Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема:Зчеплене успадкування.

IV. Вивчення і засвоєння нового матеріалу

Позаядерна спадковість.

Успадкування, зчеплене зі статтю.

Зчеплене успадкування.

Хромосомна теорія спадковості.

Тема:Зчеплене успадкування.

II. Повідомлення теми, плану та мети заняття.

Перевірка домашнього завдання

Хід заняття

Кваліфікаційні вимоги

Тема: Зчеплене успадкування.

Коледж економіки і права

УКООПСПІЛКА

Вінницького кооперативного інституту

План заняття №

З дисципліни: Біологія

для студентів 1 курсу

Комбіноване заняття №

Мета:сформувати уявлення про зчеплене успадкування,успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерну спадковість,хромосомну теорію спадковості ,навчитися порівнювати, аналізувати, робити висновки;

- екологічне виховання, виховання свідомого ставлення до навчання, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я.

Вид заняття: комбіноване

Студенти повинні знати:що таке зчеплене успадкування, успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерна спадковість,хромосомна теорія спадковості.

Студенти повинні вміти: розв’язувати задачі на зчеплене успадкування

 

Міждисциплінарні зв'язки: екологія, медицина.

 

Методичне забезпечення:

- Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл загально освіт, шкіл",

-Кучеренко М.Є., Вервес О.В. та ін." Загальна біологія. Підручн. для 11 кл. загально освіт, шк.",

- дидактичний матеріал.

Література:

 

-Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл. загальноосвіт. шкіл"

 

I. Організаційна частина:

-Привітання,

-перевірка присутності студентів,

-перевірка санітарного стану аудиторії

(індивідуальні картки із задачами )

III.Актуалізація опорних знань:

Чи завжди ознаки передаються окремо?

Чому деякі хвороби передаються тільки одній статі?

IV.Мотивація навчальної діяльності студентів:

Доволі часто приходиться спостерігати як одні йті ж ознаки передаються з покоління в покоління в чіткій відповідності.Чому так відбувається?Справа в тому що деякі ознаки передаються зчеплено,тобто утворюють групу.І на сьогоднішньому занятті ми розглянемо як саме ці ознаки передаються і зрозуміємо механізм передачі деяких хвороб зчеплених зі статтю.

1. Хромосомна теорія спадковості.

2. Зчеплене успадкування.

3. Успадкування, зчеплене зі статтю.

4. Позаядерна спадковість.

VI. Узагальнення та систематизація матеріалу:

-задачі

VII. Під сумкова частина:

-Оцінювання

VIII. Повідомлення домашнього завдання:

вивчити конспект, вивчити _____ підручника Кучеренко М.Є.

" Загальна біологія 10-11 кл.".

 

 


Читайте також:

  1. Аутосомно_рецесивний тип успадкування.
  2. Зчеплене успадкування.
  3. Зчеплене успадкування.
  4. Тема: Хромосомна теорія спадковості. Зчеплене успадкування.




Переглядів: 1170

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність, етапи та показники прогнозування податкових надходжень | Явище зчепленого успадкування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.