Для того, щоб визначити, яку стратегію вибрати для кожного продукту, необхідно почати з уважного аналізу продуктів, які Ви виробляєте, та ринків, на яких Ви наразі конкуруєте. Зокрема, Вам необхідно визначити, на яких товарах треба зосередити найбільші зусилля служби маркетингу.
Товари, вибрані для роботи службою маркетингу, мають бути товарами, які підприємство виробляє найкраще, які хоче купувати покупець, і які принесуть найбільший операційний прибуток.
Це означає, що Ви маєте слідувати тенденціям ринку і розуміти потреби покупця, щоб виробляти товари, які користуються найвищим попитом, мають цінність для покупців та підвищують конкурентноздатність підприємства. Це також означає, що Ви маєте скоротити виробництво товарів, що не приносять прибутку або не користуються попитом у покупців, щоб мати можливість зосередити зусилля на збільшенні продажу прибуткових товарів.
Для того аби визначити, на яких товарах необхідно зосередити найбільші зусилля відділу маркетингу, слід відповісти на такі запитання:
- Яка основна спеціалізація Ваших підприємств? (Ваша основна спеціалізація - це те, що ви робите, щоб виробляти свої продукти не гірше, ніж конкуренти)