Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ VII. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

Розділ VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРІВ ТА АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ

Розділ V. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ АУДИТОРІВ І АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ

Розділ IV. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ТА НАДАННЯ ІНШИХ АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ

Розділ III. АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ

Розділ II. СЕРТИФІКАЦІЯ АУДИТОРІВ І РЕЄСТР АУДИТОРСЬКИХ ФІРМ ТА АУДИТОРІВ

Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Ст. 1.Сфера дії Закону

Ст. 2.Законодавство про аудиторську діяльність

Ст. 3.Аудиторська діяльність

Ст. 4.Аудитор

Ст. 5.Аудиторська фірма

Ст. 6.Стандарти аудиту

Ст. 7.Аудиторський висновок та інші офіційні документи

Ст. 8.Обов'язкове проведення аудиту

Ст. 9.Обов'язки суб'єктів господарювання при проведенні аудиту

Ст. 10.Сертифікація аудиторів

Ст. 11.Реєстр аудиторських фірм та аудиторів

Ст. 12.Повноваження Аудиторської палати України

Ст. 13.Створення Аудиторської палати України

Ст. 14.Діяльність Аудиторської палати України

Ст. 15.Голова Аудиторської палати України

Ст. 16.Загальні умови проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг

Ст. 17. Підстави для проведення аудиту та надання інших аудиторських послуг

Ст. 18. Права аудиторів і аудиторських фірм

Ст. 19.Обов'язки аудиторів і аудиторських фірм

Ст. 20.Спеціальні вимоги

Ст. 21. Цивільно-правова відповідальність аудиторів та аудиторських фірм

Ст. 22.Інші види відповідальності аудиторів та аудиторських фірм

 

Регулятивним органом, який визначено законодавством в Україні, є Аудиторська палата України (АПУ) — незалежна неприбуткова організація (юридична особа), яка діє на підставі Закону України «Про аудиторську діяльність» та власного Статуту.

 

До повноважень і обов’язків АПУ належать:

1. сертифікації осіб, які мають намір займатися аудиторською діяльністю;

2. затвердження стандартів аудиту;

3. затвердження програм підготовки аудиторів та за погодженням з Національним банком України програм підготовки аудиторів, які здійснюватимуть аудит банків;

4. ведення Реєстру суб’єктів аудиторської діяльності;

5. контроль за дотриманням вимог нормативних актів: Закону України «Про аудиторську діяльність», стандартів аудиту, норм професійної етики аудиторів;

6. забезпечення незалежності аудиторів при проведенні ними аудиторських перевірок

7. контроль якісті аудиторських послуг;

8. регулювання взаємовідносин між аудиторами (аудиторськими фірмами) в процесі здійснення аудиторської діяльності та у разі необхідності застосування до них стягнення;

9. інші повноваження, передбачені Законом України «Про аудиторську діяльність» та Статутом Аудиторської палати України.

 

Аудиторська палата України формується на паритетних засадах шляхом делегування до її складу аудиторів та представників державних органів. Загальна кількість членів Аудиторської палати України становить двадцять осіб.

Від державних органів делегують по одному представнику Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції України, Міністерство економіки України, Державна податкова адміністрація України, Національний банк України, Державний комітет статистики України, Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України, Рахункова палата та Головне контрольно-ревізійне управління України.

До складу Аудиторської палати України від аудиторів делегуються в кількості десяти осіб висококваліфіковані аудитори з безперервним стажем аудиторської діяльності не менше п’яти років, представники фахових навчальних закладів та наукових організацій.

Аудиторська палата України за погодженням з Міжнародною федерацією бухгалтерів здійснила переклад та видання державною мовою Стандартів аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів і своїм рішенням «Про порядок застосування в Україні Стандартів аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів» від 18.04.2003 № 122 прийняла Стандарти аудиту та етики Міжнародної федерації бухгалтерів в якості Національних стандартів аудиту.

 

Джерелами фінансування діяльності Аудиторської палати України можуть бути:

1. плата за проведення сертифікації фізичних осіб на право зайняття аудиторською діяльністю;

2. плата за включення до Реєстру суб’єктів аудиторської діяльності;

3. добровільні внески, що надходять від професійних організацій аудиторів України;

4. інші джерела, не заборонені законодавством.

 

Іншою організацією, яка впливає на діяльність аудиторів, є Спілка аудиторів України (САУ), створена згідно з Законом України «Про аудиторську діяльність», прийнятим 22 квітня 1993 року.

Аудитори України об’єдналися в професійну громадську організацію — Спілку аудиторів України, яка має фіксоване індивідуальне членство в особі окремих аудиторів або їх колективів. Спілці аудиторів України надано право відкривати місцеві осередки. Нині Спілка аудиторів України налічує у своїх рядах 1600 членів, 12 аудиторських фірм — колективних членів САУ. Спілка має свої відділення в усіх обласних центрах України — 25 відділень. На засідання Ради Спілки аудиторів України постійно запрошуються керівники територіальних відділень Спілки.

Для подальшого розвитку аудиторської діяльності в Україні Спілка аудиторів України забезпечила підготовку нормативної бази сертифікації аудиторів, розробку та впровадження в практику стандартів аудиту, постійне удосконалення професійних знань аудиторів. Особливу увагу Спілка приділяє питанням забезпечення незалежності діяльності аудиторів, дотриманню аудиторами норм і стандартів аудиту та вимог Кодексу етики аудитора.

 

Таблиця 3.1.1.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  4. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  5. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  6. Б – розділення гелю на дві фази
  7. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  8. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  9. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  10. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  11. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.
  12. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Регулювання аудиторської діяльності в Україні | Правові форми підприємницької діяльності в аудиті

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.