МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ VІ. СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ.Тема 32. Природа як сукупність об'єктивних умов існування людства………104 Розділ V. ЛЮДИНА І ПРИРОДА. Розділ ІV. СВІДОМІСТЬ ПІЗНАННЯ. Тема 17. Честь, совість, гідність людини. Інтелігентність і порядність………..61 Розділ ІІІ. ДУХОВНІСТЬ ЛЮДИНИ. Розділ ІІ. СВІТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ІСНУВАННЯ Тема 4. Природні, соціокультурні та духовні виміри людського життя………..15 Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ ЗМІСТ БІЛА ЦЕРКВА ВСТУП……………………………………………………………………………………5 Тема 1. Феномен людини та основні тлумачення її походження…………………6 Тема 2. Повнота та щастя людського життя……………………………………….10 Тема 3. Роль природно-історичного середовища і спадковості у формуванні та розвитку людини…………………………………………………………………....11 Індивід. Індивідуальність. Особа. Особистість………………………….................17 Тема 5.Сутність людини та сенс людського життя ……………………………….18 Життєва позиція та спосіб життя людини…………………………………………21 Тема 6. Ціннісні виміри людського життя. Смерть і безсмертя………………...22 Тема 7. Поняття творчості, свободи і відповідальності…………………………...26 Тема 8. Повнота життя і щастя………………………………………………………29 Запитання для самоконтролю………………………………………………………..31 Тема 9. Поняття світу…………………………………………………………………31 Тема 10. Людина і Космос, Всесвіт і Земля………………………………………...32 Тема 11. Поняття матеріального та ідеального……………………………………35 Тема 12. Рух як загальний спосіб існування світу………………………………..39 Тема 13. Простір і час…………………………………………………………………45 Тема 14. Проблема єдності світу……………………………………………………..49 Запитання для самоконтролю……………………………………………………….50 Тема 15. Поняття "дух", "душа", "духовність". Співвідношення духовного і тілесного……………………………………………………………………………52 Тема 16. Почуття, інтелект, воля. Ідеали в житті людини……………………….58 Тема 18. Правда, хиба, істина – їх єдність та відмінність між ними. Прихильність як прояв духовності…………………………………………………63 Тема 19. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини……………67 Тема 20. Прекрасне і потворне………………………………………………………70 Тема 21. Добро і зло в суспільно – історичному процесі…………………………72 Запитання для самоконтролю………………………………………………………74 Тема 22. Розуміння свідомості………………………………………………………..75 Тема 23. Структура свідомості. Свідоме і несвідоме………………………………78 Тема 24. Свідомість і праця. Спілкування і мова………………………………….81 Тема 25. Суспільний характер свідомості…………………………………………..85 Тема 26. Що таке пізнання?..........................................................................................87 Тема 27. Розуміння істини. Істина та її критерії…………………………………...91 Тема 28. Розуміння методу пізнання та закону…………………………………....93 Запитання для самоконтролю……………………………………………………….96 Тема 29. Що таке природа?..........................................................................................97 Тема 30. Історичний розвиток уявлень про природу…………………………....99 Тема 31. Розуміння біосфери та ноосфери…………………………………………101 Тема 33. Природа як об'єкт знання і пізнання……………………………………108 Тема 34. Виживання людини і людства — нагальна проблема сучасності…...111 Запитання для самоконтролю………………………………………………………113 Тема 35. Поняття "суспільство","суспільне", "соціальне", "соціум". Суспільство як самоорганізована система……………………………………114 Тема 36. Соціальна структура, її основні елементи……………………………..119 Тема 37. Сім'я в соціальній структурі суспільства……………………………...124 Тема 38. Поняття етносу. Рід, плем'я, народність, нація………………………..127 Тема 39. Роль ментальності в життєдіяльності суспільства……………………131 Тема 40. Особливості історичного розвитку українського етносу та нації…...133 Тема 41. Прогрес і періодизація суспільного розвитку…………………………136 Запитання для самоконтролю………………………………………………………139 Читайте також:
|
||||||||
|