МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Додаток 1Заключна частина. Повідомлення д/з. Контрольні запитання 1. В чому виражене навчально-методичне забезпечення курсів «Мистецтво» та «Образотворче мистецтво»? 2. Назвіть прізвища авторів підручників «Образотворче мистецтво» 1-4 класи, «Мистецтво» 1 клас. Стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних тощо. Серед предметів, що вивчаються в загальноосвітній школі, чи не найвищий виховний та розвивальний потенціал має мистецтво з притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров’я людини. Метою художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. Отже, предмет Образотворче мистецтво є невід’ємною складовою системи освіти, оскільки значення в навчанні розвитку і вихованні дитини його велика і значуща. «Бліц-інтерв’ю»: Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється на «експертів» та «журналістів». « Експерти» займають місце у центрі, «журналісти» по черзі ставлять запитання (питання мають бути чіткі та лаконічні). Д/З. В зошиті виписати за програмою початкової школи тематику уроків ОМ (8 тем). Наприклад, ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 1 клас, “Чарівні перетворення”:
Метод “Лекція з паузами“ дозволяє: викласти новий матеріал; активізувати навчальну активність студентів: підтримувати зворотний зв’язок з студентами, фіксувати їхні ускладнення, надавати допомогу і забезпечувати корекцію засвоєного матеріалу. При підготовці лекції лектор має розділити навчальний матеріал на логічно завершені частини % міні лекції і розробити проблемні завдання для студентів, які вони будуть виконувати в паузах між викладом. Виклад однієї частини матеріалу займає 10 % 15 хвилин з урахуванням того, що студенти конспектують матеріал лекції, і виконання завдань після кожної частини % міні лекції % 5 % 8 хвилин (плюс перевірка результатів виконання завдання ще до 5 хвилин). Під час пауз студентам можна запропонувати такі інтерактивні завдання: 1. Кружальця на ключових положеннях % покладіть на кожний стіл фломастер, якими підкреслюють найважливіші думки у тексті. Після 10 15 хвилин лекції попросіть учасників переглянути свої записати виділити кружальцями ключові положення. Порівняйте результати. 2. Складання таблиці для подальшого бліц інтерв’ю: Положення, що добре зрозумілі Положення, що потребують уточнення 3. Підготовка до бліц інтерв’ю: Цей вид роботи використовується для перевірки знань. Тривалість інтерактивної вправи залежить від мети та змісту лекції (10 %15 хв.). Студенти готують запитання, що будуть ставити під час “ інтерв’ю”. Найголовніше, що слід роз’яснити студентам % це те, що питання мають бути303 чіткі та лаконічні. Під час виконання завдання студенти навчаються виділяти головні думки, на основі яких і будуть задані питання, що вимагають відповіді 2%3 словами. До того ж розвивається взаємоповага та коректне ставлення один до одного. Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється на “експертів ” та “журналістів ”. “ Експерти” займають місце у центрі, “журналісти” по черзі ставлять запитання.
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|