МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Маркетингове дослідження ринкуМіжнародний маркетинг – діяльність суб’єктів зед , що спрямовані на вивчення ринку, вплив на споживчий попит з метою задоволення власних потреб фірми через розширення збутової діяльності(збуту товарів). Міжнародна маркетингова стратегія – спрямована спроба впливати на збутову діяльність фірми на зарубіжних ринках. Види стратегій: 1. Стандартизована – одна стратегія на всіх ринкаї. + економія на виробництві, дослідженні, маркетингових заходах; + зручність контролю; +уніфікація. 2. Адаптована – під лаштована стратегія під кожний ринок + краще психологічне сприйняття на ринку; + кращий контроль; + краще відношення держави у країні приймання. Типи між народ марк стратегій: · Базується на конкурентних превагах по витратам, що пов’язані з виробництвом і витратами товару(реалізацією); · Основано на широкому асортименту і задоволенню різних потреб споживачів; · Націлено на конкретний сегмент ринку(часто ексклюзивних товар). Напрямки здійснення маркетингових досліджень: 1) Дослідження основних характеристик сучасного світового ринку(тенденції, динаміка, загрози); 2) Вивчення політичної, економічної, соціально-культурної ситуації а певній країні; 3) Аналіз основних параметрів обраного ринку: обсяг, динаміка, тенденції; 4) Вивчення основних конкурентів: обсяг присутності, сильні і слабкі сторони; 5) Розробка заходів по формуванню стратегії виходу фірми на зарубіжних ринок; 6) Визначення проблем, що досліджується та стратегії маркетингової діяльності на зарубіжному ринку. Коньюктура – економічна ситуація на ринку протягом певного часу, яка знаходить свій прояв у співвідношенні попиту і пропозиції на товар або послугу. Загальні фактори, що впливають на кон’юнктуру: 1) Циклічні – параметри розвитку економіки; 2) Випадкові – соціальні конфлікти, стра йки, мітинги, форс мажорні обставини, катаклізми; 3) Детерміновані(об’єктивні) – науково-технічний прогрес(НТП), кількість суб’єктів зед, економічна політика держави, політика ТНК, сезонність виробництва. Основні конкуренто утворюючі фактори: 1) Ф-ри безпосереднього впливу: попит, пропозиція, ціни на товар/послуги; 2) Ф-ри опосередкованого впливу: державна політика, державні інтереси, взаємозв’язок між державою і партнерами; 3) Економічні ф-ри: · рівень розвитку країни, регіону · ввп, його темпи та складовії · структурні зрушення в економіці, обсяги і динаміка зовн торгівлі, прибутковість вкладеного капіталу · енергетичні проблеми · стан валютного ринку, темпи інфляції, ріст цін · фінансовий стан підприємства · конкурентна боротьба на внутрішньому ринку · наявність інтегрованих структур · цінова політика, знижки, пільги 4) технічні ф-ри: рівень НТП, використання технологій 5) демографічні ф-ри: вік, стать, приріст населення по окремим категоріям, структура, тривалість життя, зайнятість 6) соціально-психологічні: соціально-побутові традиції, сприйняття іноземного виробника в країні, досвід фірми, її імідж 7) географічні ф-ри: клімат, екологія, сезонність 8) ф-ри соціально-культурної інтегрованості в світову економіку: фестивалі, олімпіади, чемпіонати Європи і світу, ярмарки, виставки, конкурси 9) інші ф-ри: динаміка роздрібної та оптової торгівлі, особливості методів торгівлі, вимоги до технічних характеристик товару, продаж товару у кредит. Контракт у зовнішньо-економічній діяльності Підставою для здійснення зовнішньоекономічної операції є договір (контракт) - письмово оформлена угода двох або більше суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності та їх іноземних контрагентів, спрямована на встановлення, зміну або припинення їхніх взаємних прав і обов язків у зовнішньоекономічній діяльності Права, обов'язки і відповідальність партнерів за угодою згруповані в окремих розділах: ■ преамбула (визначення сторін); • предмет контракту; • кількість (або ціна та кількість); • базові умови поставки товарів; • ціна та загальна сума контракту; • якість товару; • строк та умови поставки; • умови платежу; • умови передавання-приймання товару; • гарантії претензії; • пакування та маркірування товару; • відвантажування товару; . • санкції; • страхування; • форс-мажорні обставини; • арбітраж; • інші умови; • юридичні адреси, поштові й платіжні реквізити сторін. Вищенаведена структура контракту є зразком. При оформленні контрактів окремі розділи можуть бути об'єднані або введені інші. Пошук інформації про контрагентів відбувається у: · фірмових довідниках, каталогах проспектах · матеріалів спеціальних інформаційних каталогів і галузевих організацій · через банки · у періодичній пресі · через Інтернет · у телефонних довідниках · на семінарах, конференціях Відомості, які необхідно знати про фірму: ü реквізити ü рік заснування, стан розвитку ü власники ü банки, партнери ü дочірні компанії та асоційовані фірми ü к-ть робітників ü показники діяльності, фінансовий стан ü зв’язки з іншими фірмами ü персональні зв’язки ü ділова репутація
Читайте також:
|
||||||||
|