МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ І. ФЕНОМЕН ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯВСТУП Розділ ІХ. СВІТОГЛЯД ЯК НАЙВИЩА ФОРМА САМОУСВІДОМЛЕННЯ. Розділ VІІІ. ЛЮДИНА І КУЛЬТУРА. Розділ VІІ. ПОЛІТИЧНІ ЗАСАДИ ЛЮДСЬКОГО ІСНУВАННЯ. Тема 42. Поняття політики. Політика і влада…………………………………….140 Тема 43. Політична система………………………………………………………...146 Тема 44. Політична демократія…………………………………………………….149 Тема 45. Особливості правової, соціально-справедливої держави та громадянського суспільства…………………………………………………...151 Тема 46. Громадські рухи й організації. Політичні партії і влада……………...156 Тема 47. Політика й ідеологія……………………………………………………….160 Тема 48. Політична еліта і народ…………………………………………………...161 Запитання для самоконтролю………………………………………………………162 Тема 49. Поняття культури………………………………………………………….163 Тема 50. Матеріальна та духовна культура……………………………………….169 Тема 51. Культура і цивілізація…………………………………………………….171 Тема 52. Історичність культури. Спадкоємність, традиції і новаторство культури……………………………………………………………………………….173 Тема 53. Національне та загальнолюдське в культурі. Багатоманітність і взаємодія культур……………………………………………………………….175 Тема 54. Культура особистості……………………………………………………...178 Тема 55. Культура, гуманізм, прогрес……………………………………………..181 Запитання для самоконтролю………………………………………………………183 Тема 56. Поняття світогляду……………………………………………………….184 Тема 57. Мораль і світогляд…………………………………………………………192 Тема 58. Мистецтво і світогляд……………………………………………………..194 Тема 59. Історичність світогляду…………………………………………………..201 Тема 60. Міфологія як світогляд……………………………………………………202 Тема 61. Загальна характеристика релігійного світогляду……………………..205 Тема 62. Особливості наукового світогляду……………………………………...209 Тема 63. Філософія і світогляд……………………………………………………...212 Запитання для самоконтролю………………………………………………………218 Короткий термінологічний словник……………………………………………….219 Рекомендована література…………………………………………………………..224 Важливість курсу «Людина і світ» зумовлюється змістом стратегічних завдань, які покликана вирішувати загальна освіта, готуючи особистість до життя у суспільстві. Даний курс має допомогти студентам якомога краще збагнути природу суспільства і держави, в якій вони живуть, розкрити можливості й передумови для реалізації ними своїх прагнень та інтересів у суспільному житті. Знання студентів про людину і світ як специфічну цілісність мають бути засвоєні на високому науковому рівні, тому в структурі курсі зінтегровані знання цілісного циклу суспільних наук: соціології, політології, правознавства, етики, економічної теорії, соціальної психології, культурології, соціальної екології, філософії. Мета курсуполягає у: формуванні у молодих громадян України поваги до прав людини, здатності реалізувати свої права і свободи, поважаючи при цьому права і свободи інших громадян, а також діяти у відповідності до власних переконань і цінностей на принципах плюралізму і демократії. Виходячи з мети, завданнями курсу є набуття студентами узагальнених знань про процеси та явища суспільного буття, про філософські, культурні, політико-правові та соціально-економічні основи життя демократичного суспільства. Вивчення курсу сприятиме соціалізації студентської молоді та активному включенню її в суспільне життя, виховуватиме в студентів такі громадянські риси як правова відповідальність, толерантність, ініціативність, громадянська активність, національна самосвідомість. Побудова курсу «Людина і світ» базується крім загально дидактичних принципів на принципах демократичності, зв’язку з практичною діяльністю, з орієнтованістю на позитивні соціальні дії та плюралізм. Опорний конспект створений з метою підвищення ефективності самостійної роботи студентів, підвищення рівня мотивації навчання, підвищити якість візуальної інформації та ефективність управління навчанням. Читайте також:
|
||||||||
|