МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТОВАРУ – НОВИНКИФормування ідей Відбір ідей Розробка задуму і його перевірка Розробка стратегії маркетингу Аналіз можливостей виробництва і збуту Розробка товару Випробування в ринкових умовах Розгортання комерційного виробництва
8..Кожний товар з періодом часу переживає певний цикл перетворення нового товару в старий. Політика фірми на ринку повинна змінюватися у відповідність з цим циклом. ЖЦТ(життєвий цикл товарів) – це час перебування товару на ринку. Явище періодичного коливання, обсягів продаж, тривалість виробництва і збуту товарів. Класичний маркетинг розглядає 5 етапів ЖЦТ: I. впровадження; II. ріст; III. зрілість; IV. насиченість; V. спад.
Впровадження – здійснюється для створення нового товару на ринку. Для цього етапу характерно: - обсяги продаж невеликі; - прибутку не має, навпаки збитки; - конкуренція обмежена (товар „Дикі кішки” за матрицею Бостонської консультативої групи). Ріст – визначення покупцями товару, збільшення обсягів продаж, зменшення збитків, зростання прибутку (товар „Зірки”). Зрілість – підвищення рівня насиченості ринку, зниження темпів росту продаж, максимальна прибутковість; 50% потенційних покупців вже є власниками товару, товар зараз купують „консерватори”, переконати яких потрібні були значні зусилля („Дойні корови”). Насиченість – ріст обсягів продаж припиняється, реалізація іде за рахунок повторних покупок. Система стимулювання збуту – малоефективна. Товар модернізують, ціни знижують (важкі діти). Спад – товар витискується з ринку, обсяги продаж знижуються до нуля, інтерес споживачів до товару зникає, ніякі системи стимулювання збуту не ефективні ( „Собака на сіні”). Виробник (продавець) має мінімізувати можливі збитки в максимально короткі строки шляхом: - скорочення маркетингових програм; - реанімувати продукт, змінив його положення на ринку (упаковка, фасування); - припинити випуск товару. Необхідно врахувати такі важливі моменти: 1. тривалість ЖЦТ залежить від товару, конкретного ринку; 2. ЖЦТ на різних ринках не однакова; 3. за допомогою засобів маркетингу ЖЦТ на ринку може бути як продовжено, так і скорочено.
9. Залежно від особливості попиту і специфіки окремих видів товару існують різні види ЖЦТ, які розрізняються за продовженням часу, залежать від ринкових факторів, моди, стилю. Криві ЖЦТ: Традиційна крива ЖЦТ – включає чіткі періоди впровадження, росту, зрілості, насичення, спаду. Відмінність стадій одна від одній – обсяги продаж, ціна. Класична крива ЖЦТ – описує дуже популярний продукт зі стабільним збутом протягом довгого часу (“coca – Cola”, товари – довгожителі; „Тривалий бум”). Крива захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ „модна новинка”, швидкий зліт і спад популярності. Тривале захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ товару, який зберігає тривалий попит у кількох сегментах. Сезонна крива ЖТЦ – описує ЖЦТ товару зі зміною сезонів. Крива відновлення (ностальгія) ЖТЦ – описує ЖЦТ на який через час попит відновився. Крива провалу ЖТЦ – описує ЖЦТ який так і не зазнав на ринку успіху.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|