МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кваліфікаційні вимогиЗавдання та обов’язки. Розробляти алгоритм технології виготовлення поліграфічної продукції, яка відповідати проектним нормативам і якості. Проектувати структурну схему видавничо-поліграфічної системи та вибирати поопераційне технологічне устаткування, а також пристрої передавання інформаційних потоків та засобів контролю показників якості напівфабрикатів та готової продукції. Забезпечувати проектування, розробку або рекомендувати готові операційні системи, спрацьовувати (проектувати, розробляти?) в разі необхідності програмне забезпечення у видавничо-поліграфічних системах. Вибирати проміжні носії та формати для збереження і перенесення інформації. Інсталювати технічні елементи видавничо-поліграфічних систем, їх програмне забезпечення та інтерфейси. Проектувати и реалізувати локальні мережі між технічними пристроями. Виконувати калібрування засобів для відтворення кольорових зображень та здійснювати оцінку їх показників на відповідність якості. Вибирати технологічні параметри та налагоджувати роботу сканерів, цифрових фотокамер та фотонасвітлярок ?, цифрового друкарського і брошурувально-палітурного устаткування. Здійснювати періодичну перевірку роботи видавничо-поліграфічних систем. Згідно з визначеними технологічними параметрами створювати системи автоматизованого керування видавничо-поліграфічними виробництвами та забезпечувати їх засобами захисту від несанкціонованого втручання. Контролювати додержання технологічної дисципліни та правил експлуатації устаткування. Повинен знати. Постанови, розпорядження, накази, інші нормативні документи керівних органів, які стосуються системи видавничо-поліграфічного видавництва; обчислювальну математику та системи перетворення сигналів; дискретне перетворення і квантування; архітектуру електронно-обчислювальних машин та комп’ютерів; мікропроцесори, мови програмування мікропроцесорів; послідовний, паралельний та інші інтерфейси, введення-виведення сигналів; компоненти комп’ютерної техніки; цифрові засоби занесення інформації та роботу локальних інформаційних мереж: техніку від’єднання і браузери Інтернет; засоби діагностики і технічного обслуговування; файлові системи та відновлення даних; сканери, цифрові фотокамери та фото– і формнонасвітлювачі, цифрове друкарське і брошурувально-палітурне устаткування. 1.2.2 Структура навчального плану бакалаврату спеціальностей напряму „Видавничо-поліграфічна справа”
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|