МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТОВАРУ – НОВИНКИФормування ідей Відбір ідей Розробка задуму і його перевірка Розробка стратегії маркетингу Аналіз можливостей виробництва і збуту Розробка товару Випробування в ринкових умовах Розгортання комерційного виробництва
8..Кожний товар з періодом часу переживає певний цикл перетворення нового товару в старий. Політика фірми на ринку повинна змінюватися у відповідність з цим циклом. ЖЦТ(життєвий цикл товарів) – це час перебування товару на ринку. Явище періодичного коливання, обсягів продаж, тривалість виробництва і збуту товарів. Класичний маркетинг розглядає 5 етапів ЖЦТ: I. впровадження; II. ріст; III. зрілість; IV. насиченість; V. спад.
Впровадження – здійснюється для створення нового товару на ринку. Для цього етапу характерно: - обсяги продаж невеликі; - прибутку не має, навпаки збитки; - конкуренція обмежена (товар „Дикі кішки” за матрицею Бостонської консультативої групи). Ріст – визначення покупцями товару, збільшення обсягів продаж, зменшення збитків, зростання прибутку (товар „Зірки”). Зрілість – підвищення рівня насиченості ринку, зниження темпів росту продаж, максимальна прибутковість; 50% потенційних покупців вже є власниками товару, товар зараз купують „консерватори”, переконати яких потрібні були значні зусилля („Дойні корови”). Насиченість – ріст обсягів продаж припиняється, реалізація іде за рахунок повторних покупок. Система стимулювання збуту – малоефективна. Товар модернізують, ціни знижують (важкі діти). Спад – товар витискується з ринку, обсяги продаж знижуються до нуля, інтерес споживачів до товару зникає, ніякі системи стимулювання збуту не ефективні ( „Собака на сіні”). Виробник (продавець) має мінімізувати можливі збитки в максимально короткі строки шляхом: - скорочення маркетингових програм; - реанімувати продукт, змінив його положення на ринку (упаковка, фасування); - припинити випуск товару. Необхідно врахувати такі важливі моменти: 1. тривалість ЖЦТ залежить від товару, конкретного ринку; 2. ЖЦТ на різних ринках не однакова; 3. за допомогою засобів маркетингу ЖЦТ на ринку може бути як продовжено, так і скорочено.
9. Залежно від особливості попиту і специфіки окремих видів товару існують різні види ЖЦТ, які розрізняються за продовженням часу, залежать від ринкових факторів, моди, стилю. Криві ЖЦТ: Традиційна крива ЖЦТ – включає чіткі періоди впровадження, росту, зрілості, насичення, спаду. Відмінність стадій одна від одній – обсяги продаж, ціна. Класична крива ЖЦТ – описує дуже популярний продукт зі стабільним збутом протягом довгого часу (“coca – Cola”, товари – довгожителі; „Тривалий бум”). Крива захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ „модна новинка”, швидкий зліт і спад популярності. Тривале захоплення ЖТЦ – описує ЖЦТ товару, який зберігає тривалий попит у кількох сегментах. Сезонна крива ЖТЦ – описує ЖЦТ товару зі зміною сезонів. Крива відновлення (ностальгія) ЖТЦ – описує ЖЦТ на який через час попит відновився. Крива провалу ЖТЦ – описує ЖЦТ який так і не зазнав на ринку успіху.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|