Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слайд 1

Як повідомити про зміни.

Одним з ключових елементів реалізації програми змін є повідомлення про це працівників підприємства. В більшості організацій оголошенню змін не приділяють належної уваги або ж починають робити це з запізненням. Єдиним джерелом інформації про зміни часто виявляється відповідний лист керівництва чи кулуарні розмови під час перерви в роботі.

Звичайно, це неправильно, оскільки продумана стратегія розповсюдження інформації може бути надзвичайно корисною для підтримки програми змін. Зрозумівши, чим викликана необхідність змін, та яку користь з цього матимуть вони особисто, працівники краще сприйматимуть переміни в своїй роботі.

Для того, щоб спланувати і чітко повідомити про організаційні зміни, слід врахувати наступне:

- Повідомлення слід робити часто, точно і регулярно. Такий зв'язок повинен існувати з усіма формальними групами, що пов'язані з підприємством а саме: акціонерами, працівниками підприємства, покупцями, постачальниками та громадськістю.

- Перш за все потрібна інформація, суттєва для розуміння процесу проведення змін, їх цілей та часових меж. Обсяг та тип потрібної інформації залежить від конкретного адресата, тому ця інформація має бути адресною і своєчасною.

- В ідеалі, повідомлення має не тільки надавати інформацію, але й започаткувати діалог з усіма сторонами, яких стосуються нововведення. Такий механізм зворотного зв'язку може бути дуже цінним, оскільки він сприяє появі нових ідей і допомагає зняти невирішені проблеми.

Оголошення про проведення змін мають містити достатньо інформації для того, щоб кожен працівник підприємства міг зрозуміти майбутні зміни, їх наслідки, яким чином вони торкаються його особисто, і як можна сприяти їх успішному запровадженню, а також бути чіткими, щоб розвіяти сумніви та чутки. При складанні повідомлень про зміни користуйтесь наступними порадами:

- Опишіть поточний стан підприємства: відверто опишіть поточну ситуацію в галузі, стан підприємства та що може статись, якщо залишити все незмінним. За основу можна взяти попередні дослідження, зроблені при підготовці стратегічного плану.

- Поясніть переваги нововведень: поясніть, як зміни можуть покращити стосунки з покупцями та підвищити рівень прибутку. Покажіть позитивні наслідки успішного запровадження змін (вища зарплата, посадовий ріст, підвищення кваліфікації і т. ін).

- Визначте прихильників змін: щоб провести зміни, необхідно визначити лідерів, які з ентузіазмом підтримають ваш план. Ці люди мають бути добрими співрозмовниками, уважними слухачами, прагнути зрушень на краще і бути реалістами. Назвіть цих ключових лідерів для підтримки плану змін та запропонуйте працівникам неформальний спосіб повідомлення про свої сумніви.

- Визначте графік виконання плану: Незважаючи на те, що встановити точні часові межі проведення змін важко, слід скласти хоча б приблизний варіант такого графіку, щоб усі знали, коли їм доведеться діяти.

- Вкажіть, як буде підтримуватися програма змін: такі заходи, як навчання, наради і обговорення проблем працівників.

- Поясніть систему оцінки виконання програми: робітники мають ясно розуміти, як буде оцінюватись їх успішна робота, та за які показники вони можуть отримати винагороду в майбутньому.

Опишіть стабільні служби організації: Тотальні зміни можуть породити занепокоєння. Звичайно, не всі підрозділи підприємства мають змінюватись одночасно. Поясніть, які з них працюють добре, і чому зміни не торкнуться їх.

- Вкажіть потенційні негативні аспекти змін: зміни завжди означають щось хороше для одних, і щось погане для інших. Надзвичайно важливо казати всю правду. Не приховуйте поганих новин і одразу повідомляйте про них.

- Поясніть, як працівники отримуватимуть інформацію про зміни: генеральний директор має повністю підтримувати реформи і завжди мати зв'язок з підлеглими. Для цього можна скористатися з усіх каналів передачі інформації, але найкращим шляхом є особисті зустрічі і розмови.

- Зазначте можливості для повідомлення про наслідки змін: Наведіть успішні приклади проведення змін на підприємстві. Ефект такого повідомлення буде особливо значним, якщо його зробить особа, відома на цільовому ринку.

- Поясніть, якими будуть подальші заходи: регулярно повідомляйте, де зміни йдуть успішно, і які підрозділи незадовільно виконують програму змін.

Закінчивши підготовку, регулярно і постійно інформуйте цільову аудиторію про заплановану програму змін та хід її виконання всіма доступними каналами зв'язку. Будьте завбачливими. Не забувайте, що спілкування - це двосторонній процес: реакція ваших працівників може багато що сказати про практичну сторону процесу змін, який ви розпочали.

До модулю додається приклад ефективного повідомлення про заплановані зміни на типовому українському підприємстві. Перегляньте цей приклад і подумайте, як спланувати повідомлення про зміни на своєму підприємстві. Цю історію успіху можна також використати як приклад для заохочення інших працівників підприємства до участі у впровадженні програми необхідних змін.

 


 


 


 


 


 


Читайте також:

  1. Додавання в слайд музики і звукових ефектів
  2. Додавання на слайд фільму або анімованого малюнка GIF
  3. Додавання переходів між слайдами
  4. Залежно від часу закріплення і зберігання матеріалу пам'ять поділяють на сенсорну, короткочасну і тривалу(Слайд № 19).
  5. Запис звуку або звукової примітки для окремого слайду
  6. Зміна фону слайду
  7. Лекція 1. (слайд 5) Організація економічного аналізу на підприємстві
  8. Слайд 1
  9. Слайд 1
  10. Слайд 1
  11. Слайд 1
  12. Слайд 1




Переглядів: 684

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слайд 1 | Сутність, підходи та етапи організаційного проектування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.