Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток № 2

Тема 9. Управління та самоуправління навчальною діяльністю.

Тема 8. Навчання та виховання – шляхи розвитку особистості.

1. Історичні організаційні форми навчання та їх трансформації в сучасні вітчизняні.

2. Дидактика як наука.

3. Суть процесу виховання.

5. Особливості формування студентського колективу.

Література:

1. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 66–89.

2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 72–77; 80–102; 467–474.

3. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 164–200; 442–469.

4. Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: «Екс об», 2000. – С. 209–216.

5. Падалка О. С., Нісімчук А. М., Смолюк О. І., Шпак О. Т. Педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. – 253 с., лекція 28 «Формування творчої особистості майбутнього спеціаліста».

6. Психологія: Підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. – 2-ге вид., стереотип. – К.: Либідь, 2000. – С.511–552.

7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – С. 214–231; 242–307.

8. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 73–103; 109–116.

1. Управління у вищій школі.

2. Управління вищими навчальними закладами.

3. Приєднання України до Болонського процесу.

4. Психолого-педагогічні засади організації самостійної навчальної роботи студентів.

5. Особливості заочної та дистанційної форм навчання.

Література:

1. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 89–95.

2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 102–109.

3. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 469–484.

4. Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: «Екс об», 2000. – С. 280–291.

5. Прокопенко І. Ф., Євдокимов В. І. Педагогічні технології: Навч. посібник. – Харків: Колегіум, 2005. – 224 с.: 97–111; 162–172.

6. Степко М.Ф., Клименко Б.В., Товажнянський Л.П. Болонський процес і навчання впродовж життя: Монографія. – Харків: НТУ «ХПІ», 2004. – С. 6–32.

7. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – С. 395–413.

8. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 141–162.

Самостійна робота студентів з навчальної дисципліни «Психологія та педагогіка»


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток 1
  7. Додаток 1
  8. Додаток 1.
  9. Додаток 1. Традиційне українське житло
  10. Додаток 11. Способи кріплення мотузки до опори
  11. Додаток 2
  12. Додаток 2




Переглядів: 457

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 7. Освіта в культурі людства. Сучасні освітні тенденції. | Перелік питань до ПМК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.