Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток 1

Заключна частина. Повідомлення д/з.

Контрольні запитання

1. В чому виражене навчально-методичне забезпечення курсів «Мистецтво» та «Образотворче мистецтво»?

2. Назвіть прізвища авторів підручників «Образотворче мистецтво» 1-4 класи, «Мистецтво» 1 клас.

Стратегічною метою сучасного освітнього процесу є розвиток особистості учня, становлення в людині системи цінностей: особистісних, загальнолюдських, професійних тощо. Серед предметів, що вивчаються в загальноосвітній школі, чи не найвищий виховний та розвивальний потенціал має мистецтво з притаманним йому впливом на свідомість і підсвідомість особистості, на інтелектуальну та емоційну сфери, на моральне і фізичне здоров’я людини.

Метою художнього виховання засобами образотворчого мистецтва є формування і розвиток в учнів комплексу ключових, міжпредметних і предметних компетентностей у процесі опанування художніх цінностей та способів художньої діяльності шляхом здобуття власного естетичного досвіду. Отже, предмет Образотворче мистецтво є невід’ємною складовою системи освіти, оскільки значення в навчанні розвитку і вихованні дитини його велика і значуща.

«Бліц-інтерв’ю»:

Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється

на «експертів» та «журналістів». « Експерти» займають місце у центрі, «журналісти» по черзі ставлять запитання (питання мають бути чіткі та лаконічні).

Д/З.

В зошиті виписати за програмою початкової школи тематику уроків ОМ (8 тем).

Наприклад, ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО 1 клас, “Чарівні перетворення”:

Квіткові сни.
Прапорці і кульки.
Похмурий день
Три веселі гноми.
Квітка-семицвітка.
У небі полями райдуга-дуга
Осіннє листя
Весела галявина (або: Допоможи метеликам).

 

 

 

Метод “Лекція з паузами“ дозволяє: викласти новий матеріал; активізувати навчальну активність студентів: підтримувати зворотний зв’язок з студентами, фіксувати їхні ускладнення, надавати допомогу і забезпечувати корекцію засвоєного матеріалу.

При підготовці лекції лектор має розділити навчальний матеріал на логічно завершені частини

% міні лекції і розробити проблемні завдання для студентів, які вони будуть виконувати в паузах

між викладом. Виклад однієї частини матеріалу займає 10 % 15 хвилин з урахуванням того, що

студенти конспектують матеріал лекції, і виконання завдань після кожної частини % міні лекції %

5 % 8 хвилин (плюс перевірка результатів виконання завдання ще до 5 хвилин). Під час пауз

студентам можна запропонувати такі інтерактивні завдання:

1. Кружальця на ключових положеннях % покладіть на кожний стіл фломастер, якими

підкреслюють найважливіші думки у тексті. Після 10 15 хвилин лекції попросіть учасників

переглянути свої записати виділити кружальцями ключові положення. Порівняйте результати.

2. Складання таблиці для подальшого бліц інтерв’ю:

Положення, що добре зрозумілі

Положення, що потребують уточнення

3. Підготовка до бліц інтерв’ю:

Цей вид роботи використовується для перевірки знань. Тривалість інтерактивної вправи

залежить від мети та змісту лекції (10 %15 хв.). Студенти готують запитання, що будуть ставити

під час “ інтерв’ю”. Найголовніше, що слід роз’яснити студентам % це те, що питання мають бути303

чіткі та лаконічні. Під час виконання завдання студенти навчаються виділяти головні думки, на

основі яких і будуть задані питання, що вимагають відповіді 2%3 словами. До того ж розвивається

взаємоповага та коректне ставлення один до одного. Для проведення інтерв’ю аудиторія поділяється

на “експертів ” та “журналістів ”. “ Експерти” займають місце у центрі, “журналісти” по черзі ставлять запитання.

 

 


Читайте також:

  1. ДОДАТОК
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. Додаток
  5. Додаток
  6. Додаток 1
  7. Додаток 1.
  8. Додаток 1. Традиційне українське житло
  9. Додаток 11. Способи кріплення мотузки до опори
  10. Додаток 2
  11. Додаток 2




Переглядів: 977

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально-методичне забезпечення курсів «Мистецтво» та «Образотворче мистецтво». | Актуальність курсу «Історіософія історії України».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.