Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 7. Освіта в культурі людства. Сучасні освітні тенденції.

Тема 6. Спілкування та міжособистісні стосунки. Педагогічне спілкування.

1. Роль спілкування у психічному розвитку людини.

2. Структура, фази, засоби спілкування.

3. Функції спілкування.

4. Психологія ефективного ділового спілкування.

5. Мистецтво ведення переговорів.

Література:

1. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 37–42; 42–48.

2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 39–45; 45–52.

3. Гіптерс З. В. Педагогічний словник: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2009. – 131 с.

4. Комінко С., Курант Л., Самборська О., Федотюк Т., Ніколенко С. Психологія в менеджменті: Навчальний посібник. – Тернополь, 1999. – С. 85–98; 105–133; 138–163.

5. Падалка О. С., Нісімчук А. М., Смолюк О. І., Шпак О. Т. Педагогічні технології: Навчальний посібник. – К.: Українська енциклопедія ім. М. П. Бажана, 1995. – 253 с., лекція 36.

6. Психологія: Підручник / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. – 2-ге вид., стереотип. – К.: Либідь, 2000. – С. 446–451; 468–491.

7. Роменець В. А. Історія психології ХІХ – початку ХХ століття: Навч. посібник. – К.: Вища школа, 1995. – С. 594–604.

8. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 182–191; 197–205.

1.Антична культура і освіта.

2.Школа і педагогічна думка в епоху середньовіччя та Відродження.

3.Становлення та розвиток класичної європейської педагогіки у ХІХ – ХХ ст.

4.Культурний та освітній розквіт Київської Русі. Освіта України ХVІ – початку ХХ ст.

5.Система освіти в незалежній Україні.

6. Концепція розвитку економічної освіти в незалежній Україні.

Література:

  1. Гіптерс З. В. Економічна освіта молоді в Галичині ХІХ – першої половини ХХ століть: теорія, досвід, персоналії: Монографія. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 15–35.
  2. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка. Опорний конспект лекцій: методичний посібник для студентів. – Львів, 2009. – С. 60–66.
  3. Гіптерс З. В. Психологія і педагогіка у формуванні творчої особистості майбутнього фахівця фінансово-економічного спрямування: Навчальний посібник. – Львів: ЛБІ НБУ, 2006. – С. 66–72.
  4. Гіптерс З. В. Педагогічний словник: Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛІБС УБС НБУ, 2009. – 131 с.
  5. Гіптерс З.В. Університетська освіта: навч.-метод. посібник. – Львів,: ЛІБС УБС НБУ, 2007. – С. 72–90.
  6. Кузьмінський А. І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. – С. 29–88.
  7. Лозниця В. С. Психологія і педагогіка: основні положення: Навч. посібник для самостійного вивчення дисципліни. – К.: «Екс об», 2000. – С. 199–208.
  8. Любар О. О., Стельмахович М. Г., Федоренко Д. Т. Історія української школи і педагогіки: Навч. посібник / За ред. О.О.Любара. – К.: Т-во «Знання», КОО, 2003. – С. 96–110; 278–301; 430–450.
  9. Персоналії в історії національної педагогіки. 22 видатних українських педагоги: Підручник / А. М. Бойко, В. Д. Бардінова та ін.; Під заг. Ред.. А. М. Бойко. – К.: ВД «Професіонал», 2004. – 576 с.: К. Д. Ушинський (с. 149–180); П. Д. Юркевич (с. 180–208); І. Я. Франко (с. 287–321); Г. Г. Ващенко (с. 426–460); А. С. Макаренко (с. 504–530); В. О. Сухомлинський (с. 542–574).
  10. Фіцула М. М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – К.: Видавничий центр «Академія», 2002. – С. 436–450; 451–457; 458–477; 481–527.
  11. Щербань П. М. Прикладна педагогіка: Навч.-метод. посіб. – К.: Вища шк., 2002. – С. 18–33.

Читайте також:

  1. Аграрна освіта
  2. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  3. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
  4. Багатозначність слів у сучасній українській мові
  5. Безперервність як провідний принцип реформування освітніх систем
  6. Взаємозв’язок з освітніми системами інших країн, відповідність вищої освіти України світовому рівню.
  7. Визначальні риси освітніх електронних бібліотек
  8. Визначення поняття «Економіка підприємства» у сучасній економічній літературі
  9. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань
  10. Виховання і освіта в країнах Стародавнього Сходу, Греції, Риму
  11. Виховання й шкільна освіта в державах Стародавньої Греції. Освіта епохи еллінізму
  12. Вища освіта в Німеччині.




Переглядів: 621

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Діяльність як форма активності особистості. | Додаток № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.