Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Правонаступництво у відношенні державної власності

Сфери поширення правонаступництва

1 У відношенні міжнародних договорів

З У відношенні державних архівів

4 У відношенні державних боргів

2 У відношенні державної власності

Правонаступництво у відношенні договорів Предметом є двосторонні і багатосторонні міжнародні договори- міжнародні угоди, укладені між державами в письмовій формі й такі, що регулюються міжнародним правом, незалежно від того, міститься така угода в одному документі, в двох або кількох пов'язаних між собою документах, а також незалежно від його конкретного найменування (п п "а" п 1 ст 2 Конвенції)

Правонаступництво не торкається договорів, що встановлюють режим кордонів і зобов'язань щодо користування будь-якою територією, встановлених на користь іноземної держави

При об'єднанні держав усі їхні договори зберігають силу в межах тієї частини території, у відношенні якої вони мали силу в момент правонаступництва

Якщо при поділі держав одна з частин існує як держава-попередник і змін у договірних правовідносинах не відбувається (крім договорів пов'язаних з територією, що відійшла) Нова держава а) не несе зобов'язань по договорах держави-попередника, б) договори держави-попередника зберігають свою силу для держав-наступників (п 1 ст 34 Конвенції) Приклад - розпад СРСР Росія - обов'язковість дїї двосторонніх договорів, інші держави - учасники укладених багатосторонніх договорів

Двосторонні угоди держави-попередника мають силу тільки у випадку згоди нової держави та старого учасника

У відношенні нових незалежних держав діє принцип «іаЬиіа газа» (принцип «чистої дошки»), тобто нова незалежна держава не зобов'язана дотримуватися положень будь-якого договору держави-попередника, який у момент правонаступництва мав силу у відношенні його території

При передачі частини території від однієї держави до іншої межі дії договору змінюються рівносильно до масштабів зміни кордонів держави

Предметом правонаступництва є державна власність- майно, права й інтереси, що на момент правонаступництва держав належали, відповідно до внутрішнього права держави-попередника, цій державі (ст 8 Конвенції)

Правонаступництво не поширюється на права й обов'язки фізичних і юридичних осіб Перехід державної власності здійснюється без компенсації якщо сторони не обумовили можливість її існування й умови

При передачі частини території нерухома власність держави, попередника переходить до держави-наступника.

При поділі держави-попередника правонаступництво настає в «справедливих частках» (ст. 18 Конвенції).

При створенні нової незалежної держави до неї переходить вся нерухома власність, що знаходиться на її території.

Правонаступництво у відношенні державних архівів

Предметом правонаступника є державні архіви- сукупність документів незалежно від термінів давності зроблених чи придбаних попередником, що належать йому відповідно до його внутрішнього права і які ним зберігаються безпосередньо або під його наглядом у якості архівів для різних цілей (ст.20 Конвенции)

При об'єднанні державні архіви переходять до єдиного органу створеної держави.

В інших випадках держава-наступник одержує частину архівів, що необхідні для нормального управління його територією і (або) такі, що мають безпосереднє відношення до неї. Крім цього держава-попередник надає відомості, що визначають кордони і території держави-наступника, а також прав на неї. При цьому існує принцип збереження цілісності архівів.

За загальним правилом перехід архівів не носить компенсаційний характер.

Правонаступництво у відношенні державних боргів

Предметом правонаступництва є державні борги- будь-які фінансові зобов'язання держави-попередника у відношенні іншого суб'єкта міжнародних правовідносин, що виникли у відповідності з міжнародним правом. (ст..ЗЗКонвенции). У той же час під державними боргами можуть розумітися так само і борги держави перед фізичними і юридичними особами як безпосередньо в державі, так і за її межами.

Для всіх випадків правонаступництва встановлене загальне правило –борг держави-попередника ПЄрЄХ0ДИТЬ до спадкоємців у справедливих частках. При цьому справедлива частка визначається угодою з урахуванням майна прав і інтересів, що переходять до спадкоємців у зв'язку з конкретним державним боргом.

Виключення складає нова незалежна держава. До неї державний борг попередника не переходить.

Таким чином, підстави, порядок і обсяг правонаступництва в кожному конкретному випадку деталізується й визначається в конкретних угодах між державами, однак з урахуванням рекомендованих положень визначених вищевказаними Віденськими конвенціями.

 

 


Читайте також:

  1. А/. Право власності.
  2. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  3. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  4. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  5. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  6. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  7. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  8. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  9. Б/. Право приватної власності.
  10. Бюджетні права органів державної влади і управління
  11. В. Усунення перешкод у здійсненні права власності – негаторний позов. (ст. 391 ЦКУ).
  12. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.




Переглядів: 539

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Характеристика правонаступництва держав | Його структури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.