Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка теорії обчислень та інших перетворень, що здійснюються в побудованих моделях, становить третю проблему — використання знань.

І нарешті четверта, технологічна проблема, вирішенням якої займаються системні програмісти, — це розробка засобів програмної підтримки моделей, тобто створення баз знань і систем управління ними.

Основну увагу в ШІ надається другій і третій з перерахованих проблем, причому провідна роль відводиться проблемі подання знань. На практиці її розробляють разом з питаннями побудови концептуальних схем моделей знань, і багато хто вважає, що саме ця проблема є основною для сучасного ШІ, бо саме вона має забезпечувати такі характеристики СЗ, як надійність, гнучкість і компактність (рис. 1.4).

 
 

Рис 1.4. Взаємозв’язок між властивостями і експлуатаційними характеристиками системи знань (тут: заб — забезпечує, зм— зменшує, міст— містить, ком— компенсує)

Побудова СЗ передбачає вибір або розробку такого апарату подання знань, властивості якого могли б забезпечити не тільки принципову можливість виконання висунутих вимог, а й дозволила б зробити це економічно і зручно. Крім того, ряд особливих вимог повинен бути висунутий і до самого подання знань.

Найважливішими з таких вимог є те, що уявлення повинно забезпечувати:

можливість побудови активних СЗ, тобто таких СЗ, в яких структура власне уявлення і структура розв’язувача суміщені;

· реалізацію в СЗ функцій оцінювання інформації і реалізацію засобів, які дають змогу СЗ оперувати ціннісними характеристиками інформації;

· можливість функціонування СЗ в режимі випередження, тобто в такому режимі, коли у відповідь на надходженняповідомлення про поточний стан в СЗ повинні бути активізовані дані, що являють собою опис того стану, поява якого можлива в найближчому майбутньому. При цьому обсяг і зміст такого опису повинні визначатися сукупністю актуальної мети робота. Наявність у системі ШІ випереджального опису дає йому змогу формувати реакції поведінки як відповіді саме на очікуваний, а не на поточний стан.


Читайте також:

  1. IV. Відмінність злочинів від інших правопорушень
  2. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  3. А .Маршалл - основоположник неокласичної теорії.
  4. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  5. Аверсивную терапію використовують, як правило, при лікуванні алкоголізму, нікотиновій залежності і деяких інших захворювань.
  6. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  7. Активний вплив на проблему
  8. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  9. Альтернативні теорії вартості
  10. Альтернативні теорії капіталу
  11. Альтернативні теорії макроекономічного регулювання
  12. Альтернативні теорії максимізації




Переглядів: 643

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Інженерія знань | Поняття та означення формальної системи знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.