Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місія – генеральна мета підприємства.

Приклади формулювання мети на різних підприємствах.

Невдале формулювання мети Зауваження до формулювання мети Більш вдале формулювання мети
Максимізувати прибуток „Невизначений максимум”(тобто скільки) „Невизначений термін” У 2006 році досягти прибутку в 1 млн грн.
У 2006 році збільшити витрати на рекламу на 5% Реклама це діяльність, яка сприяє (чи ні) досягненню певних результатів. Не ясно, чи спроможне це збільшення в досягненні необхідних результатів У 2006 році збільшити частку ринку, яку обслуговує підприємство з 8 до 10% за рахунок збільшення витрат на рекламу на 15%
Інтенсифікувати НДПКР, за рахунок цього стати технологічним лідером галузі Невизначеність в основних напрямках діяльності, бажання досягти багато чого у багатьох напрямках У 2005 – 2010 роках залишитися лідером у розробці нових технологій та продуктів, які б дозволяли покупцям електрообладнання економити електроенергію

Генеральна мета підприємства торкається його довгострокової спрямованості та орієнтації на конкретний вид діяльності.

Генеральна мета підприємства у ринковій економіці трактується як місія.

Місія – це мета, задля якої існує підприємство. Місія тісно пов’язана з такими категоріями як „бачення розвитку фірми”, „філософія існування фірми” тому і майже завжди є особистим поглядом керівників найвищого рівня на перспективи розвитку підприємства.

Управлінська цінність формулювання місії полягає у визначенні довгострокової орієнтації підприємства та основних рішень стосовно узгоджених дій з реалізації бачення розвитку.

Структура відповідей на питання, що має бути відображенням у місії:

1. Покупці – вказується хто є споживачем підприємства

2. Продукція чи послуги. Опис основних їх видів.

3. Ринки - формулюється сфера конкуренції фірми

4. Технологія

5. Формулювання широких економічних задач фірми

6. Філософія. Підтвердження основних цінностей і пріоритетів підприємства

7. Самооцінка. Формулювання недоліків підприємства, його конкурентних переваг

8. Турбота про імідж

Бачення – це погляд вищого керівництва підприємства на те, якою має бути організація за найсприятливішого збігу обставин.

Місія складається з довгострокового бачення, того, що організація прагне робити і того, якою вона намагається стати.

Місія є найбільш конкретною, тому її роль наступна:

1. визначає причину та сферу існування;

2. об’єднує зусилля працівників;

3. дає змогу сполучати різні цілі;

4. визначає розумні передумови розподілу коштів (за пріоритетами);

5. окреслює загальний діапазон обов’язків.

Усі цілі встановлюються на основі місії, переваг вищого керівництва, позицій, які організація має в зовнішньому середовищі.

 

 

Зміст місії (стратегічної установки)

Будь-якого визначеного і універсального набору правил формування місії, яка б підходила для конкретної організації не існує. В різних організаціях її зміст, обсяг, форма і рівень деталізації буде відрізнятися, але для вирішення цього завдання існують деякі рекомендації. Ф.Девід пропонує структуру відповідей на питання, що і має бути відображено в місії (стратегічній установці):

1. Покупці. Вказується, хто є споживачем підприємства.

2. Продукція чи послуги. Опис основних видів продукції чи послуг.

3. Ринки. Формулюється сфера конкуренції фірми.

4. Технологія. Повідомляється про те, чи є технологія предметом уваги підприємства.

5. Формулювання широких економічних задач фірми.

6. Філософія. Підтвердження основних етнічних цінностей і філософських пріоритетів підприємства.

7. Самооцінка. Формулювання недоліків підприємства і його конкурентних переваг.

8. Турбота про імідж. Формулювання того, як підприємство хотіло б виглядати в очах громадськості.

Приклади місії:

· Фірма „McCormickz&Compani” .Місія: “розширення наших позицій світового лідера у виробництві спецій та приправ”.

· Компанія „General Motors”. Місія: „Постачати на ринок автомобілі, які є світовим лідером у якості, витратах і мірі задоволення клієнтів”.

· Фірма „Kodak”. Місія: „Стати світовим лідером у хімічному і електронному зображенні”.

· Фірма „Compag Computer”. Місія: „Стати провідним постачальником персональних комп’ютерів на всіх сегментах ринку” .


Читайте також:

  1. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  2. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  3. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  4. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  5. Аналіз грошових активів підприємства.
  6. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства.
  7. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  8. Аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства.
  9. Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства.
  10. Аналіз майна підприємства.
  11. Аналіз майна підприємства.
  12. Аналіз пасивів підприємства.




Переглядів: 1647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характерні основи груп факторів, що визначають мету в управлінні | Приклади стратегічних цілей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.