МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема: Співвідношення державного управління і державної виконавчої влади.Лекція 2 План 1. Відмінність поннять "виконавча влада" і "державне управління ". 2. Адмінистративне право,як регулятор дердавного управління. 3. Дердавне управління в умовах проведення адмінистративної реформи. 1. Виконавча влада по своїй суті не ототожнюється з державним управлінням.Державне управління характерезується,як вид державно-виконавчої діяльності.Розгядаючи співвідношення виконавчої влади і державного управління потрібно зазначити низку характеристик,які по суті відрізняють ці поняття: 1.Державне управління за своїм призначенням – це вид державної діяльності в межах якої реалізується державна влада (це відповідає сестемі поділу влади)оскільки кожна гілка єдиної державної влади реалізує повноваження через діяльність відповідних суб`єктів.Виконавча влада набуває реального характеру в діяльності відповідних ланок державних органів та їх апарату,що мають назву огранів виконавчої влади. 2.Державне управління здійснюється у рамках єдиної системи державної влади на засадах поділу влади.Державне управління виступає більш широким поняттям ніж виконавча влада,тому що в нього входять виконавча і розпорядча діяльності. 3.Всі суб`єкти виконавчої влади є ланками системи державного управління. Сутність проблеми співвідношення виконавчої влади державного управління окреслюється низкою вищеперерахованих чинників,але сутність полягає в тому,що ці поняття майже тотожні,але їх ототожнення неможливо у зв`язку із поділом влади на гілки (виконавчу,законодавчу,судову).Відмінність полягає в ступені впливу,суб`єкта управління на суб`єкт підпорядкування,на рівні прямого або опосередкованого упрваління.На сьогодні створюються системи виконавчої влади та організаційний механізм здійснення виконавчої влади,як державного управління.Адмінистративне право виступає необхідним та важливим джерелом і інструментом управління соціальними процесами в. суспільстві Межі адмінистративно-правового регулювання пов`язані з діяльністю органів державної влади і охоплюють суспільні відносини управлінського характеру,що складаються в цій сфері державної діяльності,щодо керівництва економікою,соціальною і культурною сферами та адмінитсративною діяльністю всіх державних органів.
2. Адміністративне право розглядається,як сукупність правових норм,що регулюють суспільні відносини в сфері державного управління.Фундаментом адміністративного права в практичному застосуванні цих норм,є адміністративне законодавство,яке є складовою частиною всього законодавства України. Адміністративне законодавство (як елемент державного управління) - це система правових актів,у яких знаходять свій зовнішній вплив адміністративно-правові норми,які відносяться до управлінської діяльності,як виконавчої так і розпорядчої. Основними складовими елементами системи адмінітсративно-правового регулювання є: 1. Охорона та забезпечення прав та свобод громадян. 2. Розробка та реалізація загалбно-державних програм економічного,науково-технічного,соціального і культурного розвитку. 3. Управління об`єктами державної власності у відповідності до одного законодавства. 4. Вдосконалення форм і методів державного управління. 5. Розв`язання організаційних проблем державного будівництва. 6. Вдосконалення заходів заоохочення та застосування дисциплінарної відповідальності в державному управлінні (в тому числі державних службовців). 7. Вдосконалення адміністративної діяльності та заходів адміністративного примусу ОВС. 8. Вдосконалення адміністративної діяльності та діяльності всіх правоохоронних органів в сфері адміністративно-правової забезпеченості, 9. Щодо зміцнення режиму законності та порядку.
Згідно з вищезазначеним виконавча влада представлена в механізмі поділу влади ограганами виконавчої влади.Державне управління здійснюється в межах цієї системи та іншими державними органами,що не названі в КУ,як виконавчі і виявляються у діяльності різних ланок державного апарату,які за своєю сутністю є органами державного управління.Основне призначення державного управління виконавча і розпорядча діяльність у межах,що передбачені адміністративно-правовими приписами (нормами),що складають адміністративне законодавство.
3. Потреба адміністративної реформи в Україні набуває актуальності у зв`язку із гальмуванням перехідних процесів від соціалістичної системи управління всіма галузями державної діяльності до демократичних форм управління державою. Реформування потребує не тільки наука адміністративного законодавства,скільки практична база застосування адміністративного права в усіх сферах регулювання суспільних відносин.В концепції здійснення адміністративної реформи ( ухвалена указом президента України від 22.07.1998) визначено 5 напрямків здійснення адміністративної реформи: 1. Створення нової правової бази. 2. Формування нових інститутів організаційних структур та інструментів державного управління. 3. Кадрове забезпечення нової системи державного управління. 4. Зміцнення та формування фінансово-економічних основ в державному управлінні. 5. Наукове та інформаційне забезпечення системи державного управління (формівання механізмів науково-інформаційного моніторингу адміністративної галузі діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|