Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Крок 2. Перезавизначення успадкованих бать- ківських методів.

Припустимо, що ми хочемо досягти різної поведінки функції print() для об'єктів різних класів. Для цього її досить перевизначити в класі-нащадку. Якщо ім'я функції і її прототип в класі-нащадку спідпадають з іменем і протопитом батьківської функції, то говорять, що метод похідного класу "приховує" метод батьківського класу. Щоб викликати метод батьківського класу, треба вказувати його з кваліфікатором класу. Крім того, що функцію можна перевизначити (з іншим тілом), її також можна перезавантажити з іншим списком аргументів.

#include <iostream.h> #include <conio.h>   class Base //базовий клас { public: void print(); };   void Base::print() { cout<<endl<<"Base-print"<<endl; // базовий метод }   class Derive:public Base // похідний клас { public: void print(); };   void Derive::print() { cout<<endl<<"Derive-print"<<endl; // перевизначений метод }   int main(int argc, char* argv[]) { Base X; // об'єкт базового класу Derive Y; // об'єкт похідного класу   X.print(); // виклик базового методу Y.print(); // виклик похідного методу   cout<<endl; Y.Base::print(); // виклик прихованого базового методу через кваліфікатор класу   getch(); return 0; }


Читайте також:

  1. Аналіз динаміки та структури банківських доходів
  2. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  3. Аудит банківських та кредитних операцій
  4. Безпека та операційна надійність системи міжбанківських переказів
  5. Ввезення валюти України, іноземної валюти, банківських иеталів і платіжних карток
  6. Вивезення валюти України, іноземної валюти та банківських металів
  7. Види банківських вкладів
  8. Види банківських операцій
  9. Види банківських рахунків
  10. Види банківських рахунків та порядок їх відкриття в установах банку
  11. Види банківських ризиків та їх характеристика
  12. Види банківських розрахунків і порядок їх відкриття.




Переглядів: 490

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Крок 1. Успадкування батьківських методів. | Крок 3. Функція, яка отримує параметр базо- вого класу по посиланню

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.