Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахувати годинну інтенсивність руху

Для проміжних значень інтенсивності руху величини розрахункових рівнів звуку інтерполюються:

 

. (3.2)

 

Для автомобільних доріг, що знаходяться в експлуатації, розрахункову інтенсивність руху визначають на базі даних підрахунків руху, що проводяться дорожньо-експлуатаційною службою. За розрахункову приймають максимальну (годинну) інтенсивність руху на п’ятий рік після впровадження проекту захисту придорожньої забудови від транспортного шуму

 

, (3.3)

 

де - розрахункова годинна інтенсивність руху, авт./год.;

Т - період доби, за який проходить основна маса автомобільного потоку по дорозі загального користування. Його значення коливаються від 10 до 14 годин. У середньому слід приймати 10 годин;

N – середньорічна добова інтенсивність руху в обох напрямках на п’ятий після впровадження проекту захисту придорожньої забудови від транспортного шуму, авт./добу.

 

, (3.4)

 

де - інтенсивність руху за рік до впровадження протишумових засобів, авт./добу.;

q – темп річного приросту інтенсивності руху, який змінюється від 1,01 до 1,12. Приймають за даними дорожньо-експлуатаційної служби.

Для доріг, що проектуються, годинну інтенсивність руху приймають відповідно до техніко-економічним обґрунтувань на двадцятий рік.

Вплив забудови, що розташована біля дороги, на формування транспортного шуму пов’язаний з багатократним його відбиттям від фасадів будинків і збільшенням за рахунок цього розрахункового еквівалентного рівня звуку.

За результатами визначення шумового забруднення складають лінійний графік (рис. 3.1). Оцінку шумового забруднення виконують згідно з санітарними нормами припустимого шуму на території житлової забудови: «відмінно», якщо рівень шуму Менше 35 дБА;«добре», якщо рівень шуму не перевищує 80 дБА;«задовільно», якщо рівень шуму Менше 110 дБА;«незадовільно», якщо рівень перевищує 110 дБА.

Зробити висновки про ступінь шумового забруднення від проїзду по дорозі транспортних засобів.

 


 
 
Рис. 3.1 – Лінійний графік рівня еквівалентного звуку

 

 



Читайте також:

  1. Вплив ступіня використання вантажопідйомності автомобіля на годинну продуктивність автомобіля у тоннах, тобто .
  2. Закон Планка. Інтенсивність випромінювання чорного тіла й будь-якого реального тіла залежить від термодинамічної температури й довжини хвилі.
  3. Інтенсивність перемішування
  4. Інтенсивність температурного випромінювання і його спектральний склад залежать від температури, хімічного складу і фізичного стану тіла, особливо його поверхні.
  5. ІНТЕНСИВНІСТЬ ТРЕНУВАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ
  6. Конкуренція та її інтенсивність
  7. Основною формою оплати праці в бюджетних установах є погодинна, яка має два різновиди — штатно-окладну й погодинну системи оплати.
  8. Під час розрахунку пневматичних мішалок визначають необхідний тиск і витрату газу. Тиск газу можна розрахувати за допомогою рівняння Бернуллі
  9. Продуктивність та інтенсивність праці. Проста і складна праця.
  10. Розрахувати вплив зміни структури товарообігу на рівень і суму валового прибутку, використовуючи спосіб відсоткових чисел. За результатами розрахунків зробити висновок.
  11. Розрахувати рівень шуму транспортного потоку в придорожній смузі




Переглядів: 948

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахувати рівень шуму транспортного потоку в придорожній смузі | Продовження додатку Б

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.