Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклади стратегічних цілей.

Класифікація цілей

Існує досить багато класифікаційних груп, які визначають цілі управління. Вони поділені за такими ознаками:

1. за спрямованістю дій – зовнішні цілі, внутрішні цілі;

2. за напрямками діяльності на підприємстві – економічні цілі, техніко-технологічні цілі, соціальні цілі, екологічні цілі;

3. за можливістю їхнього повного здійснення – цілі «створення» (матеріального об’єкта чи системи), «цілі розвитку» (коли йдеться про процес);

4. за охопленням організаційних рівнів управління (або загально-корпоративного) – це цілі всього підприємства, окремих підрозділів і груп, або індивідуумів:

5. за часовими характеристиками – короткострокові цілі, середньострокові цілі, довгострокові цілі;

6. за відповідною спрямованістю на види діяльності – стратегічні цілі, тактичні цілі, оперативні цілі;

7. за впливом на окремі елементи підприємства: виробничі цілі, управлінські цілі –

o адміністративні функції (планування, організація, мотивація, контроль);

o функції підприємства (маркетингові, технологічні, збутові, фінансові, постачальні, кадрові);

8. за пріоритетами – основні цілі, побічні цілі, підприємницькі цілі;

9. за вимірюваністю – кількісні цілі, якісні цілі;

10. за ступенем оновлення – цілі підтримки наявного рівня, цілі поступового розвитку окремих елементів системи, цілі оновлення;

11. за характером діяльності – цілі функціонування, цілі розвитку.

 

За часом досягнення цілі поділяються на:

короткострокові – визначають найближчі конкретні організаційні цілі та ринкову позицію, яку організація бажає зайняти, виходячи із довгострокових цілей організації.

довгострокові – визначають бажані результати та ринкову позицію з урахуванням досягнутого рівня розвитку на поточний момент.

стратегічні – вказують на специфічні результати діяльності, яких організація планує досягти, а також конкурентну позицію, котру вона прагне зайняти на ринках для своїх продуктів. Їх відносять до цілей розвитку.

Затипом цілі поділяються на:

фінансові – пов’язані з підтримкою фінансових ресурсів компанії, необхідних для зростання і процвітання, а саме:

· обсяг прибутку;

· віддача від інвестицій;

· надходження готівки на підприємство;

· розміри займів і дивідендів;

стратегічні – спрямовані на зміцнення конкурентних позицій на ринку:

· підвищення темпів зростання;

· збільшення частки ринку;

· покращення якості продукцій та послуг;

· зниження рівня витрат;

· покращення іміджу фірми;

· проникнення на зарубіжні ринки;

· використання передових технологій;

 

Національний банк (США) – метою є: створити компанію №1 з надання послуг.

Exxon –забезпечити нашім акціонерам зберігання їх інвестицій та зростання доходів.

General Electric – стати найбільш конкурентоспроможною фірмою в світі виходячи на перше місце чи друге місце в кожній із сфер нашої діяльності.

Apple – запропонувати найкращі технології із персональних комп’ютерів і передавати їх якомога більшій кількості людей.

 


Читайте також:

  1. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  2. В чому полягає явище тунелювання через потенціальний бар’єр, наведіть приклади.
  3. Взаємозв’язок організаційної структури і стратегічних змін
  4. Вибір стратегічних альтернатив
  5. Види стратегічних змін на підприємствах
  6. Види стратегічних союзів.
  7. Визначення і приклади
  8. Деякі приклади застосування ППП
  9. Етап 2. Постановка стратегічних цілей і завдань для їх досягнення.
  10. Етап 3. Формулювання стратегії для досягнення кінцевих цілей.
  11. Загальне формулювання і приклади задач лінійного програмування
  12. Зовнішня політика СРСР: зміцнення геостратегічних позицій у початковій фазі війни




Переглядів: 7703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місія – генеральна мета підприємства. | Дерево цілей» підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.