МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Конкурентоспроможність товару є вирішальним фактором комерційного успіху на розвинутому конкурентному ринку.Це означає, що товар відповідає: умовам ринку; конкретним вимогам споживачів (якість, технічні, економічні, естетичні вимоги); комерційним умовам (терміни поставки, канали збуту, сервіс); умовам реалізації (ціна); рівню витрат споживача під час експлуатації товару. Конкурентоспроможність товару – це сукупність якісних і вартісних характеристик товару, яка забезпечує задоволення конкретної потреби і визначає його успіх на ринку, тобто його переваги над товарами конкурентів. Конкурентоспроможність визначається відношенням корисного ефекту (Ек) до сумарних витрат, пов’язаних з придбанням і експлуатацією (Цс) – ціною споживання.
К = ЕК / ЦС max Конкурентоспроможність можливо визначити тільки порівнюючи товари конкурентів між собою. По – перше: конкурентоспроможність визначає ціна(яка складається з ціни товару + ціни споживання) найбільш конкурентоспроможний товар, який має мінімальну ціну споживання. По – друге: якість - тотожне поняття конкурентоспроможності. Якість товару визначають по 4-х рівнях: - відповідність стандарту; - відповідність експлуатаційним характеристикам; - відповідність фактичним вимогам ринку; - відповідність латентним потребам. По – третє: конкурентоспроможність товару визначається рівнем корисності товару. По четверте – конкурентоспроможність визначається: ý термінами доставки;
ý якістю сервісу; ý рекламою.
В комплексі заходів по підвищенню конкурентоспроможності особливе значення має розробка і впровадження єдиної системи управління якістю товарів. В комплексну систему управління якістю товарів вводиться сертифікація якості товарів. Сертифікат – це документ, який свідчить про якість фактично доставленого товару і його відповідність умовам контракту (стандартам, технічним умовам).Видається державними органами, торговельними палатами, спеціальними лабораторіями і фірмами виробниками.
7. Існує багато визначень і підходів до поняття „новий товар”. I. – це будь-який знову виготовлений виріб; II. – це виріб, який відрізняється від існуючих аналогів (сировина, технології, матеріали, зовнішній вигляд). III. – це виріб, який характеризує: зміні у зовнішньому оформленні при збереженні споживних властивостей; часткові зміни споживних властивостей за рахунок удосконалення технічних характеристик, але без принципових змін технологій; принципові зміни споживних властивостей, які значно змінюють способи задоволення. IV. – це поява товару, який не має аналогів. Таким чином виробом можна вважати такий виріб, виробництво якого вперше освоєно підприємством. Новий товар – це новий продукт, який надходить до ринку і відрізняється від вже існуючих товарів якимись змінами споживних властивостей. Рівень новизни товару може визначатися: Þ модернізацією виробу; Þ періодом, коли врівноважується новизна виробу і традиційні риси продукції даного призначення; Þ абсолютно нові вироби, хоча функції, які вони виконують існували і раніше (електронна бритва замість станку); Þ якісно нові товари, нові потреби і способи їх задоволення (комп’ютер). Споживач завжди чекає нових, удосконалених виробів, і конкуренція не дозволяє виробникам розслабитись, примушує багато робити, щоб забезпечити ринок новим товаром. Новий товар можна отримати: - або шляхом придбання зі сторони (купити патент на виробництво або фірму), або завдяки власним зусиллям і саме цей шлях найбільш сприяє успіху фірм. Тому, розробляють і впровадження його в ринок.
Читайте також:
|
|||||||||||
|