Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкурентоспроможність товару є вирішальним фактором комерційного успіху на розвинутому конкурентному ринку.

Це означає, що товар відповідає:

умовам ринку;

конкретним вимогам споживачів (якість, технічні, економічні, естетичні вимоги);

комерційним умовам (терміни поставки, канали збуту, сервіс);

умовам реалізації (ціна);

рівню витрат споживача під час експлуатації товару.

Конкурентоспроможність товару – це сукупність якісних і вартісних характеристик товару, яка забезпечує задоволення конкретної потреби і визначає його успіх на ринку, тобто його переваги над товарами конкурентів.

Конкурентоспроможність визначається відношенням корисного ефекту (Ек) до сумарних витрат, пов’язаних з придбанням і експлуатацією (Цс) – ціною споживання.

 

К = ЕК / ЦС max

Конкурентоспроможність можливо визначити тільки порівнюючи товари конкурентів між собою.

По – перше: конкурентоспроможність визначає ціна(яка складається з ціни товару + ціни споживання) найбільш конкурентоспроможний товар, який має мінімальну ціну споживання.

По – друге: якість - тотожне поняття конкурентоспроможності.

Якість товару визначають по 4-х рівнях:

- відповідність стандарту;

- відповідність експлуатаційним характеристикам;

- відповідність фактичним вимогам ринку;

- відповідність латентним потребам.

По – третє: конкурентоспроможність товару визначається рівнем корисності товару.

По четверте – конкурентоспроможність визначається:

ý термінами доставки;

 

ý якістю сервісу;

ý рекламою.

 

 


 

 

 
 


В комплексі заходів по підвищенню конкурентоспроможності особливе значення має розробка і впровадження єдиної системи управління якістю товарів. В комплексну систему управління якістю товарів вводиться сертифікація якості товарів.

Сертифікат – це документ, який свідчить про якість фактично доставленого товару і його відповідність умовам контракту (стандартам, технічним умовам).Видається державними органами, торговельними палатами, спеціальними лабораторіями і фірмами виробниками.

 

 

7. Існує багато визначень і підходів до поняття „новий товар”.

I. – це будь-який знову виготовлений виріб;

II. – це виріб, який відрізняється від існуючих аналогів (сировина, технології, матеріали, зовнішній вигляд).

III. – це виріб, який характеризує:

зміні у зовнішньому оформленні при збереженні споживних властивостей;

часткові зміни споживних властивостей за рахунок удосконалення технічних характеристик, але без принципових змін технологій;

принципові зміни споживних властивостей, які значно змінюють способи задоволення.

IV. – це поява товару, який не має аналогів.

Таким чином виробом можна вважати такий виріб, виробництво якого вперше освоєно підприємством.

Новий товар – це новий продукт, який надходить до ринку і відрізняється від вже існуючих товарів якимись змінами споживних властивостей.

Рівень новизни товару може визначатися:

Þ модернізацією виробу;

Þ періодом, коли врівноважується новизна виробу і традиційні риси продукції даного призначення;

Þ абсолютно нові вироби, хоча функції, які вони виконують існували і раніше (електронна бритва замість станку);

Þ якісно нові товари, нові потреби і способи їх задоволення (комп’ютер).

Споживач завжди чекає нових, удосконалених виробів, і конкуренція не дозволяє виробникам розслабитись, примушує багато робити, щоб забезпечити ринок новим товаром.

Новий товар можна отримати: - або шляхом придбання зі сторони (купити патент на виробництво або фірму), або завдяки власним зусиллям і саме цей шлях найбільш сприяє успіху фірм.

Тому, розробляють і впровадження його в ринок.

 


Читайте також:

  1. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  2. Аналіз прибутків комерційного банку
  3. Без урахування вагомості факторів конкурентоспроможність продукції визначається як сума балів за кожним фактором.
  4. Бухгалтерський облік доходів і витрат комерційного банку
  5. Важливість товару для споживача
  6. Вартісна характеристика товару подається у рахунку та у проформі-рахунку.
  7. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  8. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  9. Вибір конкретної різновидності товару-представника.
  10. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  11. Види ринку.
  12. Визнання та виконання міжнародного комерційного арбітражного рішення




Переглядів: 769

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сервіс – це система забезпечення, яка дозволяє покупцю вибрати оптимальний варіант придбання і споживання технічно – складних виробів. | ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТОВАРУ – НОВИНКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.