Для проміжних значень інтенсивності руху величини розрахункових рівнів звуку інтерполюються:
. (3.2)
Для автомобільних доріг, що знаходяться в експлуатації, розрахункову інтенсивність руху визначають на базі даних підрахунків руху, що проводяться дорожньо-експлуатаційною службою. За розрахункову приймають максимальну (годинну) інтенсивність руху на п’ятий рік після впровадження проекту захисту придорожньої забудови від транспортного шуму
, (3.3)
де - розрахункова годинна інтенсивність руху, авт./год.;
Т - період доби, за який проходить основна маса автомобільного потоку по дорозі загального користування. Його значення коливаються від 10 до 14 годин. У середньому слід приймати 10 годин;
N – середньорічна добова інтенсивність руху в обох напрямках на п’ятий після впровадження проекту захисту придорожньої забудови від транспортного шуму, авт./добу.
, (3.4)
де - інтенсивність руху за рік до впровадження протишумових засобів, авт./добу.;
q – темп річного приросту інтенсивності руху, який змінюється від 1,01 до 1,12. Приймають за даними дорожньо-експлуатаційної служби.
Для доріг, що проектуються, годинну інтенсивність руху приймають відповідно до техніко-економічним обґрунтувань на двадцятий рік.
Вплив забудови, що розташована біля дороги, на формування транспортного шуму пов’язаний з багатократним його відбиттям від фасадів будинків і збільшенням за рахунок цього розрахункового еквівалентного рівня звуку.
За результатами визначення шумового забруднення складають лінійний графік (рис. 3.1). Оцінку шумового забруднення виконують згідно з санітарними нормами припустимого шуму на території житлової забудови: «відмінно», якщо рівень шуму Менше 35 дБА;«добре», якщо рівень шуму не перевищує 80 дБА;«задовільно», якщо рівень шуму Менше 110 дБА;«незадовільно», якщо рівень перевищує 110 дБА.
Зробити висновки про ступінь шумового забруднення від проїзду по дорозі транспортних засобів.
Рис. 3.1 – Лінійний графік рівня еквівалентного звуку