Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ

ВСТУП

Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ.

Розділ VІІІ. ЛЮДИНА І КУЛЬТУРА.

Розділ VІІ. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ.

Тема 42. Поняття політики. Політика і влада…………………………………….140

Тема 43. Політична система………………………………………………………...146

Тема 44. Політична демократія…………………………………………………….149

Тема 45. Особливості правової, соціально-справедливої держави та громадянського суспільства…………………………………………………...151

Тема 46. Громадські рухи й організації. Політичні партії і влада……………...156

Тема 47. Політика й ідеологія……………………………………………………….160

Тема 48. Політична еліта і народ…………………………………………………...161

Запитання для самоконтролю………………………………………………………162

Тема 49. Поняття культури………………………………………………………….163

Тема 50. Матеріальна та духовна культура……………………………………….169

Тема 51. Культура і цивілізація…………………………………………………….171

Тема 52. Історичність культури. Спадкоємність, традиції і новаторство культури……………………………………………………………………………….173

Тема 53. Національне та загальнолюдське в культурі. Багатоманітність і взаємодія культур……………………………………………………………….175

Тема 54. Культура особистості……………………………………………………...178

Тема 55. Культура, гуманізм, прогрес……………………………………………..181

Запитання для самоконтролю………………………………………………………183

Тема 56. Поняття світогляду……………………………………………………….184

Тема 57. Мораль і світогляд…………………………………………………………192

Тема 58. Мистецтво і світогляд……………………………………………………..194

Тема 59. Історичність світогляду…………………………………………………..201

Тема 60. Міфологія як світогляд……………………………………………………202

Тема 61. Загальна характеристика релігійного світогляду……………………..205

Тема 62. Особливості наукового світогляду……………………………………...209

Тема 63. Філософія і світогляд……………………………………………………...212

Запитання для самоконтролю………………………………………………………218

Короткий термінологічний словник……………………………………………….219

Рекомендована література…………………………………………………………..224

Важливість курсу «Людина і світ» зумовлюється змістом стратегічних завдань, які покликана вирішувати загальна освіта, готуючи особистість до життя у суспільстві. Даний курс має допомогти студентам якомога краще збагнути природу суспільства і держави, в якій вони живуть, розкрити можливості й передумови для реалізації ними своїх прагнень та інтересів у суспільному житті.

Знання студентів про людину і світ як специфічну цілісність мають бути засвоєні на високому науковому рівні, тому в структурі курсі зінтегровані знання цілісного циклу суспільних наук: соціології, політології, правознавства, етики, економічної теорії, соціальної психології, культурології, соціальної екології, філософії.

Мета курсуполягає у: формуванні у молодих громадян України поваги до прав людини, здатності реалізувати свої права і свободи, поважаючи при цьому права і свободи інших громадян, а також діяти у відповідності до власних переконань і цінностей на принципах плюралізму і демократії.

Виходячи з мети, завданнями курсу є набуття студентами узагальнених знань про процеси та явища суспільного буття, про філософські, культурні, політико-правові та соціально-економічні основи життя демократичного суспільства. Вивчення курсу сприятиме соціалізації студентської молоді та активному включенню її в суспільне життя, виховуватиме в студентів такі громадянські риси як правова відповідальність, толерантність, ініціативність, громадянська активність, національна самосвідомість.

Побудова курсу «Людина і світ» базується крім загально дидактичних принципів на принципах демократичності, зв’язку з практичною діяльністю, з орієнтованістю на позитивні соціальні дії та плюралізм.

Опорний конспект створений з метою підвищення ефективності самостійної роботи студентів, підвищення рівня мотивації навчання, підвищити якість візуальної інформації та ефективність управління навчанням.


Читайте також:

  1. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  2. А. 5-7 день життя.
  3. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  4. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  5. Австрії: мистецтво повсякденного життя.
  6. Адаптації до паразитичного способу життя
  7. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  8. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  9. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  10. Анамнез життя
  11. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  12. Б – розділення гелю на дві фази




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ VІ. СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ. | Тема 1. Феномен людини та основні тлумачення її походження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.