МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема:Зчеплене успадкування.IV. Вивчення і засвоєння нового матеріалу Позаядерна спадковість. Успадкування, зчеплене зі статтю. Зчеплене успадкування. Хромосомна теорія спадковості. Тема:Зчеплене успадкування. II. Повідомлення теми, плану та мети заняття. Перевірка домашнього завдання Хід заняття Кваліфікаційні вимоги Тема: Зчеплене успадкування. Коледж економіки і права УКООПСПІЛКА Вінницького кооперативного інституту План заняття № З дисципліни: Біологія для студентів 1 курсу Комбіноване заняття № Мета:сформувати уявлення про зчеплене успадкування,успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерну спадковість,хромосомну теорію спадковості ,навчитися порівнювати, аналізувати, робити висновки; - екологічне виховання, виховання свідомого ставлення до навчання, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я. Вид заняття: комбіноване Студенти повинні знати:що таке зчеплене успадкування, успадкування зчеплене зі статтю,поза ядерна спадковість,хромосомна теорія спадковості. Студенти повинні вміти: розв’язувати задачі на зчеплене успадкування
Міждисциплінарні зв'язки: екологія, медицина.
Методичне забезпечення: - Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл загально освіт, шкіл", -Кучеренко М.Є., Вервес О.В. та ін." Загальна біологія. Підручн. для 11 кл. загально освіт, шк.", - дидактичний матеріал. Література:
-Кучеренко М.Є. та ін. " Загальна біологія. Підручник для 10-11 кл. загальноосвіт. шкіл"
I. Організаційна частина: -Привітання, -перевірка присутності студентів, -перевірка санітарного стану аудиторії (індивідуальні картки із задачами ) III.Актуалізація опорних знань: Чи завжди ознаки передаються окремо? Чому деякі хвороби передаються тільки одній статі? IV.Мотивація навчальної діяльності студентів: Доволі часто приходиться спостерігати як одні йті ж ознаки передаються з покоління в покоління в чіткій відповідності.Чому так відбувається?Справа в тому що деякі ознаки передаються зчеплено,тобто утворюють групу.І на сьогоднішньому занятті ми розглянемо як саме ці ознаки передаються і зрозуміємо механізм передачі деяких хвороб зчеплених зі статтю. 1. Хромосомна теорія спадковості. 2. Зчеплене успадкування. 3. Успадкування, зчеплене зі статтю. 4. Позаядерна спадковість. VI. Узагальнення та систематизація матеріалу: -задачі VII. Під сумкова частина: -Оцінювання VIII. Повідомлення домашнього завдання: вивчити конспект, вивчити _____ підручника Кучеренко М.Є. " Загальна біологія 10-11 кл.".
Читайте також:
|
||||||||
|