МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оформлення звіту з НДР, курсового або дипломного проектуУчені настільки пішли з головою кожний у своє, що не бачать жодного явища в цілому, включаючи власні дослідження. (Принцип повноти картини) Всі великі відкриття робляться помилково. Леонід Мартинов Повторення - мати навчання, але смертельний ворог творчості. Як готуватися й відповідати на іспиті (Закон Янга) Головна підмога у підготовці до іспиту - Ваш конспект лекцій. Заздалегідь підберіть у бібліотеці потрібні і придатні підручники. Якщо якийсь розділ або питання Ви не можете зрозуміти за одним підручником, не падайте духом і ніколи не вважайте себе дурнем. Просто візьміть підручник іншого автора. - "Важких наук немає, є тільки важкі неперетравлювані викладення", - говорив О. І. Герцен. Не нехтуйте підручниками для технікумів. Як правило, їх пишуть дуже гарні фахівці, які в змозі пояснити, куди запрягається кінь, не прибігаючи до складної математики. Зверніться спочатку до цих підручників, якщо Ви слабко орієнтуєтеся в якомусь питанні. Потім знову беріть вузівські підручники, консультуйтеся у свого викладача. Але підручники - це вчорашній день науки, вони швидко старіють, а видаються рідко. Тому лекції часто містять такі матеріали, яких Ви не знайдете в жодному підручнику. Вищий рівень підготовки забезпечується додатковим використанням спеціальних книг і монографій. У порівнянні з загально ознайомлювальними публікаціями викладення ідей у книгах набагато досконаліше і більш зріле. На відміну від статей монографія пропонує цілісний і синтетичний погляд на обговорювану проблему. Математичні висновки обов'язково опрацьовуйте на папері. У найгіршому разі, це може бути й шпаргалка (все запам’ятати не можливо). Важливо тільки, щоб Вам усе було зрозуміло; потрібно осмислювати переписане. Тоді й шпаргалка на іспиті вже не знадобиться. Перед іспитом треба обов'язково добре виспатися. Це набагато важливіше, ніж опрацювати абсолютно всі питання, хоча до цього й треба прагнути. Сніданок повинен бути, як перед спортивним змаганням - нещільним, але калорійним. Здача іспиту завжди супроводжується хвилюванням, нервовим напруженням. При цьому змінюється склад крові, стає холодно, з'являється тремтіння й відчуття ознобу. Описаний неприємний стан - серйозна перешкода для відмінної відповіді. Щоб уникнути цього стану, застосуйте простий й ефективний спосіб. Захопить з собою з дому пару шматочків цукру, цукерок або упаковку таблеток аскорбінової кислоти, більше відомої як "вітамін Ц" (коштує дуже дешево в будь-якій аптеці). Покладіть під язика й ссіть, поки готуєтеся до відповіді. Вам відразу стане тепло й затишно. Коли студент виходить відповідати й сідає поруч із екзаменатором, останній відразу дивиться на аркуш паперу, де записані відповіді на питання. Якщо екзаменатор бачить багато тексту (списано зі шпаргалки буквально, оскільки студент не знає, що говорити), невірні формули (або відсутність найважливіших формул і положень), неправильні графіки, та ще й з неправильно позначеними осями, рівень убогих знань студента стає зрозумілим у частки секунди, зі швидкістю фотоспалаху, коли Ви ще не встигли вимовити жодного слова. Якщо студент скористався чужим конспектом або шпаргалкою без розуміння - це видно відразу, як на рентгенівському знімку. На іспиті ніколи не сперечайтеся з викладачем - він завжди правий за визначенням. Цінуйте час екзаменатора й не намагайтеся вразити його енциклопедичністю своїх знань. Не починайте відповідь здалеку, а відразу беріть бика за роги. Викладіть суть питання в декількох фразах. Повідомите, що основні графіки і математична теорія наведені на аркуші, що лежить перед екзаменатором (або що Ви по пам'яті написали кінцеві формули, і за необхідністю готові дати їх вивід). Обов'язково відзначте наукове й практичне значення розглянутого питання (саме з цього й треба починати відповідь). Відмінна відповідь - коротка відповідь. Той, хто не володіє матеріалом просто не може відповістити на запитання коротко, тому що не здатний відокремити головне від другорядного (довго відповідають тільки слабо підготовлені студенти). Закінчивши відповідь, вимовте заключну фразу: "Я закінчив. Готовий відповісти на додаткові питання". Будьте готові до питань про фізичне значення використовуваних величин й їх розмірності. Не дивуйтеся, якщо Вам раптом поставлять запитання "не за програмою". Це гарна ознака - розмова пішла не на оцінку. Це означає, що екзаменатор з рівня діалогу зі студентом перейшов на рівень діалогу з колегою: екзаменатор захотів почути відповідь, якої, можливо, не знає сам. У цьому випадку сміло включайте фонтан своєї фантазії й не бійтеся помилитися. Науку рухають молоді. Ваші свіжі, частково дурні й парадоксальні думки, не обтяжені устояними забобонами, можуть пролити несподіване світло на проблему. У купі сміття може блиснути перлина. Якщо ж якийсь із питань, що Вам дісталися, Ви не встигли належним чином опрацювати, краще прямо сказати про це екзаменаторові. Замість небажаного питання попросите його запитати що-небудь із того, що Ви добре розібрали й зрозуміли. Якщо питання, запропоноване Вам для заміни, досить серйозне, і Ви знаєте його досконально, Вам можуть навіть не знизити оцінку. Адже завдання екзаменатора - виявити Ваші знання й уміння їх застосовувати, а незнання окремого питання – справа, що може бути виправлена. Читайте також:
|
||||||||
|