Головна передача, диференціал, півосі (приводні вали) і маточини ведучих коліс
Технічне обслуговування карданної передачіПри щодденому ТО перевіряють стан карданного вала на ньому не повино бути вм'ятин, тріщин, згинів, послаблення болтів кріплення, спрацювання шліцевих з'єднань та люфту в хрестовинах ТО-1 змащюють шліцеві з'єднання карданної передачі, підшипник проміжної опори та підшипники хрестовин ТО-2 виконують роботи ТО-1 перевіряють і по необхідності замінюють стан гумової обойми та підшипника проміжної опори, підшипників хрестовин, перетягують болти кріплення карданного вала При сезоному ТО виконують роботи ТО-2
Основні несправності карданної передачі
Несправність
Причина
Спосіб усунення
Стукіт у карданній передачі при рушанні з місця, різкому розгоні або переключенні передач
- Ослаблення затягування болтів і гайок кріплення еластичної муфти і фланців карданних шарнірів - Збільшений кільцевий зазор у шліцьовому з'єднанні карданного вала - Збільшений зазор у підшипниках карданних шарнірів
- Затягнути гайки - Якщо зазор перевищує 0,3 мм, замінити спрацьовані деталі - Відремонтувати шарніри і замінити спрацьовані дета лі
Шум і вібрація карданної передачі
- Деформація карданних валів - Незбігання монтажних позначок переднього вала і відповідної муфти - Дисбаланс карданних валів - Спрацювання або пошкодження центруючої втулки фланця еластичної муфти і центруючого кільця вторинного вала коробки передач Підвищений зазор у підшипнику проміжної опори - Пошкодження проміжної опори -Ослаблення затягування частин кріплення поперечки до кузова автомобіля - Підвищений зазор у підшипниках карданних шарнірів або заїдання шарнірів - Ослаблення обойми сальника фланця еластичної муфти - Ослаблення гайки кріплення вилки переднього карданного вала - Недостатнє змащування шліцьового з'єднання
- Виправити на пресі або замінити вали - Зняти карданну передачу і забезпечити збігання позначок -Відбалапсувати карданні вали -Замінити фланець еластичної муфти в зборі з втулкою і центруюче кільце вторинного вала -Замінити підшипник -Замінити опору -Затягнути гайки кріплення поперечки -Відремонтувати шарніри із зміною спрацьованих деталей -Підтиснути сальник і обтиснути його обойму. Якщо витікає масло, замінити сальник -Роз'єднати передній і задній вал і затягнути гайку, після чого гайку закарбувати -Змастити шліцьове з'єднання