Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТОВАРУ – НОВИНКИ

 
 


Формування ідей

 
 


Відбір ідей

 
 


Розробка задуму і

його перевірка

 
 


Розробка стратегії

маркетингу

 
 


Аналіз можливостей

виробництва і збуту

 
 


Розробка товару

 
 


Випробування в

ринкових умовах

 
 


Розгортання комерційного виробництва

 

 

8..Кожний товар з періодом часу переживає певний цикл перетворення нового товару в старий. Політика фірми на ринку повинна змінюватися у відповідність з цим циклом.

ЖЦТ(життєвий цикл товарів) – це час перебування товару на ринку. Явище періодичного коливання, обсягів продаж, тривалість виробництва і збуту товарів.

Класичний маркетинг розглядає 5 етапів ЖЦТ:

I. впровадження;

II. ріст;

III. зрілість;

IV. насиченість;

V. спад.

 

Впровадження – здійснюється для створення нового

товару на ринку.

Для цього етапу характерно:

- обсяги продаж невеликі;

- прибутку не має, навпаки збитки;

- конкуренція обмежена (товар „Дикі кішки” за матрицею Бостонської консультативої групи).

Ріст – визначення покупцями товару, збільшення обсягів продаж, зменшення збитків, зростання прибутку (товар „Зірки”).

Зрілість – підвищення рівня насиченості ринку, зниження темпів росту продаж, максимальна прибутковість; 50% потенційних покупців вже є власниками товару, товар зараз купують „консерватори”, переконати яких потрібні були значні зусилля („Дойні корови”).

Насиченість – ріст обсягів продаж припиняється, реалізація іде за рахунок повторних покупок. Система стимулювання збуту – малоефективна. Товар модернізують, ціни знижують (важкі діти).

Спад – товар витискується з ринку, обсяги продаж знижуються до нуля, інтерес споживачів до товару зникає, ніякі системи стимулювання збуту не ефективні ( „Собака на сіні”).

Виробник (продавець) має мінімізувати можливі збитки в максимально короткі строки шляхом:

- скорочення маркетингових програм;

- реанімувати продукт, змінив його положення на ринку (упаковка, фасування);

- припинити випуск товару.

Необхідно врахувати такі важливі моменти:

1. тривалість ЖЦТ залежить від товару, конкретного ринку;

2. ЖЦТ на різних ринках не однакова;

3. за допомогою засобів маркетингу ЖЦТ на ринку може бути як продовжено, так і скорочено.

 

 

9. Залежно від особливості попиту і специфіки окремих видів товару існують різні види ЖЦТ, які розрізняються за продовженням часу, залежать від ринкових факторів, моди, стилю.

Криві ЖЦТ:

Традиційна крива ЖЦТ – включає чіткі періоди впровадження, росту, зрілості, насичення, спаду. Відмінність стадій одна від одній – обсяги продаж, ціна.

Класична крива ЖЦТ – описує дуже популярний продукт зі стабільним збутом протягом довгого часу (“coca – Cola”, товари – довгожителі; „Тривалий бум”).

Крива захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ „модна новинка”, швидкий зліт і спад популярності.

Тривале захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ товару, який зберігає тривалий попит у кількох сегментах.

Сезонна крива ЖТЦ – описує ЖЦТ товару зі зміною сезонів.

Крива відновлення (ностальгія) ЖТЦ – описує ЖЦТ на який через час попит відновився.

Крива провалу ЖТЦ – описує ЖЦТ який так і не зазнав на ринку успіху.

 

 



Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  3. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  6. Алгоритм розробки техніко-економічного обґрунтування будівництва нового та реконструкції діючих підприємств харчування.
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Артеріальний пульс, основні параметри
  9. Асортиментний процес включає три основних етапи: концентрацію, кастомізацію і розсіювання.
  10. Аудит проекту розробки ПЗ
  11. Аудит фінансово-господарської діяльності бюджетних установ включає три етапи.
  12. Банківська система та її основні функції




Переглядів: 1101

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конкурентоспроможність товару є вирішальним фактором комерційного успіху на розвинутому конкурентному ринку. | Ціна – це сума грошей, яку покупець готовий заплатити, а виробник - продати товар.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.