МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальні питання акредитації аудиторів та критерії їх оцінкиВимоги до аудиторів та порядок їх акредитації
Аудиторами можуть бути спеціалісти різних сфер діяльності, які відповідають вимогам ДСТУ 3418-96 і атестовані комісією, призначеною Національним органом з сертифікації. Аудитори в системі сертифікації УкрСЕПРО здійснюють діяльність в таких напрямках: - сертифікація продукції або послуг; - сертифікація систем якості; - атестація виробництва; - акредитація випробувальних лабораторій. Аудитор атестується на право роботи в одному або в декількох напрямках діяльності. Він повинен бути незалежним (адміністративно і фінансово) від виробників і споживачів продукції, а також організацій, які є об’єктом його діяльності. Умови роботи аудитора повинні виключати можливість комерційного, адміністративного або будь-якого іншого впливу на нього, що може призвести до необ’єктивної оцінки. Аудитор повинен мати: - спеціальну освіту в тих галузях знань, які відповідають напрямкам його діяльності з сертифікації (акредитації), і на право проведення робіт в яких він буде атестований, вільно володіти усно та письмово державною мовою; - практичний досвід роботи у сфері діяльності, на право проведення робіт в якій він буде атестований, не менше двох років. Аудитор повинен володіти обов’язковими знаннями з таких питань: - державні і міжнародні стандарти, інші нормативні документи, на відповідність яким проводиться сертифікація і акредитація; - економічні і правові основи сертифікації і акредитації; - організація, порядок і зміст робіт з сертифікації і акредитації; - практика сертифікації і акредитації в країні і за кордоном. Аудитор повинен володіти такими особистими якостями: - об’єктивністю, принциповістю; - творчою ініціативою і здатністю приймати і аргументовано відстоювати свої висновки і рішення; - здатністю до спілкування, умінням швидко вступати в контакт з людьми і ефективно взаємодіяти з персоналом під час перевірки; - ввічливістю, стриманістю, доброзичливістю.
В галузі сертифікації продукції аудитори повинні володіти знаннями про: - властивості продукції, що випробується, її конструкцію, технологію виробництва, склад речовин і матеріалів; - технічні характеристики продукції; методи їх визначення, які встановлені в стандартах і технічних умовах; - методи випробувань і вимірювань; - обладнання для випробувань і вимірювань, вимоги до його експлуатації і технічного обслуговування; - обробку і аналіз результатів випробувань і вимірювань; - статистичні методи оцінки якості і надійності продукції. У сфері атестації виробництва аудитори повинні володіти знаннями з таких питань: - організаційні принципи забезпечення якості продукції; - технологія виробництва конкретного виду продукції; - організація вхідного контролю сировини, матеріалів і комплектуючих виробів; - організація робіт з випробування і здійснення контролю в процесі виробництва продукції; - організація робіт з метрологічного забезпечення виробництва; - вимоги, що ставляться до вантажно-розвантажувальних, транспортних і складських робіт. У сфері сертифікації систем якості аудитори повинні володіти знаннями з таких питань: - організаційна структура, документація і стандарти на системи якості; - методи оцінки якості і надійності готової продукції, включаючи розрахункові, дослідно-статистичні, реєстраційні і експертні методи; - контроль якості продукції, включаючи основні методи статистичного контролю; - технологія виробництва, особливості функціонування і засоби технологічного оснащення; - організація і підготовка технічного персоналу, які сприяють ефективному використанню робітників у системі якості. У сфері акредитації випробувальних лабораторій аудитори повинні володіти знаннями з таких питань: - забезпечення якості випробувань, що проводяться лабораторією; - оцінка методик випробувань і вимірювань; - оцінка обладнання для випробувань і вимірювань, стану його експлуатації і технічного обслуговування; - метрологічне забезпечення випробувань і вимірювань, що проводяться в лабораторії; - вимоги до приміщень, які використовуються для випробувань; - вимоги до персоналу лабораторії; - оцінка систем реєстрації даних за результатами випробувань і звітних документів. Рівень кваліфікації аудитора має підтримуватися шляхом використання таких форм навчання: - на курсах Українського учбово-наукового центру зі стандартизації, метрології та якості продукції; - в галузевих інститутах підвищення кваліфікації; - в центрах навчання за кордоном; - регулярної участі в перевірках, які відповідають напрямку його діяльності.
Читайте також:
|
||||||||
|