МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Причини революціїВисновки 1. Більшість українських партій формувалися за національним принципом, а не за соціальним. 2. Лідером формування національних партій була українська інтелігенція. 3. Політичні партії відображали інтереси різних груп населення. 4. Погляди членів партії були різними. Одні виступали за незалежну Україну; другі - за автономію національно-культурну; треті - за автономію національно-територіальну. 5. Українські національні партії були слабкими організаційно, не мали практичного досвіду революційної боротьби. Спільні риси й відмінності національно-територіальної та національно-культурної автономій
Події революції 1905-1907 pp. в Україні 1. Існували пережитки феодалізму. • самодержавна форма правління; * поміщицьке землеволодіння; Російська імперія була економічно відсталою. Рівень життя населення залишався низьким. Царизм не бажав і не міг продовжити курс на подальші реформи. 2. Самодержавна форма правління нищила будь-які прояви вільнодумства; політичні та профспілкові організації були заборонені, демократичних свобод не було. 3. Не втратило гостроти аграрне питання. Зберігалося поміщицьке землеволодіння, малоземелля та безземелля селян. Існувала можливість пригноблювати селян старими, феодальними методами. 4. Жорстока експлуатація робітників, довгий робочий день, низька заробітна платня, відсутність нормальних умов праці, безробіття. 5. Тяжкий національний гніт, жорстоке визискування населення національних окраїн. 6. Втрата авторитету й послаблення царизму у зв'язку з поразкою в російсько-японській війні 1904—1905 pp., невдоволення політикою царя Миколи II. Характер революції:буржуазно-демократична. Завдання революції: 1) повалення самодержавства і встановлення демократичної республіки; 2) проголошення політичних прав і свобод громадян; 3) ліквідація поміщицького землеволодіння і перерозподіл земель, докорінна зміна умов життя селян; 4) встановлення 8-годинного робочого дня, мінімальних розмірів заробітної платні, пенсій, необхідного соціального захисту; 5) ліквідація національного гніту. Особливості революції 1. Це була перша революція XX ст., коли протиріччя капіталізму дуже загострилися і Російська імперія стала вузлом цих протиріч. 2. Хоча революція й буржуазна, буржуазія не могла уній відігравати вирішальної ролі, як це було у країнах Європи раніше, оскільки була недостатньо організованою і занадто прив'язаною до царизму. 3. У цій революції існували три політичних табори — революційний, контрреволюційний, ліберально-буржуазний. 4. Різною була тактика партій:
• більшовики виступали за збройне повстання як основний засіб вирішення завдань революції; • есери — за збройну боротьбу й терор; • меншовики, кадети, лідери українських національних партій — за парламентський шлях через вибори в Державну думу; • чорносотенні партії - за збереження наявного ладу. Рушійні сили революції: робітники, селяни, підприємці, студенти, інтелігенція, армія. Привід до початку революції- розстріл мирної демонстрації в Санкт-Петербурзі 9 (22) січня 1905 p., події «кривавої неділі». . ■ Основні етапи революції(революція тривала 2,5 року).
Закінчення революції (3 червня 1907 р.)— розгін II Державної думи, шо ввійшов в історію з назвою Третьо-червневого контрреволюційного перевороту, який засвідчив остаточну поразку демократичної революції в Росії. Революційний рух в Україні Робітничий рух • Січень—лютий 1905 р.У відповідь на події в Петербурзі по всій Україні прокотилася хвиля страйків. Страйкували робітники Києва, Житомира, Катеринослава, Горлівки, Юзівки, Єнакієвого, Маріуполя, Бердичева та інших міст. В Україні відбулося 177 страйків, страйкувало 170 тис. осіб. • Квітень — серпень 1905 р.В Україні відбулося понад 300 робітничих страйків, у яких взяло участь понад 110 тис. робітників. У багатьох місцевостях підприємці та царські власті були змушені піти на поступки: —поліпшити умови праці; —збільшити заробітну плату; —скоротити робочий день тощо. •Травень 1905 р.Перші політичні страйки і демонстрації у Харкові, Катеринославі, Миколаєві, які закінчилися сутичкою з поліцією та військами. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|