Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення поняття «Економіка підприємства» у сучасній економічній літературі

Значення економічної науки

Для суспільства Для людини
  • Розробка принципів, які є основою економічної політики;
  • Сприяння економічної інформованості населення і демократизація суспільства;
  • Прогнозування розвитку подій в суспільстві.
  • Сприяння раціональній поведінці в сфері споживання, цільовому використанню індивідуальних заощаджень;
  • Формування умінь, орієнтації в сфері бізнесу;
  • Сприяння прийняттю правильних рішень при виборі сфери діяльності

 

Таблиця 2

 

Автор Визначення Джерело
Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М.І., Піча Ю.В. Економіка підприємства – це наука про ефективність виробництва, шляхи і методи досягнення підприємством найкращих результатів при найменших затратах [21, с. 5]
Захарченко В. І., Меркулов М. М., Ширяєва Л. В.   Економіка виробництва – це наука, що вивчає і розкриває базові соціально-економічні аспекти процесу створення матеріально - речовинних благ. [27, с. 5]
Мельник Л.Г., Карінцева О.І. Економіка підприємства досліджує закономірності проходження економічних процесів на рівні господарського суб’єкта. В центрі уваги виявляються економічні відносини – як внутрішні щодо підприємства, так і зовнішні. [29, с. 9]
Осипов В.І. Економіки підприємства – дисципліна, що вивчає закономірності формування, функціонування підприємства як конкурентноздатного, високопродуктивного та високоприбуткового суб’єкта господарювання, властиві підприємства всіх галузей народного господарства. [30, с. 21]
Примак Т.О.   Економіка підприємства – конкретна галузь економіки, і як на­вчальна дисципліна вона базується на вивченні та свідомому використанні економічних законів і закономірностей функціонування і розвитку суспільного виробництва. [32, с. 10]
Цигилик І.І., Бибик Я.Р., Ємбрик М.Я., Паращич В.Ф. Економіка підприємства в умовах ринкових відносин вивчає господарство і господарську діяльність підприємства незалежно від його підпорядкування і форми власності [36, с. 20]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В даній структурі загальні та функціональні керівники не втручаються в справи один одного.

Модифікацією цієї структури є функціонально-об'єктна структура управління, де в рамках функціональних відділів виділяються найбільш кваліфіковані фахівці, відповідальні за виконання всіх робіт по конкретному об'єкту.

Лінійно-функціональна структура управління – структура, при якій управлінські дії поділяються на лінійні, обов'язкові для виконання, і функціональні – рекомендаційні для виконання рис. 2.11.

Загальний керівник здійснює лінійний вплив на всіх учасників структури, а керівники функціональних (економічного, інженерно-технічного та ін.) відділів надають функціональне сприяння виконавцям робіт.

Лінійно-штабна структура управління – структура, передбачає утворення на допомогу лінійним керівникам спеціалізованих функціональних підрозділів – штабів для вирішення певних завдань (аналітичних, координаційних, мережевого планування і управління, спеціальних і т.д.). Штаби не наділяються функцією розпорядництва, а готують рекомендації, пропозиції та проекти для лінійних керівників рис. 2.12.

Проектна структура управління – структура, орієнтована на забезпечення ефективного управління паралельним виконанням на підприємстві або в організації низки великих проектів. При цьому отримують автономію певні сукупності підрозділів, що беруть участь в окремих проектах на чолі з керівниками цих проектів рис. 2.13.

Матрична структура управління – структура, що поєднує вертикальні лінійні і функціональні зв'язки управління з горизонтальними. Персонал функціональних підрозділів, залишаючись у їхньому складі і підпорядкуванні, зобов'язаний також виконувати вказівки керівників проектів чи спеціальних штабів, рад тощо, утворених для керівництва
окремими проектами і роботами рис. 2.14.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  9. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  10. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  11. Акціонерна власність в економічній системі
  12. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості




Переглядів: 1767

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступ до курсу | Тема 3. Суспільні форми організації виробництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.