Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вихід з ринку.

Для того, щоб визначити, яку стратегію вибрати для кожного продукту, необхідно почати з уважного аналізу продуктів, які Ви виробляєте, та ринків, на яких Ви наразі конкуруєте. Зокрема, Вам необхідно визначити, на яких товарах треба зосередити найбільші зусилля служби маркетингу.

Товари, вибрані для роботи службою маркетингу, мають бути товарами, які підприємство виробляє найкраще, які хоче купувати покупець, і які принесуть найбільший операційний прибуток.

Це означає, що Ви маєте слідувати тенденціям ринку і розуміти потреби покупця, щоб виробляти товари, які користуються найвищим попитом, мають цінність для покупців та підвищують конкурентноздатність підприємства. Це також означає, що Ви маєте скоротити виробництво товарів, що не приносять прибутку або не користуються попитом у покупців, щоб мати можливість зосередити зусилля на збільшенні продажу прибуткових товарів.

Для того аби визначити, на яких товарах необхідно зосередити найбільші зусилля відділу маркетингу, слід відповісти на такі запитання:

- Яка основна спеціалізація Ваших підприємств? (Ваша основна спеціалізація - це те, що ви робите, щоб виробляти свої продукти не гірше, ніж конкуренти)


Читайте також:

  1. Альтернативна реалізація із вільним вихідним кодом – сервер SAMBA
  2. Вивчення товару і комплексне дослідження ринку.
  3. Види ринку.
  4. Вихідний опір стабілізатора
  5. Вихідний потік вимог
  6. ВИХІДНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА БЕТОННОЇ СУМІШІ
  7. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  8. Вихідні дані для виконання РГР
  9. Вихідні дані для проектування
  10. Вихідні дані для проектування поздовжнього профілю, його елементи та оформлення
  11. Вихідні дані для розрахунку систем ГВП.




Переглядів: 691

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Та як досягти цих цілей. | Чому покупець купує Ваш товар?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.