє підприємство за допомогою аналітичних модулів Схеми процесів, Масштабні виробництва, Життєвий цикл продукту, Матриця зростання - частка ринку, Прибутковість продукту, Критерії споживача, які Ви знайдете у розділі "Стратегія".

Після проходження цього аналітичного процесу Ви зможете покращити прибутковість свого підприємства, змінивши асортимент продукції, яку виробляєте. Це відбувається завдяки тому, що більшість заходів і ресурсів з маркетингу буде приділено тим продуктам, які підприємство може продавати найбільш вигідно для себе. Цього ми досягнемо, залишаючи ті продукти, які максимізують загальну маржу на покриття для підприємства. Вам також потрібно зменшити обсяг або припинити виробництво тих продуктів, які не приносять і не будуть приносити значного прибутку для підприємства. Успішне управління портфелем продукції дасть вам можливість скласти успішний реальний стратегічний план для всього асортименту ваших товарів.

Ми застосуємо аналіз п'яти сил у розділі Аналіз бізнес-середовища; він стане основою оцінки ринкових впливів. Якщо конкуренція у Вашій галузі чи сегменті ринку жорстка, або якщо Ви не маєте переваги за існуючої динаміки ринку, треба подумати, яким чином можна сконцентрувати свої активи та ресурси на інших ринках або товарах, які дозволять Вам використовувати свою основну спеціалізацію.

Аналіз п'яти сил допоможе Вам зрозуміти базову структуру конкретного ринку та дасть змогу конкурувати більш ефективно. Аналіз п'яти сил розглядає ринок за п'ятьма критеріями: інтенсивність конкуренції, загроза появи нових конкурентів, вплив постачальників, вплив покупців та загроза замінників. Провівши аналіз п'яти сил, Ви визначите конкурентну позицію в кожній галузі чи ринку, відповівши на ключові запитання щодо впливу кожної з п'яти ринкових сил.


Читайте також:

  1. Даний підхід передбачає, що покупець не заплатить за об»єкт суму, більшу вартості відомої йому власності, що має таку ж корисність.
  2. Кожна фірма галузі купує ресурси, керуючись правилом оптимального використання ресурсів: , яке включає в себе і правило мінімізації витрат на заданий обсяг продукції: , або .
  3. Покупець ф’ючерсного контракту називається стороною, що має довгу позицію (long), а продавець - стороною, що має коротку позицію (shot).
  4. Постачальник. Покупець
  5. Споживач самостійно визначає напрямки використання своїх доходів і асортименту товарів, які купує (свобода споживання).
  6. Ціна – це сума грошей, яку покупець готовий заплатити, а виробник - продати товар.
  7. Що купує готівку. що продає готівку.




Переглядів: 702

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вихід з ринку. | Управління портфелем продукції 1: життєвий цикл продукту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.