Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Динаміка розвитку сприймання у немовлят

Особливості розвитку

Розвиток моторики. У період немовляти формуються всі основні структури дитячого організму. Загальний фізичний розвиток починається з внутрішніх, розміщених у центрі органів, потім розповсюджується на перфіричні частини тіла, кінцівки. За перший рік життя дитина робить стрибок у розвитку рухів: поступово навчається тримати голівку, сідати, вставати й робити перші кроки. Уже на третьому – четвертому місяці вона демонструє хапальні рухи, прагне дотягнитися і взяти в руки яскраві предмети. Дії стають більш скоординовані, починають співвідноситися із розташуванням, розмірами та формами предметів. Водночас розвивається спроможність здійснювати і інші прості маніпуляції з предметами (кидати, трясти тощо), що послуговує основою для ознайомлення з різноманітними властивостями речей та розвитку процесів сприймання.

 

Показники нормального рухового розвитку дитини:

Вік Рухи
Два-три місяці Перекочується
Три-чотири місяці Тягнеться за іграшкою
Шість місяців Переносить частину власної маси на ноги
П’ять - шість місяців Сидить без підтримки
З семи місяців Повзає назад на животі
З восьми місяців Повзає вперед на колінах
Сім-вісім місяців Самостійно стоїть
Вісім місяців Стоїть в ліжечку
Дев’ять - десять місяців Починає ходити
Дванадцять-тринадцять місяців Добре стоїть без підтримки та спокійно ходить

Сенсорно-перцептивний розвиток. У першій рік життя дуже важливою є роль відчуттів, завдяки яким діти сприймають зовнішній світ,. Завдяки взаємодії з оточуючими предметами та людьми, розвитку мозку та удосконаленню зорової системи збільшується обсяг сприйнятої інформації.

 

Вік Дія сприймання
0-1 місяця Дитина знаходить звукові, зорові, рухові зв’язки (поворот голови та очей на звуки); стежить за рухами предметів та людей
Один місяць Розпізнає багато звуків мови
Два місяці Має двокольоровий зір. Починає реагувати не тільки на окремі фрагменти, але і на об`єкт в цілому
Три місяці Має бінокулярний та периферійний зір; може відрізняти обличчя матері від фотографії. Чує та імітує високі та низькі звуки
Чотири місяці Зв’язує голос матері з її обличчям та інші звуки з їх джерелом. Відрізняє обличчя батьків від обличчя чужих людей. Відрізняє вгнуті та об`ємні зображення
П`ять-шість місяців Відрізняє вертикальні та інші положення предметів (предмети, які поставили догори ногами)
Шість місяців Здатна сприймати постійність розміру об`єктів
Сім місяців Активізується зорова та рухова системи, що полегшує дитині сприймання глибини під час повзання
Вісім місяців Здатна сприймати постійність форми об`єктів
Дев`ять-дванадцять місяців Упізнає предмети, доторкаючись до них, але не роздивляється. Здатна відрізнити на дотик знайомі та незнайомі предмети

Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Аеро- та гідродинаміка
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 827

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Соціальна ситуація розвитку | Криза першого року

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.