МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Управління ланцюгом постачальників. Електронне переміщення запасів.SCM - це комплекс підходів, допомагає ефективної інтеграції постачальників, виробників, дистриб'юторів і продавців. SCM, враховуючи сервісні вимоги клієнтів, дозволяє налагодити безперебійне постачання потрібного продукту потрібний час у потрібному місці з мінімальними витратами. З допомогою SCM вирішуються завдання координації, планування та управління процесами постачання, виробництва, складування і доставки товарів та послуг. Ланцюжок поставок (supplychain) представляє сукупність ланок, пов'язаних між собою інформаційними, грошовими і товарними потоками. Ланцюжок поставок починається з придбання сировини в постачальників і закінчується продажем готових товарів та послуг клієнту. Одні ланки можуть повністю належати однієї організації, інші – підприємствам-контрагентам (клієнтам, постачальникам і дистриб'юторам). Отже, в ланцюжок поставок зазвичай входять кілька організацій. Системи управління ланцюгами поставок (анг.SupplyChain Management, SCM) призначені для автоматизації та управління усіма етапами постачання підприємства міста і контролю всього товароруху для підприємства. Система SCM дозволяє набагато краще задовольнити попит продукції компанії та значно знизити видатки логістику та закупівлі. SCM охоплює весь цикл закупівлі сировини, виробництва й розповсюдження товару. Дослідники, зазвичай, виділяють шість основних областей, у яких зосереджено управління ланцюжками поставок: · виробництво - компанія вирішує, що й як виробляти; · поставки - після ухвалення принципового рішення про будівництво або вході у ланцюг поставок компанія має визначити, що вона виробляти самостійно, а які компоненти (комплектуючі, товари або ж послуги) – купувати в сторонніх організацій; · місце розташування - рішення місце розташування виробничих потужностей, центрів складування і вибір джерел поставок; · запаси - головна мета управління запасами – страхування від непередбачених випадків, як-от сплеск попиту чи затримка поставок; · транспортування - рішення, пов'язані з транспортуванням. Вони залежить від місцеположення учасників ланцюжка поставок, політики щодо запасів та потрібного рівня обслуговування клієнтів. Важливо визначити правильні кошти та ефективні методи оперативно керувати транспортуванням, тому що ці операції становлять близько тридцяти% загальних витрат постачання, і з запізненнями в доставці пов'язано середньому понад 70% помилок у розподілі товарів; · інформація - ефективне функціонування ланцюжка поставок вимагає оперативного обміну даними поміж усіма її учасниками. Ланцюжок поставки виконує дві основні функції: § Фізична функція ланцюжка поставки видно кожному: матеріали перетворюються на деталі, інші ж – в готові вироби, і всі тим чи іншим чином переміщається у просторі. · Посередницька функція ланцюжка поставки менш очевидна, але з менш важлива – ринку повинно спадати те що треба споживачам. Обидві функції, природно, виконуються з декотрими витратами. У результаті виконання фізичної функції виникають витрати виробництва, транспортування і збереження. Посередницька функція передбачає витрати іншого. Коли пропозицію перевищує попит, необхідно знижувати ціни, і продавати зі збитками, а коли попит перевищує пропозицію, з'являються упущені доходи громадян та незадоволені клієнти. Завдання SCM: · підвищення рівня обслуговування · оптимізація виробничого циклу · зменшення складських запасів · підвищення продуктивності підприємства · підвищення рентабельності · контроль виробничого процесу SCM-рішення створюють оптимальні плани використання наявних технологічних ліній, докладно розписати, що й як і в якій послідовності треба виготовляти з урахуванням обмежень потужностей, сировини й матеріалів, розмірів партій та необхідності переналагодження устаткування випуск нового продукту. Це в нагоді домогтися високого задоволення попиту при мінімальних витратах. У складі SCM-системи можна умовно виділити дві підсистеми: 1) SCP — (анг. Supply Chain Planning) — планування ланцюжків поставок. Основу SCP становлять системи для розширеного планування та формування календарних графіків. У SCP також входять системи для спільної розробки прогнозів. Крім вирішення завдань оперативно керувати, SCP-системи дозволяють здійснювати стратегічне планування структури ланцюжка поставок: розробляти плани мережі поставок, моделювати різні ситуації, оцінювати рівень операцій, порівнювати планові і поточні показники. 2) SCE — (анг. Supply Chain Execution) — виконання ланцюгів постачання у режимі реального часу. Управління ланцюгами поставок є стратегію бізнесу, що забезпечує ефективне керівництво матеріальними, фінансовими і інформаційними потоками задля забезпечення їх синхронізації в розподілених організаційних структурах. Логістика у межах управління ланцюгами поставок є провідником потоків товарів та послуг. Кожне підприємство ланцюга здійснює якісь логістичні операції. Ці операції можуть бути інтегровані всередині компанії та всьому ланцюжку, а можуть бути. Один із типових проблем, із якими стикаються організації – вибір хорошого місця розміщення. Розміщення пов'язані з відшуканням кращих географічних точок розташування елементів логістичних центрів (заводів, складів, магазинів, ресторанів, офісів тощо.). Рішення з розміщення елементів логістичних центрів надважливими, оскільки впливають на показники діяльності організації у надувалася протягом багатьох років, тобто. мають довгостроковому характері. Якщо організація помилиться і споруду на невдалому місці, вклавши до нього значні кошти, то виправити ситуацію, переїхавши на місце буде дуже просто, це потребує великих фінансових, трудових, тимчасових витрат, призведе до втрати часу, клієнтів, заморожуванню капіталів, зниження конкурентоспроможності. При виборі місць розміщення термінала логістики треба враховувати такі чинники: Таблиця 8.1 Основні чинники вибору місць розміщення термінала логістики
Існує чинник, якою слід користуватися під час вирішення завдання розміщення, – особисті переваги менеджера. Іноді менеджери вибирають місцевість, де їх зросли чи колись відпочивали. Такий вибір апріорно перестав бути поганим, але часто стає таким, оскільки його недолік – низька надійність через відсутність об'єктивного аналізу розташування. Питання розміщення слід розглядати дуже уважно, т. до. це рішення надає значне і довгострокове впливом геть багато показників майбутньої роботи. З іншого боку, коли спорудження почало діяти, його, зазвичай, важко зберегти й дуже дороге закрити чи перемістити деінде. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|