Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Управління ланцюгом постачальників. Електронне переміщення запасів.

SCM - це комплекс підходів, допомагає ефективної інтеграції постачальників, виробників, дистриб'юторів і продавців. SCM, враховуючи сервісні вимоги клієнтів, дозволяє налагодити безперебійне постачання потрібного продукту потрібний час у потрібному місці з мінімальними витратами. З допомогою SCM вирішуються завдання координації, планування та управління процесами постачання, виробництва, складування і доставки товарів та послуг.

Ланцюжок поставок (supplychain) представляє сукупність ланок, пов'язаних між собою інформаційними, грошовими і товарними потоками. Ланцюжок поставок починається з придбання сировини в постачальників і закінчується продажем готових товарів та послуг клієнту. Одні ланки можуть повністю належати однієї організації, інші – підприємствам-контрагентам (клієнтам, постачальникам і дистриб'юторам). Отже, в ланцюжок поставок зазвичай входять кілька організацій.

Системи управління ланцюгами поставок (анг.SupplyChain Management, SCM) призначені для автоматизації та управління усіма етапами постачання підприємства міста і контролю всього товароруху для підприємства. Система SCM дозволяє набагато краще задовольнити попит продукції компанії та значно знизити видатки логістику та закупівлі. SCM охоплює весь цикл закупівлі сировини, виробництва й розповсюдження товару. Дослідники, зазвичай, виділяють шість основних областей, у яких зосереджено управління ланцюжками поставок:

· виробництво - компанія вирішує, що й як виробляти;

· поставки - після ухвалення принципового рішення про будівництво або вході у ланцюг поставок компанія має визначити, що вона виробляти самостійно, а які компоненти (комплектуючі, товари або ж послуги) – купувати в сторонніх організацій;

· місце розташування - рішення місце розташування виробничих потужностей, центрів складування і вибір джерел поставок;

· запаси - головна мета управління запасами – страхування від непередбачених випадків, як-от сплеск попиту чи затримка поставок;

· транспортування - рішення, пов'язані з транспортуванням. Вони залежить від місцеположення учасників ланцюжка поставок, політики щодо запасів та потрібного рівня обслуговування клієнтів. Важливо визначити правильні кошти та ефективні методи оперативно керувати транспортуванням, тому що ці операції становлять близько тридцяти% загальних витрат постачання, і з запізненнями в доставці пов'язано середньому понад 70% помилок у розподілі товарів;

· інформація - ефективне функціонування ланцюжка поставок вимагає оперативного обміну даними поміж усіма її учасниками.

Ланцюжок поставки виконує дві основні функції:

§ Фізична функція ланцюжка поставки видно кожному: матеріали перетворюються на деталі, інші ж – в готові вироби, і всі тим чи іншим чином переміщається у просторі.

· Посередницька функція ланцюжка поставки менш очевидна, але з менш важлива – ринку повинно спадати те що треба споживачам.

Обидві функції, природно, виконуються з декотрими витратами. У результаті виконання фізичної функції виникають витрати виробництва, транспортування і збереження. Посередницька функція передбачає витрати іншого. Коли пропозицію перевищує попит, необхідно знижувати ціни, і продавати зі збитками, а коли попит перевищує пропозицію, з'являються упущені доходи громадян та незадоволені клієнти.

Завдання SCM:

· підвищення рівня обслуговування

· оптимізація виробничого циклу

· зменшення складських запасів

· підвищення продуктивності підприємства

· підвищення рентабельності

· контроль виробничого процесу

SCM-рішення створюють оптимальні плани використання наявних технологічних ліній, докладно розписати, що й як і в якій послідовності треба виготовляти з урахуванням обмежень потужностей, сировини й матеріалів, розмірів партій та необхідності переналагодження устаткування випуск нового продукту. Це в нагоді домогтися високого задоволення попиту при мінімальних витратах.

У складі SCM-системи можна умовно виділити дві підсистеми:

1) SCP — (анг. Supply Chain Planning) — планування ланцюжків поставок. Основу SCP становлять системи для розширеного планування та формування календарних графіків. У SCP також входять системи для спільної розробки прогнозів. Крім вирішення завдань оперативно керувати, SCP-системи дозволяють здійснювати стратегічне планування структури ланцюжка поставок: розробляти плани мережі поставок, моделювати різні ситуації, оцінювати рівень операцій, порівнювати планові і поточні показники.

2) SCE — (анг. Supply Chain Execution) — виконання ланцюгів постачання у режимі реального часу.

Управління ланцюгами поставок є стратегію бізнесу, що забезпечує ефективне керівництво матеріальними, фінансовими і інформаційними потоками задля забезпечення їх синхронізації в розподілених організаційних структурах.

Логістика у межах управління ланцюгами поставок є провідником потоків товарів та послуг. Кожне підприємство ланцюга здійснює якісь логістичні операції. Ці операції можуть бути інтегровані всередині компанії та всьому ланцюжку, а можуть бути.

