МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
При виборі траси дорогиІнженерно-геологічні дослідження Ці дослідження є попередніми, тому що виконуються з метою інженерно-геологічного обґрунтування попередніх робіт зі складання технічного проекту дороги. До вибору траси дороги треба підходити з особливою старанністю, з огляду на як регіональні, так і місцеві (локальні) геологічні умови. При виборі траси дороги необхідно виконувати визначені вимоги, головними з яких є наступні: 1) відстані між визначеними пунктами, що будують у з'єднанні дорогою, повинні бути найкоротшими; 2) профіль і план дороги повинні бути найбільш спокійними, тобто без крутих поворотів, підйомів і спусків; 3) обсяги земляних і інших будівельних робіт при зведенні земляного полотна дороги й інженерних споруд повинні бути мінімальними; 4) стійкість і довговічність дороги без істотних витрат на підтримку нормальних умов її експлуатації повинні гарантувати безперебійний і безпечний рух транспорту. Інженерно-геологічні умови району вибору траси дороги істотно впливають також на спосіб її прокладання. Тому в одних випадках дорогу приходиться прокладати «нульовими роботами», насипами, напіввиїмками, напівнасипами-напіввиїмками, в інші — виїмками, напіввиїмками або навіть у тунелях. При інженерних вишукуваннях для вибору траси дороги й оцінки інженерно-геологічних умов окремих її варіантів важливо звертати особливу увагу на наступні обставини. 1. Рельєф місцевості. Якщо рельєф спокійний, дорога буде прокладатися на низьких насипах, у неглибоких виїмках, «нульовими роботами», тобто за умови невеликих обсягів робіт. Якщо рельєф місцевості пересічений, то виникає необхідність будувати глибокі виїмки, високі насипи і відповідно багато різноманітних водопропускних споруд. 2. Геологічна будова (поширення й умови залягання гірських порід, ступінь їх тріщинуватості, вивітрілості, закарстованості, щільності, вологості). Несприятливі ділянки, складені гірськими породами, схильними до зсувів і обвалів, закарстовані з осіданням і провалами земляного полотна, а також ділянки, на яких виїмками і напіввиїмками будуть розкривати м'які глинисті пилуваті і сильно-пилуваті породи і піски дрібно- і тонкозернисті, що мають пливунні властивості. 3. Поширення різноманітних геологічних процесів На ділянках, де траса дороги перетинає річкові долини, пробиває гірські масиви тунелями і інших будівництво земляного полотна й інженерних споруд здійснюється за індивідуальними проектами. Дуже важливо, щоб на таких ділянках траса проходила напрямками, що мають найбільш сприятливі інженерно-геологічні умови. Будівництво дороги може порушити існуючу рівновагу геологічного середовища. Тому повинна бути приділена увага оцінці і прогнозу можливих змін інженерно-геологічних умов територій і природного навколишнього середовища. Такі головні обставини, на які необхідно звертати увагу при виборі траси дороги. При їх виконанні важливо враховувати як регіональні, так і місцеві особливості інженерно-геологічних умов району. У кожнім конкретнім випадку ширина смуги досліджень повинна бути оптимальною, що дозволяє виявляти інженерно-геологічні умови й, у разі потреби, змінювати на окремих ділянках положення траси. Тобто приймати самі раціональні рішення щодо її положення та гарантувати будівництво від усяких геологічних несподіванок.
Читайте також:
|
||||||||
|