МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток технікиВисновки Причини Столипінську аграрну реформу не було доведено до кінця Недоліки реформи • Встановлено високі ціни на поміщицькі землі, що робило їх недоступними для багатьох селян, • Вона сприяла соціальному розшаруванню на селі.
• Загострила боротьбу безземельних і малоземельних селян проти поміщиків та сільських багатіїв. • Збільшилася чисельність селян, які змушені були йти в місто, поповнюючи ряди робітничого класу. • У цілому не вирішила аграрного питання. • Реформа не усунула поміщицької форми землеволодіння. 1. Протидія селян. 2. Недостатнє фінансування. ■ ( 3. Загибель П. Столипіна. 1 вересня 1911 р. П. Столипіна вбито в Київському міському театрі (нині Київський національний театр опери та балету) агентом охоронного відділення Д. Багровим. Поховано П. Столипіна в Києво-Печерській лаврі. 1.Зруйнувати остаточно селянську общину не вдалося. 2. Реформа не змогла ліквідувати поміщицьке землеволодіння й систему відробітків. 3. Зазнала краху переселенська політика П. Столипіна:- 4. З поглибленням майнового розшарування селянства загострилося соціальне напруження на селі, бо селяни змушені були йти в кабалу до поміщиків і заможних селян. 5. Із сільського господарства у промисловість йшло багато малоземельних і безземельних селян, що давало промисловості дешеву робочу силу і сприяло зростанню промислового виробництва. Розвиток культури на початку XX ст. Характерні риси розвитку культури 1. Поділ українських земель під владою двох імперій — Російської та Австро-Угорської - на початку XX ст. не сприяв розвиткові культури. 2. Великодержавна політика колонізаторів гальмувала розвиток українського народу, бо проводилася антиукраїнська політика в галузі освіти і культури. 3. Культура розвивалася за умов зростання національно-визвольного, революційного руху, який набув особливого піднесення в період революції 1905 - 1907 pp. 4. Негативний вплив на розвиток культури мала шовіністична політика царизму, що продовжувала русифікаторство і репресії стосовно української культури. 5. Негативним чинником розвитку культури було й глибоке культурне розшарування українського суспільства, внаслідок чого більшість населення не змогла познайомитися зі здобутками національної культури. 6. Економіка вимагала кваліфікованих грамотних кадрів для промисловості й сільського господарства, що сприяло розвиткові спеціальної професійної освіти (ремісничих, гірничих, комерційних училищ). '.' '; Освіта 1. Російська й Австро-Угорська імперії гальмували розвиток освіти в Україні. Рівень освіти був незадовільним. 2. Напередодні Першої світової війни на українських землях у складі Російської імперії на кожну тисячу осіб навчалося лише 67 учнів, не було обов'язкового початкового навчання. 3. В Україні діяло 26 тис. загальноосвітніх шкіл з 2,6 млн учнів. Було лише 452 середні школи, в яких навчалося 140 тис. учнів, та 19 вишів, де налічувалося 26,7 тис. студентів. На території України не було жодного вищого навчального закладу з українською мовою викладання, а під владою царської Росії - жодної української школи на державному утриманні. 4. Серед сільського населення лише 20% вміло читати й писати. 5. На західноукраїнських землях діяло лише 3 тис. початкових шкіл, 6 державних і 15 приватних гімназій. Зокрема: ; у Галичині: • понад 980 сіл (із 6240) не мали шкіл; •середніх шкіл у Галичині було 9, із них з українською мовою навчання лише 4; на Буковині: • основна маса населення була неписьменною; • діяла лише одна українська гімназія. . на Закарпатті: • шкільне навчання велось лише угорською мовою. 6. 1911 р. у Львівському університеті студенти-українці ста Висновки 1. На всій території України не було жодного вищого навчального закладу з українською мовою викладання, а в царській Росії не було жодної української школи, що перебувала б на державному утриманні. 2. Політика правлячих кіл обох імперій була спрямована на гальмування прагнення мас до освіти, боячись зростання загальнополітичної і національної самосвідомості українського народу. 3. Освіта всіх рівнів була доступна лише заможним верствам, а основна маса населення залишалася неписьменною або малописьменною.
Наука. Видатні вчені Економічні цотреби значно прискорили розвиток вітчизняної науки й техніки. М. Курако(1872-1920) - розробив і впровадив у життя проект доменної печі, що відповідала кращим європейським зразкам. Л.Лутугін (1864-1915) - склав карту геологічної будови Донбасу, яку 1911 р. на Всесвітній виставці відзначено золотого медаллю. За професією Л. Лутугін - гірничий інженер і багато працював для промислового розвитку Донбасу. Читайте також:
|
||||||||
|