Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок розгляду і прийняття проекту бюджету

Представлення проекту закону про Державний бюджет України та підготовка його до розгляду у Верховній Раді України:

КМУ у тижневий строк подає до ВРУ проект закону на повторне представлення
Рішення про відхилення
Представлення проекту закону про держбюджет у ВРУ
Проект закону про держбюджет розглядається в комітетах ВРУ
Робота в комітеті ВРУ з питань бюджету
Прийняття до розгляду представленого проекту закону
Доповідь голови Комітету ВРУ з питань бюджету
Доповідь Міністра фінансів
не пізніше, ніж через 5 днів після подання КМУ проекту закону про держбюджет до ВРУ

 
 
Пропозиції комітетів до проекту закону
Проект закону направляється та розглядається в комітетах ВРУ
Робота в Комітеті ВРУ з питань бюджету (після 1 (6).10 пропозиції не приймаються)
Підготовка ВРУ проекту закону про держбюджет до першого читання
до 1.10 (або до 6.10, якщо було повторне представлення проекту)

Висновки та пропозиції до проекту закону про держбюджет, а також таблиці пропозицій суб’єктів законодавчої ініціативи
Комітет ВРУ з питань бюджету спільно з уповноваженим представником КМУ
Народним депутатом України не пізніше, ніж за 2 дні до розгляду проекту закону про держбюджет у першому читанні
до 15 (20).10

 
 

Розгляд проекту закону про Державний бюджет України в першому та другому читаннях:

до 20 (25).10  
до 3(8).11  
Загальний обсяг бюджетного дефіциту (профіциту)
Обсяг міжбюджетних трансфертів та інших положень, необхідних для формування місцевих бюджетів
Загальний обсяг доходів і видатків
Постатейне голосування
Обов’язково приймаються та не підлягають розгляду у третьому читанні
Друге читання проекту про держбюджет розпочинається з доповіді Міністра фінансів України
до 20.11

 

Третє читання проекту закону про Державний бюджет України

ВРУ
Комітет ВРУ з питань бюджету
Статті проекту закону про держбюджет, які не були прийняті у другому читанні
Підготовка до третього читання
до 25.11

 
Направляється Президенту України
Направляється місцевим радам
Приймається закон про Державний бюджет України
  АБО
Проводиться голосування по кожній пропозиції, запропонованій Комітетом ВРУ з питань бюджету
Рішення про схвалення проекту закону про держбюджет у цілому
Голосуються пропозиції Комітету ВРУ з питань бюджету щодо статей, які не були прийняті у другому читанні
Третє читання проекту закону про держбюджет розпочинається доповіддю Голови Комітету ВРУ з питань бюджету
до 1.12

 

Закон України “Про Державний бюджет України” приймається Верховною Радою України до 1 грудня, його підписує Голова Верховної Ради та невідкладно направляє Президенту України.

Президент протягом 15 днів після отримання закону підписує його чи повертає до Верховної Ради для повторного розгляду. Якщо Президент не повернув закон протягом встановленого строку (15 днів), закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаним та офіційно опублікованим. Якщо під час повторного розгляду закон знову буде прийнято Верховною Радою не менш ніж 2/3 від її конституційного складу, Президент зобов’язаний його підписати та офіційно опублікувати протягом 10 днів.

Закон про Державний бюджет України - це закон, який затверджує повноваження органам державної влади здійснювати виконання Державного бюджету України протягом бюджетного періоду.

Якщо закон не буде прийнято до 2 грудня, Верховна Рада України приймає постанову про порядок фінансування поточних витрат до прийняття закону. При цьому Кабінет Міністрів України має право здійснювати витрати Державного бюджету України з такими обмеженнями:

1. Витрати здійснюються на цілі, які визначені на попередній період і передбачені в проекті.

2. Щомісячні витрати не можуть перевищувати 1/12 обсягу витрат, визначених на попередній бюджетний період.

3. Капітальні витрати не здійснюються, крім випадків, пов'язаних з введенням воєнного або надзвичайного ста­ну, оголошенням окремих місцевостей зонами надзви­чайної екологічної ситуації.

Місцеві бюджети затверджуються органами місцевого само­врядування не пізніше, ніж у двотижневий термін після офіційно­го опублікування Закону про Державний бюджет України.

Рішенням про місцевий бюджет визначаються:

ü загальна сума доходів і видатків з розподілом на загаль­ний та спеціальний фонди, видатків - на поточні та капітальні;

ü граничний обсяг річного дефіциту (профіциту) і боргу;

ü повноваження щодо надання гарантій та їх розміри;

ü бюджетні призначення головним розпорядникам коштів;

ü доходи бюджету за бюджетною класифікацією;

ü бюджетні призначення міжбюджетних трансфертів;

ü додаткові положення, що регламентують процес виконан­ня бюджету.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  5. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  6. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  7. The peace – порядок
  8. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  9. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  10. VII. Етап проектування
  11. VII. Етап проектування
  12. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок складання проекту бюджету | Порядок виконання бюджету та звітність про виконання бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.