Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



При виборі траси дороги

Інженерно-геологічні дослідження

Ці дослідження є попередніми, тому що виконуються з метою інженерно-геологічного обґрунтування попередніх робіт зі складання технічного проекту дороги. До вибору траси дороги треба підходити з особливою старанністю, з огляду на як регіональні, так і місцеві (локальні) геологічні умови. При виборі траси дороги необхідно виконувати визначені вимоги, головними з яких є наступні:

1) відстані між визначеними пунктами, що будують у з'єднанні дорогою, повинні бути найкоротшими;

2) профіль і план дороги повинні бути найбільш спокійними, тобто без крутих поворотів, підйомів і спусків;

3) обсяги земляних і інших будівельних робіт при зведенні земляного полотна дороги й інженерних споруд повинні бути мінімальними;

4) стійкість і довговічність дороги без істотних витрат на підтримку нормальних умов її експлуатації повинні гарантувати безперебійний і безпечний рух транспорту.

Інженерно-геологічні умови району вибору траси дороги істотно впливають також на спосіб її прокладання. Тому в одних випадках дорогу приходиться прокладати «нульовими роботами», насипами, напіввиїмками, напівнасипами-напіввиїмками, в інші — виїмками, напіввиїмками або навіть у тунелях.

При інженерних вишукуваннях для вибору траси дороги й оцінки інженерно-геологічних умов окремих її варіантів важливо звертати особливу увагу на наступні обставини.

1. Рельєф місцевості. Якщо рельєф спокійний, дорога буде прокладатися на низьких насипах, у неглибоких виїмках, «нульовими роботами», тобто за умови невеликих обсягів робіт. Якщо рельєф місцевості пересічений, то виникає необхідність будувати глибокі виїмки, високі насипи і відповідно багато різноманітних водопропускних споруд.

2. Геологічна будова (поширення й умови залягання гірських порід, ступінь їх тріщинуватості, вивітрілості, закарстованості, щільності, вологості). Несприятливі ділянки, складені гірськими породами, схильними до зсувів і обвалів, закарстовані з осіданням і провалами земляного полотна, а також ділянки, на яких виїмками і напіввиїмками будуть розкривати м'які глинисті пилуваті і сильно-пилуваті породи і піски дрібно- і тонкозернисті, що мають пливунні властивості.

3. Поширення різноманітних геологічних процесів
і явищ. Обстеження й оцінку таких ділянок треба робити особливо ретельно. Іноді буває більш доцільним обійти такі ділянки, ніж застосовувати різноманітні інженерні заходи для забезпечення стійкості земляного полотна в їх межах.

На ділянках, де траса дороги перетинає річкові долини, пробиває гірські масиви тунелями і інших будівництво земляного полотна й інженерних споруд здійснюється за індивідуальними проектами. Дуже важливо, щоб на таких ділянках траса проходила напрямками, що мають найбільш сприятливі інженерно-геологічні умови.

Будівництво дороги може порушити існуючу рівновагу геологічного середовища. Тому повинна бути приділена увага оцінці і прогнозу можливих змін інженерно-геологічних умов територій і природного навколишнього середовища.

Такі головні обставини, на які необхідно звертати увагу при виборі траси дороги. При їх виконанні важливо враховувати як регіональні, так і місцеві особливості інженерно-геологічних умов району. У кожнім конкретнім випадку ширина смуги досліджень повинна бути оптимальною, що дозволяє виявляти інженерно-геологічні умови й, у разі потреби, змінювати на окремих ділянках положення траси. Тобто приймати самі раціональні рішення щодо її положення та гарантувати будівництво від усяких геологічних несподіванок.

 


Читайте також:

  1. Автомобільні дороги.
  2. Виборча кампанія як форма політичної діяльності. Функції виборів у демократичному суспільстві
  3. Демократичні принципи сучасних виборів.
  4. Детальні інженерно-геологічні дослідження для обґрунтування технічного проекту дороги
  5. Ділянок траси
  6. Загальні принципи комунікацій під час виборів.
  7. Змішана система – система визначення результатів виборів, яка передбачає поєднання у собі елементів мажоритарної та пропорційної систем.
  8. Критерії обґрунтування рішень при прийнятті (виборі) інвестиційного проекту
  9. Курорт Парк Сіті, найбільший курорт Юти. 93 траси, 14 підйомників.
  10. Місце мотивації у свідомому виборі професії
  11. Місця і траси мостового переходу
  12. ОСОБЛИВІ ЗАУВАЖЕННЯ ПРИ ВИБОРІ ІГРАШОК




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадії проектування й інженерних вишукувань | Детальні інженерно-геологічні дослідження для обґрунтування технічного проекту дороги

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.