За новою шкалою, адаптованою до ЕСТS та шкали Блума
Додаток № 6.
Критерії оцінювання знань студентів з модуля «Психологія та педагогіка»
Оцінка
по шкалі ЕСТS
F
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
0 – 40
Оцінка роботи студента
незадовільно
Рівень досягнень
за шкалою Блума
Критерії знань
Відсутність знань з основ курсу
Рекомендації
студенту
Обов’язкове повторне вивчення курсу
Оцінка
по шкалі ЕСТS
FX
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
41 – 50
Оцінка роботи студента
незадовільно
Рівень досягнень
за шкалою Блума
Критерії знань
Знання основних понять та положень курсу: відтворення визначень основних категорій психології, педагогіки, несистематизовані знання змісту конкретних категорій, основних понять, здатність переказати потрібні фрагменти підручників та конспекту лекцій, проте без належного їх розуміння.
Рекомендації
студенту
Зосередити зусилля на розумінні основного змісту курсу, на виявленні
структурно-логічних та причиново-наслідкових зв’язків у навчальному
матеріалі перед повторною перездачею.
Оцінка
по шкалі ЕСТS
E
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
51 – 60
Оцінка роботи студента
задовільно
Рівень досягнень
за шкалою Блума
1 + 2
Критерії знань
Знання основних понять та положень курсу: відтворення та розуміння визначень основних психолого-педагогічних категорій, несистематизовані знання ідей окремих представників педагогічної думки і психологічної науки, здатність осмислено переказати
фрагменти підручника та конспекту лекцій, навести прикладами. Водночас – брак уміння застосовувати одержані знання для оцінки реальних проблем професійного і суспільного та особистого життя, прийняття власних рішень за певних життєвих ситуацій.
Рекомендації
студенту
Зосередити увагу на зв’язках навчального матеріалу з реальними ситуаціями суспільного, особистого та майбутнього професійного життя, на виявленні структурно-логічних та причиново-наслідкових зв’язків у навчальному матеріалі. При систематизації власних знань намагатися зрозуміти взаєвозв’язки між ідеями і теоріями педагогічної науки різних епох, причини зміни світоглядних парадигм, знаходити відображення психолого-педагогічних підходів у суспільній практиці і навчально-виховному процесі групи, інституту.
Оцінка
по шкалі ЕСТS
D
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
61 – 70
Оцінка роботи студента
задовільно
Рівень досягнень
за шкалою Блума
1 + 2+ 3
Критерії знань
Знання основних понять та положень курсу: відтворення та розуміння
визначень основних психолого-педагогічних категорій, здатність осмислено переказати потрібні фрагменти підручника та конспекту лекцій, ілюструвати теоретичні положення прикладами. Студент виявляє елементарне уміння застосовувати одержані знання психолого-педагогічних понять для оцінки окремих проблем суспільного та особистого життя, проте має труднощі у прийнятті власних рішень.
Рекомендації
студенту
Зосередити увагу на поглибленні розуміння зв’язків навчального матеріалу з реальними ситуаціями професійного, суспільного та особистого життя. Навчитися застосовувати одержані знання для визначення власної світоглядної та громадянської позиції, прийняття рішень у сфері духовного життя, розуміти й об’єктивно оцінювати соціальну позицію особистості.
Оцінка
по шкалі ЕСТS
C
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
71 – 80
Оцінка роботи студента
добре
Рівень досягнень
за шкалою Блума
1 + 2 + 3 + 4
Критерії знань
Систематизовані знання категоріального апарату курсу, повне та логічне відтворення та розуміння визначень основних психолого-педагогічних понять і категорій, вміння викласти їх своїми словами, навести приклади, робити самостійні висновки щодо конкретних психолого-педагогічних ситуацій. Проте має труднощі при аналізі психології вчинку у співвідношенні з гуманістичними ідеалами вітчизняної виховної системи.
Рекомендації
студенту
Звернути увагу на розуміння основних педагогічних теорій,
формування власного критичного ставлення щодо розуміння й
об’єктивного оцінювання соціальної позиції особистості.
Оцінка
по шкалі ЕСТS
B
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
81 – 90
Оцінка роботи студента
добре
Рівень досягнень
за шкалою Блума
1 + 2 + 3 + 4 + 5
Критерії знань
Систематизовані знання предмета, функцій психолого-педагогічної думки, основних категорій, історії становлення і розвитку психології, педагогіки, основних положень змісту освіти в Україні, сутності і принципів національного виховання. У своїх відповідях студент припускається лише окремих несуттєвих помилок.
Рекомендації
студенту
Бути більш уважним і вдумливим у застосуванні набутих знань.
Оцінка
по шкалі ЕСТS
A
К-сть балів
за 100-бальною шкалою
91 – 100
Оцінка роботи студента
відмінно
Рівень досягнень
за шкалою Блума
1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6
Критерії знань
Систематизовані знання категоріального апарату курсу, уміння обгрунтовувати свою світоглядну та громадянську позицію, застосовувати одержані знання для вирішення професійних завдань та організації позитивних морально-психологічних взаємин у колективі. Здатний приймати власні рішення відповідно до принципів національного виховання.
Рекомендації
студенту
Використовувати набуті психолого-педагогічні знання у майбутній професійній діяльності, особистій поведінці, навчаючись і духовно збагачуючись упродовж життя.