МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ціна – це сума грошей, яку покупець готовий заплатити, а виробник - продати товар.Тема 7 Маркетингова стратегія ціни
План
1. Поняття ціни, функції ціни
2. Чинники, що впливають на рівень цін.
3. Класифікація цін.
4. Типи ринків і стратегії ціноутворення.
5. Цілі і етапи ціноутворення.
6. Методи розробки ціни.
7. Види цінових стратегій.
1. Ціна – це показник обмінної вартості товару та послуг, інструмент визначення певного рівня корисності товару, механізм для прийняття споживачами рішення про купівлю товару. За допомогою цін і на їх основі здійснюється обмін товарів. Покупець керується: по-перше: власною потребою в товарі; по-друге: власною платоспроможністю. Попит і поведінка покупця на ринку залежить від рівня цін. Ціна зростає - попит зменшується Ціна зменшується - попит зростає Для вираження залежності ціни товару і попиту на нього використовують коефіцієнт еластичності попиту. Ке = Y * X / X * Y Y – попит X – доходи - зміни Якщо попит змінюється менш ніж ціна на товар, то попит вважається нееластичним. Еластичний попит – це попит, який зменшується в більшої ступені ніж ціна. Таким чином, головна риса ціноутворення в тому, що реальний процес формування ціни здійснюється не в сфері виробництва, а в сфері реалізації, тобто на ринку під впливом попиту і пропозиції. Ціна, як показник обмінної вартості товару, виконує 5 функцій: 1. облікова – визначає скільки витрачено сировини, матеріалів, труда на виготовлення його просування і відображає не тільки витрати, а і прибуток. 2. стимулююча – стимулює або стримує виробництво і споживання через розмір прибутку, який міститься в ціні. 3. збалансування попиту і пропозиції – суть в тому, що через ціну здійснюється зв’язок між виробництвом і споживанням, пропозицією і попитом. Ціна – це гнучкий інструмент для досягнення відповідності між попитом і пропозицією. 4. розподільча – ціна приймає участь у розподілі товарів. 5. раціональне розміщення виробництва – завдяки механізму цін відбувається переміщення капіталу з одного сектору економіки в другий.
2. На рівень цін впливають такі чинники: · споживачі товарів – розрізняють 4 категорії покупців: - економні покупці – реагують на рекламу, на властивості товару, його переваги; - персоніфіковані покупці – реагують на образ товару, якість обслуговування, а не на ціну; - етичні покупці – покупці патріоти підтримують вітчизняного виробника; - апатичні покупці – віддають перевагу зручності і комфорту щоб було смачно незалежно від ціни. · уряд – через законодавчу базу впливають на рівень цін; · витрати – на виробництво та ін.; конкуренція – залежно від того, хто контролює ціни розрізняють три види конкурентного середовища: - середовища де ціни контролюються ринком; - середовища де ціни контролюються фірмою; - середовища де ціни контролюються урядом. · учасники каналів просування.
3. І. Залежно від обслуговуючих галузей ціни бувають: - закупівельні – ціни, що встановлюються на сельхоз продукцію; - будівельні – в галузі будівельних робіт (кошторис і прейскурант); - ціна промисловості – ціна за якою реалізується і закупляється продукція промислових підприємства; - транспортні тарифи –плата за переміщення вантажного та пасажирського транспорту; - тарифи побутового і комунального обслуговування; Читайте також:
|
||||||||
|