МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема:Зчеплене успадкування.IV. Вивчення і засвоєння нового матеріалу Позаядерна спадковість. Успадкування, зчеплене зі статтю. Зчеплене успадкування. Хромосомна теорія спадковості. Тема:Зчеплене успадкування. II. Повідомлення теми, плану та мети заняття. Перевірка домашнього завдання Хід заняття Кваліфікаційні вимоги Тема: Зчеплене успадкування. Коледж економіки і права УКООПСПІЛКА Вінницького кооперативного інституту План заняття № З дисципліни: Біологія для студентів 1 курсу Комбіноване заняття № Мета:сформувати уявлення про зчеплене успадкування,успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерну спадковість,хромосомну теорію спадковості ,навчитися порівнювати, аналізувати, робити висновки; - екологічне виховання, виховання свідомого ставлення до навчання, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я. Вид заняття: комбіноване Студенти повинні знати:що таке зчеплене успадкування, успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерна спадковість,хромосомна теорія спадковості. Студенти повинні вміти: розв’язувати задачі на зчеплене успадкування
Міждисциплінарні зв'язки: екологія, медицина.
Методичне забезпечення: - Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл загально освіт, шкіл", -Кучеренко М.Є., Вервес О.В. та ін." Загальна біологія. Підручн. для 11 кл. загально освіт, шк.", - дидактичний матеріал. Література:
-Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл. загальноосвіт. шкіл"
I. Організаційна частина: -Привітання, -перевірка присутності студентів, -перевірка санітарного стану аудиторії (індивідуальні картки із задачами ) III.Актуалізація опорних знань: Чи завжди ознаки передаються окремо? Чому деякі хвороби передаються тільки одній статі? IV.Мотивація навчальної діяльності студентів: Доволі часто приходиться спостерігати як одні йті ж ознаки передаються з покоління в покоління в чіткій відповідності.Чому так відбувається?Справа в тому що деякі ознаки передаються зчеплено,тобто утворюють групу.І на сьогоднішньому занятті ми розглянемо як саме ці ознаки передаються і зрозуміємо механізм передачі деяких хвороб зчеплених зі статтю. 1. Хромосомна теорія спадковості. 2. Зчеплене успадкування. 3. Успадкування, зчеплене зі статтю. 4. Позаядерна спадковість. VI. Узагальнення та систематизація матеріалу: -задачі VII. Під сумкова частина: -Оцінювання VIII. Повідомлення домашнього завдання: вивчити конспект, вивчити _____ підручника Кучеренко М.Є. " Загальна біологія 10-11 кл.".
Читайте також:
|
||||||||
|