Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне нормування роботи залізничних підрозділів

Лекції 2 – 3

Залежно від об'єму перевезень для кожного підрозділу розробляють технічні норми, що регламентують його роботу і забезпечують певний рівень використання технічних засобів. Норми встановлюють для роботи загального парку вагонів і його категорій, а також для кожного роду рухомого складу: критих, платформ, піввагонів, ізотермічних, цистерн. Розраховують їх кожного місяця на основі плану перевезень, технологічних процесів, графіка руху і плану формування поїздів.

Планування перевезень, технічне нормування експлуатаційної роботи і оперативне управління перевезеннями тісно пов'язані між собою. План перевезень - головний критерій і база технічного нормування, а воно у свою чергу служить основою для розробки оперативних планів і заходів оперативного регулювання. Технічне нормування - найважливіший засіб організації експлуатаційної діяльності всіх підрозділів для виконання плану перевезень з якнайменшими матеріально-технічними витратами.

Головна задача технічного нормування – попередження проблем в ході виконання плану перевезень. Тому технічні нормативи передбачають необхідний перерозподіл парку вагонів між дорогами, а також завчасну концентрацію технічних засобів на окремих ділянках при зростанні об'єму перевезень, що планується. До технічних нормативів відносяться:

- середньодобові кількісні завдання на навантаження, вивантаження, здачу порожніх вагонів з-під вивантаження (регулювальне завдання), робота вагонів, передача поїздів і вагонів по стикових пунктах, розміри руху поїздів на ділянках і ін.;

- якісні показники – обіг вагонів, коефіцієнт порожнього пробігу, рейс, простій вагонів, швидкості руху поїздів, коефіцієнт місцевої роботи і ін.;

- нормативний об'єм технічних засобів, необхідний для виконання завдань: робочий парк вагонів з підрозділом по категоріях (порожні, транзитні, місцеві вагони), завдання на його переміщення, вилучення і ставлення порожніх вагонів в резерв.

Вихідним матеріалом для технічного нормування служить місячний план перевезень, на основі якого складають відомість кореспонденції («шахматку») навантажених і порожніх вагонопотоків між стиковими пунктами залізниць і дирекцій. Основний недолік місячних планів перевезень - відсутність в них точної адреси - станцій призначення вантажів. В них вказані лише залізниці призначення.

При розгалуженій мережі обчислювальних центрів як на залізницях, так і у розпорядженні відправників вантажів існує система місячного планування перевезень по станціях призначення на базі широкого застосування засобів обчислювальної техніки.

В даний час по відомостях навантажених вагонопотоків, складених відповідно до плану перевезень, для кожної залізниці визначають розміри навантажених вагонопотоків по видах сполучень.

Вивезення

Рис. 1 Схема вагонопотоків по видах сполучень

 

Технічну норму навантаження визначають так:

 

 

де: - додаткове до державного плану навантаження для вивозу

позапланових і сезонних вантажів, виконання особливих завдань, заповнення недовантажень, що допущені в попередній період, а також для усунення відставання у виконанні річного плану.

Загальна норма навантаження підрозділяється по родах вагонів. З її виділяють навантаження найважливіших вантажів (вугілля, руда, хлібні, лісові і ін.).

Технічна норма вивантаження:

 

 

де: - збільшення норми вивантаження унаслідок додаткового до державного плану навантаження (у тому числі і своєї залізниці) на адресу даної залізниці;

- фактичний надлишок або недолік навантажених вагонів на мережі на адресу даної залізниці в порівнянні з нормою, що встановлена добовою звітністю до початку періоду плану.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  9. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  10. Алгоритм роботи прозорого моста
  11. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  12. Аналіз відносних показників прибутковості (рентабельності) роботи банку




Переглядів: 1355

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Переваги роботи в локальній комп'ютерній мережі | Загальна норма вивантаження підрозділяється по родах вагонів, з неї виділяють вивантаження найважливіших вантажів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.