Один із типових проблем, із якими стикаються організації – вибір хорошого місця розміщення. Розміщення пов'язані з відшуканням кращих географічних точок розташування елементів логістичних центрів (заводів, складів, магазинів, ресторанів, офісів тощо.). Рішення з розміщення елементів логістичних центрів надважливими, оскільки впливають на показники діяльності організації у надувалася протягом багатьох років, тобто. мають довгостроковому характері. Якщо організація помилиться і споруду на невдалому місці, вклавши до нього значні кошти, то виправити ситуацію, переїхавши на місце буде дуже просто, це потребує великих фінансових, трудових, тимчасових витрат, призведе до втрати часу, клієнтів, заморожуванню капіталів, зниження конкурентоспроможності.

При виборі місць розміщення термінала логістики треба враховувати такі чинники:

Таблиця 8.1

Основні чинники вибору місць розміщення термінала логістики

№ п/п Чинник Змістовне наповнення
Місце розташування замовників Близькість до споживачів важлива промислових підприємств у випадках високу вартість чи тривалості транспортування, і навіть для комерційних підприємств і сфери обслуговування, як-от магазини, вокзали, бібліотеки, ресторани
Місце розташування постачальників і матеріалів Виробникам вигідно розміщатися поблизу терміналів логістики постачальників матеріалів і місць видобутку сировини. Особливо, якщо матеріали важкі, об'ємні чи швидкопсувні. Наприклад, теплові електростанції будують поблизу вугільних шахт, целюлозні комбінати – поблизу лісів, овочепереробні підприємства – поблизу сільськогосподарських підприємств тощо.
Культура Набагато легше розміщувати свій бізнес, і термінал логістики, особливо тоді підприємств, розподільчих своєї продукції на цій території, у регіонах з подібними законами, культурою, мовою, способом життя. Ідеться, наприклад, відмінностей західною та східною, американської й європейської культур, ринкового і централізованого типу економік та інших.
Прямі й опосередковані витрати Використовуючи цього чинника необхідно враховувати, що низька заробітна плата регіоні може супроводжуватися ще й низькою продуктивністю чи якістю й навпаки. З іншого боку, необхідно врахувати місцеві податки, соціальні й пенсійні виплати, контроль наявних (наприклад, через контроль місцевого партнера у питаннях обміну валюти, і вивезення прибутку до інших держав).
Ставлення громадськості до термінала логістики У різних країнах різне ставлення до методів забезпечення високої продуктивність праці, наприклад, висока плинність і прогули може бути звичним явищем, різне кількість працівників, яке у лавах профспілок, різне ставлення до важливості колективних чи індивідуальних набутків у праці тощо.
Операції Необхідно вирішити, було б компанія враховувати місцеву середовище, й адаптувати свої операції, організацію праці те щоб вони були зрозумілі місцевим співробітникам, або вона буде впроваджувати свої умови виконання для полегшення контролю і підвищення продуктивності.
Розмір і конфігурація ділянки Багато транспортних засобів, обслуговуючих вхідні і вихідні потоки, вимагає достатню Майдан паркування, маневрування, проїзду. Їх відсутність можуть призвести до заторам, втрати часу й клієнтів. З іншого боку, біля підприємства вже повинні розміститися офіс,санітарно-побутові приміщення, посаду охорони, устрою для збирання та опрацювання відходів тощо.
Транспортна доступність місцевості Наприклад, під час розміщення РЦ перевагу варто віддавати ділянкам, розташованим на головних (магістральних) трасах. Слід аналізувати оснащеність території інші види транспорту, зокрема й суспільного, від якого доступність РЦ як власного персоналу, так клієнтів.
Конкуренти їх кількість, міць, розташування.
Потенціал розширення чи здійснення змін  
Ситуація на місцевому ринку робочої сили ситуація на місцевому ринку робочої сили в, кількість працівників, їх кваліфікація і продуктивність
Ставлення органів влади і плани Національні чи місцева влада може серйозно змінювати привабливість території шляхом заохочення якихось конкретних галузей, наприклад, фінансових чи високотехнологічних, чи перешкоджання екологічно небезпечним видам виробництва, наприклад, ядерного, хімічному та інших. Необхідно ознайомиться особливостям місцевого законодавства, врахувати можливість залучення місцевих інвестицій й інші моменти важливі вибору місця розташування термінала. Політична стабільність в регіоні
Природні умови клімат, рельєф місцевості, наявність і характеру водойм, можливість стихійних лих.
Обмінні валютні курси Зміна валютних курсів протягом певного часу може перетворити привабливе місце у невигідне й навпаки.

 

Існує чинник, якою слід користуватися під час вирішення завдання розміщення, – особисті переваги менеджера. Іноді менеджери вибирають місцевість, де їх зросли чи колись відпочивали. Такий вибір апріорно перестав бути поганим, але часто стає таким, оскільки його недолік – низька надійність через відсутність об'єктивного аналізу розташування.

Питання розміщення слід розглядати дуже уважно, т. до. це рішення надає значне і довгострокове впливом геть багато показників майбутньої роботи. З іншого боку, коли спорудження почало діяти, його, зазвичай, важко зберегти й дуже дороге закрити чи перемістити деінде.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  6. Oracle Управління преміальними
  7. А. Видання прав актів управління
  8. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  10. Адаптивні організаційні структури управління.
  11. Адміністративне право і державне управління.
  12. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.




Переглядів: 1261

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роздрібний продаж на Web-site. | Електронні платежі та безпека.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.