Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Страхування відповідальності експлуатанта повітряного судна за шкоду, заподіяну третім особам

Страхування відповідальності експлуатанта повітряного судна входить до комплексу обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації.

Об’єктами страхування виступають майнові інтереси страхувальника, що виникають внаслідок зобов’язання відшкодовувати в порядку, встановленому законодавством, збитки третім особам, заподіяні під час експлуатації повітряного судна.

Третіми особами вважаються фізичні та юридичні особи (їх майно), які не пов’язані із страхувальником договірними зобов’язаннями та які не є працівниками страхувальника або не діють за його дорученням.

Страхувальником є експлуатант повітряного судна, який експлуатує його на законних підставах.

Страховим випадком вважається авіаційна подія за участю судна страхувальника, внаслідок якої настає його цивільна відповідальність за шкоду,заподіяну життю й здоров’ю фізичних осіб, та майну фізичних і юридичних осіб.

Страхова сума для польотів, що виконуються в межах України залежить від злітної маси судна (табл. 1).

 

Таблиця 1 - Залежність страхової суми від злітної маси судна

Злітна маса судна, кг Страхова сума, грн
до 500 100 000
501-1000 200 000
1001 - 2000 500 000
2001 - 6000 1 000 000
6001 - 25 000 5 000 000
25 001 - 50 000 25 000 000
50 001 - 100 000 50 000 000
100 001 - 500 000 100 000 000
Понад 500 001 150 000 000

 

 

Розмір максимального страхового польоту на один рік не повинен перевищувати 1% страхової суми,Ю визначеної договором обов’язкового страхування.

Страхувальник повинен виконувати комплекс зобов’язань визначених договором обов’язкового страхування. Зокрема, протягом двох робочих днівпісля отримання повідомлення про настання страхового випадку письмово (листом, факсом, телеграфом або еленктронною поштою) повідомити про це страховикові.У свою чергу, страховик має певний обсяг зобов’язань перед страхувальником, що стосуються,зокрема своєчасності складання акта та виплати страхового відшкодування.

Для отримання страхового відшкодування страхувальник зобов’язаний надати страховикові оригінали або нотаріально засвідчені копії документів,Ю а саме:

* заяву страхувальника про страхове відшкодування;

* страховий поліс (сертифікат);

* розрахунковий документ, що підтверджує внесення страхових платежів;

* письмові претензії третіх осіб або їх спадкоємців;

* документи, які мпідтверджують розмір збитків;

* документи реєстрації події з повітряним судном.

Страхове відшкодування виплачується протягом 10 днів після підписання страхового акта.

 

3. Страхування відповідальності повітряного перевізника за шкоду, заподіяну пасажирам, багажу, пошті та вантажу обов’язкове.

До об’єктів страхування належать майнові інтереси стпрахувальника, які виникають унаслідок зобов’язаннявідшкодовувати в порядку, установленому законодавством, пасажирам (спадкоємцям), вантажовласникам збитки, заподіяні внаслідок страхового випадку. Відповідальність перед пасажирами вважається застрахованою за наявності в пасажира авіаквита з моменту його реалізації внесення до поіменного списку перевізника до моменту, коли він (пасажир) залишив перон аеропорту під наглядом уповноваженої особи повітряного перевізника.

Відповідальність за майнові збитки вважається застрахованою на час офіційного надходження багажу, пошти та вантажу на борту повітряного судна та під час завантаження (розвантаження) повітряного судна.

Страхувальником є повітряний перевізник, який має право здійснювати пасажирські та вантажні перевезення.

Страхова сума, всановлена договором обов’язкового страхування не повинна бути меншою:

* за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю пасажирів;

* за втрату або шкоду,заподіяну багажу, пошті або вантажу, - суми еквівалентної 20 дол. США за офіційним обмінним курсом Національного банку, за кожен кілограм маси;

* за речі (поклажу), що знаходяться в пасажира, - суми, еквівалентної 400 дол. США за офіційним обмінним курсом Національного банку.

Розмір максимального страхового тарифу на один рік не повинен перевищувати 2% страхових сум, визначених договором обов’язкового страхування.

Страховий платіж вважаться внесеним із дати його списання з розрахункового рахунка страхувальника.

Страховим випадком вважається:

* подія, внаслідок якоїх настає відповідальність страхувальника за шкоду, заподіяну життю й здоров’ю пасажирів;

* подія, внаслідок якої настає відповідальність страхувальника за шкоду, заподіяну багажу, поклажі, пошті, вантажу.

Умови виплати страхового відшкодування відповідають тим, ьщо діють при настанні страхового випадку, пов’язаного з відповідальністю експлуатанта повітряного судна за шкоду, що може бути завдана третім особам.

 

Питання для самоконтролю:

1. Особливості авіаційного страхування

2. Сутність космічного страхування



Читайте також:

  1. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  2. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  3. Американська модель соціальної відповідальності
  4. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  5. Аналіз витрат за центрами відповідальності.
  6. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  7. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  8. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  9. Аудит розрахунків з оплати праці й за соціальним страхуванням.
  10. Аудит розрахунків із підзвітними особами.
  11. Біохімічна ОБГРУНТУВАННЯ МЕТОДИКИ занять фізичною культурою і спортом з особами різного віку та статі
  12. Біржове страхування (хеджування) учасників біржової торгівлі від несприятливих для них коливань цін




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
За матеріальні збитки - від 40 000 до 400 000 марок. | Лекція 18

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.