Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сервіс – це система забезпечення, яка дозволяє покупцю вибрати оптимальний варіант придбання і споживання технічно – складних виробів.

Завдання системи сервісу:

ý консультація покупця;

ý передача необхідної документації;

ý передпродажна підготовка товару;

ý доставка товару;

ý установка, монтаж ( інсталяція);

ý оперативне постачання запасних частин;

ý формування постійної клієнтури.

Гасло: „Ви купуєте наш товар і використовуєте його – ми робимо все інше!”

Сервісні послуги: обов’язкові і рекомендовані; платні і безкоштовні.

Обов’язкові:

- упаковка;

- демонстрація;

- інформація;

- консультація покупців;

- обмін.

Рекомендовані:

- продаж в кредит;

- підбір тону;

- доставка;

- інсталяція.

6.Якщо люди купують товар, вони фактично купують переваги, що надaє їм цей товар. Тому метою підприємства може бути продукція з однією або декількома суттєвими відмінностями, які помічають і цінують покупці. Це означає, що покупці повинні сприймати товар, що має перевагу і є більш вигідним з погляду вартості порівняно з товаром конкурента.

Конкурентна перевага - це унікальні особливості товару, що відрізняють його від товарів конкурентів.

Ознаки конкурентної переваги:

1) дана особливість товару повинна відрізняти його від продукції конкурентів;

2) сприйматися покупцями як цінна перевага;

З) товар повинен витримувати цінову конкуренцію на цільовому ринку;

4) особливість товару повинна сприйматися одним з п'яти відчуттів людини (зір, слух, запах, смак і дотик), так щоб цю відмінність можна була легко пояснити і запам'ятати;

5) відмінність повинна приносити прибуток і бути захищена від спроб конкурентів скопіювати її шляхом створення зареєст­рованого торговельного знака.

Конкурентна перевага може бути внутрішньою і зовнішньою.

Конкурентна перевага є зовнішньою, якщо вона заснована на

відмітних якостях товару, що утворюють цінність для покупця, че­рез скорочення витрат або підвищення ефективності діяльності.

Зовнішня конкурентна перевага збільшує ринкову силу фірми, тобто здатність фірми змусити ринок прийняти ціну товару більш високу, ніж у пріоритетних (найнебезпечніших) конкурентів, але не забезпечуючих відповідної якості.

Внутрішняконкурентна перевага базується на перевазі фірми у відношенні витрат виробництва, керування фірмою або товаром, що створює цінність для виробника і меншу собівартість, ніж у кон­курента.

Ця перевага може створюватися завдяки проведенню стратегії домінування по витратах за рахунок впровадження організаційного і виробничого нововведення фірми.

Конкурентна перевага товару забезпечується конкурентноздатні­стю товарів.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II варіант
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  5. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  6. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань
  10. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Упаковка – це вмістилище товару, за допомогою якого він пропонується покупцю. | Конкурентоспроможність товару є вирішальним фактором комерційного успіху на розвинутому конкурентному ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.