МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Динаміка розвитку сприймання у немовлятОсобливості розвитку Розвиток моторики. У період немовляти формуються всі основні структури дитячого організму. Загальний фізичний розвиток починається з внутрішніх, розміщених у центрі органів, потім розповсюджується на перфіричні частини тіла, кінцівки. За перший рік життя дитина робить стрибок у розвитку рухів: поступово навчається тримати голівку, сідати, вставати й робити перші кроки. Уже на третьому – четвертому місяці вона демонструє хапальні рухи, прагне дотягнитися і взяти в руки яскраві предмети. Дії стають більш скоординовані, починають співвідноситися із розташуванням, розмірами та формами предметів. Водночас розвивається спроможність здійснювати і інші прості маніпуляції з предметами (кидати, трясти тощо), що послуговує основою для ознайомлення з різноманітними властивостями речей та розвитку процесів сприймання.
Показники нормального рухового розвитку дитини:
Сенсорно-перцептивний розвиток. У першій рік життя дуже важливою є роль відчуттів, завдяки яким діти сприймають зовнішній світ,. Завдяки взаємодії з оточуючими предметами та людьми, розвитку мозку та удосконаленню зорової системи збільшується обсяг сприйнятої інформації.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|