МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ціна – це сума грошей, яку покупець готовий заплатити, а виробник - продати товар.Тема 7 Маркетингова стратегія ціни
План
1. Поняття ціни, функції ціни
2. Чинники, що впливають на рівень цін.
3. Класифікація цін.
4. Типи ринків і стратегії ціноутворення.
5. Цілі і етапи ціноутворення.
6. Методи розробки ціни.
7. Види цінових стратегій.
1. Ціна – це показник обмінної вартості товару та послуг, інструмент визначення певного рівня корисності товару, механізм для прийняття споживачами рішення про купівлю товару. За допомогою цін і на їх основі здійснюється обмін товарів. Покупець керується: по-перше: власною потребою в товарі; по-друге: власною платоспроможністю. Попит і поведінка покупця на ринку залежить від рівня цін. Ціна зростає - попит зменшується Ціна зменшується - попит зростає Для вираження залежності ціни товару і попиту на нього використовують коефіцієнт еластичності попиту. Ке = Y * X / X * Y Y – попит X – доходи - зміни Якщо попит змінюється менш ніж ціна на товар, то попит вважається нееластичним. Еластичний попит – це попит, який зменшується в більшої ступені ніж ціна. Таким чином, головна риса ціноутворення в тому, що реальний процес формування ціни здійснюється не в сфері виробництва, а в сфері реалізації, тобто на ринку під впливом попиту і пропозиції. Ціна, як показник обмінної вартості товару, виконує 5 функцій: 1. облікова – визначає скільки витрачено сировини, матеріалів, труда на виготовлення його просування і відображає не тільки витрати, а і прибуток. 2. стимулююча – стимулює або стримує виробництво і споживання через розмір прибутку, який міститься в ціні. 3. збалансування попиту і пропозиції – суть в тому, що через ціну здійснюється зв’язок між виробництвом і споживанням, пропозицією і попитом. Ціна – це гнучкий інструмент для досягнення відповідності між попитом і пропозицією. 4. розподільча – ціна приймає участь у розподілі товарів. 5. раціональне розміщення виробництва – завдяки механізму цін відбувається переміщення капіталу з одного сектору економіки в другий.
2. На рівень цін впливають такі чинники: · споживачі товарів – розрізняють 4 категорії покупців: - економні покупці – реагують на рекламу, на властивості товару, його переваги; - персоніфіковані покупці – реагують на образ товару, якість обслуговування, а не на ціну; - етичні покупці – покупці патріоти підтримують вітчизняного виробника; - апатичні покупці – віддають перевагу зручності і комфорту щоб було смачно незалежно від ціни. · уряд – через законодавчу базу впливають на рівень цін; · витрати – на виробництво та ін.; конкуренція – залежно від того, хто контролює ціни розрізняють три види конкурентного середовища: - середовища де ціни контролюються ринком; - середовища де ціни контролюються фірмою; - середовища де ціни контролюються урядом. · учасники каналів просування.
3. І. Залежно від обслуговуючих галузей ціни бувають: - закупівельні – ціни, що встановлюються на сельхоз продукцію; - будівельні – в галузі будівельних робіт (кошторис і прейскурант); - ціна промисловості – ціна за якою реалізується і закупляється продукція промислових підприємства; - транспортні тарифи –плата за переміщення вантажного та пасажирського транспорту; - тарифи побутового і комунального обслуговування; Читайте також:
|
||||||||
|