МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розв’язування економічних задачРобота з навчальною та довідковою літературою Методи самостійної роботи учнів Робота з навчальним посібником, довідником та іншою літературою – важливий метод самостійної роботи учнів. У навчальних посібниках для учнів містяться необхідні теоретичні відомості і довідковий матеріал для проведення практичних робіт. Вимагається навчити учнів уміло і раціонально користуватися цими матеріалами. Безпосередньо на уроці самостійно працюють з літературою, як правило, у таких випадках: 1. Розгляд схем, таблиць, графіків у процесі викладання на уроці навчального матеріалу. Цей прийом особливо необхідний у тому випадку, якщо немає можливості зпроекціювати зображення на екран і немає відповідних плакатів. 2. Повторення вивченого матеріалу і підготовка до виконання практичних робіт. 3. Виконання практичних робіт. Так, наприклад, учні виконують практичну роботу «Визначення особливостей, характерних рис, переваг та недоліків різних моделей економіки». Їм пропонується за допомогою підручника виконати такі завдання: а) заповнити таблицю і підготувати відповіді на запитання: як вирішуються питання, «що виробляти?», «як виробляти?», «для кого?» у різних економічних системах; б) визначити переваги і недоліки ринкової та командно-адміністративної економічних систем. 4. Користування інструкційними картами під час виконання практичних робіт. У посібнику для учнів вміщені інструкційні карти до тем практичних робіт, які передбачені програмами з основ економіки. Якщо вчителю доводиться в окремих випадках складати інструкційні карти, то важливо, щоб вони спонукали до самостійного використання посібників і довідників. 5. Підготовка учнями доповідей на семінарських заняттях із використанням науково-популярної літератури і періодичної преси. Розв’язуючи економічні задачі, учні повторюють, закріплюють і одержують нові теоретичні знання, застосовують їх у практичних цілях, оволодівають загальними методами виконання економічних розрахунків. Завдяки цьому досягається більш міцний зв’язок теорії з практикою. Розв’язування економічних задач – важливий засіб розвитку економічного мислення. Тому вчитель під час добору або складання задач повинен врахувати такі вимоги: 1. Задача повинна мати практичну спрямованість. Так, наприклад, на закріплення навчального матеріалу про позичковий процент і прибуток учням можна запропонувати для розв’язування таку задачу. Витрати підприємця становлять 60 тис. грн. на будівництво та обладнання, 50 тис. грн. – на сировину, 30 тис. грн. – на заробітну плату працівникам. Сам підприємець отримує річну заробітну плату 5000 тис. грн. Якби він поклав свої гроші в банк, то отримав би 10% річних. Завдання: розрахувати бухгалтерський і економічний прибуток, якщо відомо, що за рік було реалізовано продукції на суму 170 тис. грн. 2. Умови задачі і результати її розв’язування повинні відповідати реальній практичній ситуації, наприклад, у процесі вивчення теми «Заробітна плата» учням можна запропонувати таку умову задачі: «На трьох ділянках землі отримали врожай: на кращій – 50 ц, на середній – 40 ц, на гіршій – 30 ц. Ціна за одиницю продукції – 130 грн. Розрахувати диференціальну ренту, яку отримають на кращій і середній ділянках». Розв’язування економічних задач необхідно використовувати для формування в учнів навичок планування своєї діяльності, розвитку в них творчого підходу до виконання завдання, формування умінь застосовувати для розрахунку теоретичні знання і обчислювальні навички.
Читайте також:
|
||||||||
|