Розділ компакт-диску "Зміни, зумовлені ринком", присвячений стратегії, розділено на окремі модулі, які допоможуть визначити раціональну стратегію підприємства та викласти бачення і місію Вашого підприємства.
По мірі того, як Ви будете просуватись вперед за цими модулями стратегії, Ви побачите, що кожне підприємство, як правило, виробляє серію різних товарів. Вони можуть значною мірою відрізнятись один від одного (наприклад, трактори та танки, які виробляє машинобудівний завод), або похідні одного виду продукту (як наприклад, різні види ковбасних виробів, що виробляються на м'ясокомбінаті). Проте, незважаючи на різноманітність асортименту, підприємствам звичайно треба вибирати з поміж чотирьох базових стратегій для кожного з своїх продуктів: