Перехрещення в різних рівнях
Перехрещення в одному рівні:
регульоване
з керуванням сигналами світлофорів (АСУР)
з жорсткою координацією
ізольоване
нерегульоване
(саморегульоване)
з віднесеним лівим поворотом
кільцеве
з обов'язковою зупинкою
1,0
1,2
1,4
1,8
1,3
1,5
2,0
Розрахунковий еквівалентний рівень звуку від транспортного потоку
Інтенсивність руху, авт./год.
Розрахунковий рівень звуку, LТП, дБА
Інтенсивність руху, авт./год.
Розрахунковий рівень звуку, LТП, дБА
Значення поправок ∆LТ, ∆Lq, ∆LС, ∆Ly
Характеристики транспортного потоку
Значення параметра
Значення поправки, дБА
Примітка
Кількість вантажних автомобілів у потоці з карбюраторними двигунами, %
Менше 5
5-20
20-35
35-50
50-65
65-85
85-100
-3,0
-2,0
-1.0
0,0
+1,0
+2,0
+3,0
∆LТ
Кількість вантажних автомобілів і автобусів у потоці з дизельними двигунами, %
Менше 5
5-10
10-20
20-35
0,0
+1,0
+2,0
+3,0
∆Lq
Співвідношення між розрахунковою швидкістю руху і еталонним значенням, км/год.
∆V = Vп -Vет
(Vet=80 км/год.)
-20
-17
-12
-7
+7
+15
+20
-3,5
-3,0
-2,0
-1,0
+1,0
+2,0
+2,5
∆LС
Поздовжній ухил, ‰
0,0
+1,5
+2,0
+2,5
+3,0
∆Ly
Значення поправки DLП, що враховує тип покриття
проїзної частини дороги
Тип покриття проїзної частини
Склад легкових автомобілів, %
Поправка, DLП, дБА
Шорстка поверхнева обробка
менше 10
10-30
30-55
55-75
75-90
90-100
+0,5
+1,0
+2,0
+3,0
+4,0
Цементобетон,
асфальтобетон
менше 15
15-45
45-65
65-90
90-100
0,0
+0,5
+1,0
+1,5
+2,0
Значення поправки DLРП, що враховує наявність розділювальної смуги на проїзній частині
Кількість смуг руху
Поправка DLРП , дБА
без розділювальної смуги
2 із розділювальною смугою
3 із розділювальною смугою
4 із розділювальною смугою
6 із розділювальною смугою
+0,2
+0,5
+0,7
+1,0
Значення коефіцієнта t1
Поздовжній, ухил, ‰
t1
1,0
0,96
0,92
0,84
0,76
0,68
0,56
0,45
0,34
Значення коефіцієнта t2
Кількість легкових автомобілів, %
t2
1,0
0,96
0,92
0,90
0,85
0,80
0,78
0,74
0,70
0,67
0,62
Значення поправки DLЗ, що враховує вплив забудови
Тип дорожньої забудови
Поправка DLЗ , дБА
Двобічна при ширині вулиці між лініями забудови, м
більш 50
50-40
+2,0
40-30
+3,0
30-20
+5,0
менше 20
+6,0
Однобічна при відстані від краю проїзної частини до лінії забудови, м
більш 40
40-25
+1,0
25-12
+2,0
менше 12
+3,0
Примітка:Всі проміжні значення встановлюються інтерполяцією.
Значення коефіцієнта t3
Врахований фактор дорожніх умов
Значення коефіцієнтів, t3
Дорожні умови в кінці спуску (ухил більш ніж 30‰) наступний підйом
горизонтальна крива 1000 м
малий міст великий (середній) міст
Дорожні умови перед підйомом (ухил більш ніж 30‰)
горизонтальна ділянка
спуск
малий міст
звуження проїзної частини на 2 м
Ширина проїзної частини (для горизонтальних ділянок та підйому з ухилом менше ніж 20‰), м:
4,5
6,0
7,0-7,5
9,0
10,5
14,0-15,0
Ширина узбіччя, м
3,5
менше 2,5
3,5
менше 2,5
Ділянки з обмеженою видимістю у плані, м:
600-700
300-400
200-250
100-150
менше 100
Те саме, у профілі, м:
більш 100
менше 50
Горизонтальні криві радіусом, м:
більш 600
менше 50
Ширина проїзної частини малих і середніх мостів, м:
менше ширини проїзної частини дороги на 10 м
рівна ширині проїзної частини дороги
більш ширини проїзної частини дороги на 2 м
великі мости, м
пересічення в одному рівні
S-подібні криві з радіусами, м:
більш 200
менше 100
Наявність перешкод на узбіччі на відстані від кромки проїзної частини, м:
0,0
0,8
1,5
більш 2,0
Населені пункти на відстані від забудови до проїзної частини, м:
15-20 (мають смуги місцевого руху)
6-10 (мають тротуари)
5 (мають тротуари)
5 (тротуарів немає)
число смуг руху:
4 без розділювальної смуги
4 з розділювальною смугою
Примітка:Якщо таких дорожніх умов немає, то приймають значення коефіцієнта, що дорівнює 1,0. Якщо на одній і тій же ділянці декілька різних дорожніх умов, то приймають менше значення коефіцієнта.
Максимальна можлива швидкість руху
Тип і марка автомобіля
Максимальна можлива швидкість руху(VМТ),км/год.
Легковий ГАЗ – 24
Мікроавтобус РАФ – 2203
Вантажний легкий ГАЗ - 53А
Вантажний середній ЗІЛ – 130
Вантажний важкий