Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 7. Освіта в культурі людства. Сучасні освітні тенденції.

Тема 6. Спілкування та міжособистісні стосунки. Педагогічне спілкування.

1. Роль спілкування у психічному розвитку людини.

2. Структура, фази, засоби спілкування.

3. Функції спілкування.

4. Психологія ефективного ділового спілкування.

5. Мистецтво ведення переговорів.

Література:

1. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 37–42; 42–48.

2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 39–45; 45–52.

3. Гіптерс З. В. Педагогічний словник: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2009. – 131 с.

4. Комінко С., Курант Л., Самборська О., Федотюк Т., Ніколенко С. Психологія в менеджменті: Навчальний посібник. – Тернополь, 1999. – С. 85–98; 105–133; 138–163.

5. Падалка О. С., Нісімчук А. М., Смолюк О. І., Шпак О. Т. Педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. – 253 с., лекція 36.

6. Психологія: Підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. – 2-ге вид., стереотип. – К.: Либідь, 2000. – С. 446–451; 468–491.

7. Роменець В. А. Історія психології ХІХ – початку ХХ століття: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 1995. – С. 594–604.

8. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 182–191; 197–205.

1.Антична культура і освіта.

2.Школа і педагогічна думка в епоху середньовіччя та Відродження.

3.Становлення та розвиток класичної європейської педагогіки у ХІХ – ХХ ст.

4.Культурний та освітній розквіт Київської Русі. Освіта України ХVІ – початку ХХ ст.

5.Система освіти в незалежній Україні.

6. Концепція розвитку економічної освіти в незалежній Україні.

Література:

  1. Гіптерс З. В. Економічна освіта молоді в Галичині ХІХ – першої половини ХХ століть: теорія, досвід, персоналії: Монографія. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 15–35.
  2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 60–66.
  3. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 66–72.
  4. Гіптерс З. В. Педагогічний словник: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2009. – 131 с.
  5. Гіптерс З.В. Університетська освіта: навч.-метод. посібник. – Львів,: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С. 72–90.
  6. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.
  7. Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: «Екс об», 2000. – С. 199–208.
  8. Любар О. О., Стельмахович М. Г., Федоренко Д. Т. Історія української школи і педагогіки: Навч. посібник / За ред. О.О.Любара. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2003. – С. 96–110; 278–301; 430–450.
  9. Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги: Підручник / А. М. Бойко, В. Д. Бардінова та ін.; Під заг. Ред.. А. М. Бойко. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 576 с.: К. Д. Ушинський (с. 149–180); П. Д. Юркевич (с. 180–208); І. Я. Франко (с. 287–321); Г. Г. Ващенко (с. 426–460); А. С. Макаренко (с. 504–530); В. О. Сухомлинський (с. 542–574).
  10. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – С. 436–450; 451–457; 458–477; 481–527.
  11. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 18–33.

Читайте також:

  1. Аграрна освіта
  2. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  3. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  4. Багатозначність слів у сучасній українській мові
  5. Безперервність як провідний принцип реформування освітніх систем
  6. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  7. Визначальні риси освітніх електронних бібліотек
  8. Визначення поняття «Економіка підприємства» у сучасній економічній літературі
  9. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  10. Виховання і освіта в країнах Стародавнього Сходу, Греції, Риму
  11. Виховання й шкільна освіта в державах Стародавньої Греції. Освіта епохи еллінізму
  12. Вища освіта в Німеччині.




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Діяльність як форма активності особистості. | Додаток № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.