МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перелік питань до ПМКДодаток № 4. Тема 10. Навчання та виховання – шляхи розвитку особистості. Тема 9. Освіта в культурі людства. Сучасні освітні тенденції. Навч. рік Додаток № 3 Навч. рік
Індивідуальна робота студентів з навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка» 1.Внесок інтелігенції у розвиток української мови, освіти і культури на західноукраїнських землях у ХІХ столітті. 2.Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств «Просвіта» та «Рідна школа» у справі теоретичного і практичного навчання молоді у ХІХ – першій половині ХХ століть. 3. Діяльність товариств «Просвіта» та «Рідна школа» в Україні в період незалежності 4. Августин Волошин – науковець, педагог, громадсько-політичний діяч, греко-католицький священик. 5. Мілена Рудницька – педагог, громадсько-політична і культурно-освітня діячка, публіцистка. 1.Денис Коренець – педагог, культурно-освітній діяч, організатор професійного шкільництва. 2.Іларій Карбулицький – видатний педагог Буковини. 3.Педагогічна концепція П. Д. Юркевича. 4.Іван Франко про економічну науку та освіту. 5. Освітній ідеал Т. Г. Шевченка.
Тема 11. Управління та самоуправління навчальною діяльністю. 1.Міжнародні зв’язки Університету банківської справи НБУ та їх значення для підготовки майбутніх фахівців. 2.Навчання впродовж життя: сучасне бачення. 3.Гуманістична педагогіка В. О. Сухомлинського. 4.Самовдосконалення через самопізнання. 5.Психолого-педагогічні засади самостійної навчальної роботи студентів.
1. Соціокультурні та економічні чинники виникнення психології. 2. Предмет і функції психологічної науки. 3. Галузі психологічної науки. 4. Суб’єктивний та об’єктивний аспекти психічного. 5. Поняття та характеристики психіки, основні стадії її розвитку. 6. Генетика і темперамент. 7. Основні методи психологічних досліджень. 8. Зміст поняття «воля». 9. Формування та розвиток психічних процесів. 10. Основні види людської діяльності. 11. Діяльність як процес, мета і результат праці. 12. Психологічні особливості управління у фінансово-економічній сфері. 13. Діяльність і спілкування. 14. Діяльність і відносини. 15. Діяльність і духовні цінності людини. 16. Поняття «вчинку». 17. Проблема мотивації поведінки людини. 18. Потреби, мотиви, ціннісні орієнтації, прийняття рішень. 19. Індивідуально-психологічні особливості людини. 20. Основні підходи до вивчення особистості у психології ХХ ст. 21. Соціально-психологічні механізми соціалізації особистості. 22. Поняття, структура і методи виховання малих груп. 23. Міжособистісні відносини в групах і колективах. 24. Світоглядні та психологічні аспекти вивчення та запобігання конфліктів у трудовому колективі. 25. Поняття і структура педагогічної науки. 26. Витоки і розвиток педагогічної думки в Європі. 27. Становлення і розвиток української педагогіки. 28. Дидактика як теорія навчання та освіти. 29. Основні принципи навчання. 30. Організація виховної роботи зі студентами у вищій школі. 31. Історичний огляд учень видатних педагогів. 32. Поняття «зміст освіти». 33. Діяльність викладача та студентів. 34. Державний стандарт освіти і його основні характеристики. 35. Класифікація методів навчання і їх зміст. 36. Лекція як провідна форма організації навчання у вищій школі. 37. Види практичних занять. 38. Самостійна робота студентів. 39. Основи педагогічного контролю в процесі навчання. 40. Формування умінь, знань, навичок. 41. Умови ефективності процесу навчання. 42. Принципи навчання та індивідуальні особливості суб’єктів навчання. 43. Зміст і співвідношення понять «виховання» і «самовиховання». 44. Принцип демократизму виховання. 45. Принцип гуманізму виховання. 46. Виховний ідеал у педагогічній спадщині Г.Ващенка. 47. Етнопедагогіка і виховання. 48. Суперечності сучасного виховання. 49. Роль сім’ї у вихованні дитини. 50. Рідна мова як важливий чинник виховання. 51. Держава і виховання особистості. 52. Школа як відкрита система виховання. 53. Виховання і віра. 54. Система освіти в незалежній України. 55.Педагогічні погляди А. Макаренка. 56.Педагогічні погляди В. Сухомлинського 57.Ідея природовідповідності у педагогіці Ж.-Ж. Руссо. 58.Проблема підготовки «ділової людини»у педагогіці Дж. Локка. 59. Культурно-освітні процеси в Галичині ХІХ – початку ХХ ст. 60. Освіта і наука в Україні в 1918 – 1922 рр. 61. Особливості розвитку вищих навчальних закладів України в ХХ – на початку ХХІ ст.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|