Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Продовження додатку Б

Продовження додатку Б

Продовження додатку Б

Додаток Б

Продовження додатку А

Коефіцієнт впливу вологості повітря

Відносна вологість повітря, % Коефіцієнт КВ
1,45 1,30 1,15 1,00 0,85 0,75 0,60

 

Коефіцієнт прогнозу

Роки прогнозу Коефіцієнт КП
1,10 1,40 1,70 2,00 2,30 2,60

 

Коефіцієнт впливу перехрещення доріг

Тип організації руху Коефіцієнт КЗ
Перехрещення в різних рівнях Перехрещення в одному рівні: регульоване з керуванням сигналами світлофорів (АСУР) з жорсткою координацією ізольоване нерегульоване (саморегульоване) з віднесеним лівим поворотом кільцеве з обов'язковою зупинкою 1,0     1,2 1,4 1,8     1,3 1,5 2,0

 

 

Розрахунковий еквівалентний рівень звуку від транспортного потоку

Інтенсивність руху, авт./год. Розрахунковий рівень звуку, LТП, дБА Інтенсивність руху, авт./год. Розрахунковий рівень звуку, LТП, дБА
   

 

Значення поправок ∆LТ, ∆Lq, ∆LС, ∆Ly

Характеристики транспортного потоку Значення параметра Значення поправки, дБА Примітка
Кількість вантажних автомобілів у потоці з карбюраторними двигунами, % Менше 5 5-20 20-35 35-50 50-65 65-85 85-100 -3,0 -2,0 -1.0 0,0 +1,0 +2,0 +3,0 ∆LТ
Кількість вантажних автомобілів і автобусів у потоці з дизельними двигунами, % Менше 5 5-10 10-20 20-35 0,0 +1,0 +2,0 +3,0 ∆Lq
Співвідношення між розрахунковою швидкістю руху і еталонним значенням, км/год. ∆V = Vп -Vет (Vet=80 км/год.) -20 -17 -12 -7 +7 +15 +20 -3,5 -3,0 -2,0 -1,0 +1,0 +2,0 +2,5 ∆LС  
Поздовжній ухил, ‰ 0,0 +1,5 +2,0 +2,5 +3,0 ∆Ly

 

 

Значення поправки DLП, що враховує тип покриття

проїзної частини дороги

Тип покриття проїзної частини Склад легкових автомобілів, % Поправка, DLП, дБА
Шорстка поверхнева обробка менше 10 10-30 30-55 55-75 75-90 90-100 +0,5 +1,0 +2,0 +3,0 +4,0
Цементобетон, асфальтобетон менше 15 15-45 45-65 65-90 90-100 0,0 +0,5 +1,0 +1,5 +2,0

 

Значення поправки DLРП, що враховує наявність розділювальної смуги на проїзній частині

Кількість смуг руху Поправка DLРП , дБА
без розділювальної смуги 2 із розділювальною смугою 3 із розділювальною смугою 4 із розділювальною смугою 6 із розділювальною смугою +0,2 +0,5 +0,7 +1,0

 

Значення коефіцієнта t1

Поздовжній, ухил, ‰ t1
1,0
0,96
0,92
0,84
0,76
0,68
0,56
0,45
0,34

 

Значення коефіцієнта t2

Кількість легкових автомобілів, % t2
1,0
0,96
0,92
0,90
0,85
0,80
0,78
0,74
0,70
0,67
0,62

 

Значення поправки DLЗ, що враховує вплив забудови

Тип дорожньої забудови Поправка DLЗ , дБА
Двобічна при ширині вулиці між лініями забудови, м  
більш 50
50-40 +2,0
40-30 +3,0
30-20 +5,0
менше 20 +6,0
Однобічна при відстані від краю проїзної частини до лінії забудови, м  
більш 40
40-25 +1,0
25-12 +2,0
менше 12 +3,0

Примітка:Всі проміжні значення встановлюються інтерполяцією.

 

Значення коефіцієнта t3

Врахований фактор дорожніх умов Значення коефіцієнтів, t3
Дорожні умови в кінці спуску (ухил більш ніж 30‰) наступний підйом горизонтальна крива 1000 м малий міст великий (середній) міст Дорожні умови перед підйомом (ухил більш ніж 30‰) горизонтальна ділянка спуск малий міст звуження проїзної частини на 2 м Ширина проїзної частини (для горизонтальних ділянок та підйому з ухилом менше ніж 20‰), м: 4,5 6,0 7,0-7,5 9,0 10,5 14,0-15,0 Ширина узбіччя, м 3,5 менше 2,5 3,5 менше 2,5 Ділянки з обмеженою видимістю у плані, м: 600-700 300-400 200-250 100-150 менше 100 Те саме, у профілі, м: більш 100 менше 50 Горизонтальні криві радіусом, м: більш 600 менше 50 Ширина проїзної частини малих і середніх мостів, м: менше ширини проїзної частини дороги на 10 м рівна ширині проїзної частини дороги більш ширини проїзної частини дороги на 2 м великі мости, м пересічення в одному рівні S-подібні криві з радіусами, м: більш 200 менше 100 Наявність перешкод на узбіччі на відстані від кромки проїзної частини, м: 0,0 0,8 1,5 більш 2,0 Населені пункти на відстані від забудови до проїзної частини, м: 15-20 (мають смуги місцевого руху) 6-10 (мають тротуари) 5 (мають тротуари) 5 (тротуарів немає) число смуг руху: 4 без розділювальної смуги 4 з розділювальною смугою 1,2 0,8 0,85 0,7   1,1 1,2 0,9 0,8     0,6 0,7 1,0 1,05 1,1 1,2   1,0 укріп 0,8 0,9 не укріп 0,65   1,0 0,95 0,90 0,80-0,85 0,75   1,0 0,95 0,75 0,60   1,0 0,96 0,92 0,87 0,8 0,75 0,7 0,6   0,5 0,7 1,0 0,7 0,75 0,9 1,0 0,75     0,7 0,8 0,9 1,0     0,9 0,8 0,7 0,6   0,5 1,0 1,1 1,8

Примітка:Якщо таких дорожніх умов немає, то приймають значення коефіцієнта, що дорівнює 1,0. Якщо на одній і тій же ділянці декілька різних дорожніх умов, то приймають менше значення коефіцієнта.

 

Максимальна можлива швидкість руху

Тип і марка автомобіля Максимальна можлива швидкість руху(VМТ),км/год.
Легковий ГАЗ – 24 Мікроавтобус РАФ – 2203 Вантажний легкий ГАЗ - 53А Вантажний середній ЗІЛ – 130 Вантажний важкий

 


Читайте також:

  1. N Придумати продовження до твору тощо.
  2. Більш детально про інвестиційну взаємодію в наступному Додатку до цієї Лекції.
  3. Відновлення та продовження процесуальних строків.
  4. Доцільність продовження та припинення виробництва у короткостроковому періоді
  5. Лекція 6. Тема 2.8 (Продовження теми) - Електробезпека. Специфіка питань електробезпеки відповідно до галузі. Статична електрика. Блискавкозахист.
  6. Лекція №5(продовження) Політична думка в Україні
  7. Основні напрямки використання доходів, здобутих від незаконної торгівлі наркотиками. Використання доходів отриманих від наркобізнесу для продовження злочинної діяльності
  8. Питання 4. Строки досудового слідства і тримання під вартою, порядок їх продовження, нерозголошення даних слідства
  9. Продовження
  10. Продовження
  11. ПРОДОВЖЕННЯ 9.04




Переглядів: 635

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахувати годинну інтенсивність руху | Продовження додатку Б

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.