Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стадії проектування й інженерних вишукувань

ЗАЛІЗНИЦІ Й АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ

На обраному будівельному майданчику

Склад і методика інженерних вишукувань

Основними видами геологічних робіт з вивчення інженерно-геологічних умов будівельного майданчика й умов будівництва кожного проектованого на ньому будинку і споруди є наступні:

а) інженерно-геологічна зйомка М 1:10 000 і крупніше;

б) розвідувальні роботи;

в) дослідні роботи;

г) режимні стаціонарні спостереження;

д) лабораторні дослідження;

е) камеральна обробка матеріалів.

Детальні дослідження будівельного майданчика — це розвідування, за допомогою якого вивчають інженерно-геологічні умови, складають необхідні карти, геологічні розрізи і вирішують усі питання, пов'язані з оцінкою геологічних умов будівництва будинків і споруд. Дуже важливі спостереження за опадами і деформаціями існуючих будинків і споруд, розташованих поблизу проектованих, а також за споруджуваними й експлуатованими.

Польові інженерні вишукування супроводжуються лабораторними дослідженнями гірських порід, хімічного складу поверхневих і підземних вод і камеральною обробкою матеріалів.

 

 

Дорожнє будівництво пред'являє до інженерної геології дуже великі вимоги. Це інженерно-геологічне обґрунтування вибору траси дороги, проектів її земляної полотна, мостів, тунелів, депо, станцій, вокзалів і різноманітних інженерних споруд для забезпечення стійкості земляного полотна і нормальних умов експлуатації дороги. Величезні проблеми пов’язані з необхідністю пошуків і розвідки родовищ мінеральних будівельних матеріалів для будівництва, джерел водопостачання, спостереженнями за виникаючими деформаціями.

Вимоги, пропоновані до інженерно-геологічного обґрунтування проектів залізниць, звичайно вище, ніж автомобільних, так само як до обґрунтування проектів доріг загальнодержавного значення (I, II, III категорій) у порівнянні з проектами доріг місцевого значення (IV, V категорій).

 

Проектування доріг і споруд виконується в дві стадії: на першій складається технічний проект дороги, а на другій — робочі креслення. Для великих і складних об'єктів у передпроектний період виконують проблемні вишукування з техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) доцільності будівництва дороги, вибору напрямку й основних технічних параметрів для проектування. Відповідно до такої організації проектування доріг, інженерні вишукування розділяються на рекогносцирувальні, попередні, детальні і додаткові.

У тих випадках, коли інженерно-геологічні умови району характеризуються визначеною складністю, а по можливому напрямку дороги неминуче будівництво великих споруд (бруківок переходів, тунелів), проводять рекогносцирувальні дослідження в межах усього району або на окремих ділянках розвитку небезпечних геологічних явищ. Рекогносцирувальні дослідження складаються з аеровізуального обстеження району, інженерно-геологічної зйомки (М 1:100000-1:200000), картувальних робіт, дешифрування наявних аерофотоматеріалів.

Таким чином, камеральні і рекогносцирувальні дослідження повинні давати ясні представлень про основні особливості інженерно-геологічних умов району і матеріали для складання техніко-економічного обґрунтування доцільності будівництва дороги, її напрямку, Після завершення робіт зі складання ТЕО, його розгляду і затвердження відповідними державними інстанціями, відкривається титул на проектування дороги, тобто складання технічного проекту.

Інженерні вишукування для обґрунтування технічного проекту дороги виконують у два етапи: на першому — попередні, для обґрунтування вибору варіанта траси дороги; на другому - детальні, для обґрунтування технічного проекту земляного полотна і всіх інших інженерних споруд, що буде
необхідно побудувати по трасі дороги і частково в смузі відводу.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  5. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  8. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  9. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  10. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  11. Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.
  12. Види архітектурного проектування




Переглядів: 1973

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будинків іспоруді забезпечення нормальних умов їх будівництва й експлуатації | При виборі траси дороги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.