МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Характеристика основних сфер грошового оборотуПлан Тема 1. Природа грошей Вступ
Опорний конспект лекцій з курсу «Гроші та кредит» призначений для більш ефективного вивчення студентами матеріалу даного курсу, а також для самостійного вивчення матеріалу студентами економічних факультетів всіх форм навчання. В опорному конспекті програмний матеріал з кожної теми поданий у вигляді схем і таблиць, що дозволяє з'ясувати причинно-наслідкові зв'язки, логіку викладання та структуру складних явищ грошово-кредитного простору. Все це сприяє підвищенню рівня засвоєння відповідного матеріалу. На початку кожної теми наводиться план, перелік основних категорій та список рекомендованої літератури. У кінці теми наведені питання для перевірки якості засвоєння матеріалів. В разі, коли студент не може надати відповідь на поставлене запитання або невпевнений у ній, то йому слід ще раз повернутися до матеріалу даної теми. Після роботи з опорним конспектом слід перейти до ретельного вивчення матеріалу теми за рекомендованим списком літератури. При аудиторній роботі студентів з наочним схематичним матеріалом викладач проводить необхідні пояснення до них. При самостійному опрацюванні тем студентам рекомендується додатково вести конспекти, що сприяє більш якісному засвоєнню матеріалу., Отже, опорний конспект лекцій з курсу «Гроші та кредит» дозволить значно скоротити витрати навчального часу та отримати більш глибокі та міцні знання з курсу.
1. Походження, концепції та суть грошей. 2. Основні функції грошей. 3. Форми грошей та їх еволюція. 4. Основні теорії грошей. Рекомендована література: 8,10,12,14,21,23,25,26,27,28,30,36,48
Мінілексикон: гроші, раціоналістична концепція грошей, міра вартості, засіб нагромадження, світові гроші, кредитні гроші, електронні гроші, депозитні гроші, формула ціни, індосамент, акцепт, фінансовий вексель.
1. Походження, концепції та суть грошей
2. Основні функції грошей
3. Форми грошей та їх еволюція
Характеристика сукупного грошового обороту і грошового обороту в межах індивідуального капіталу
фірми
сімейні господарства
державні структури
фінансові посередники
1.
50% / 50%
4. Структура грошових потоків
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|