Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розрахувати рівень шуму транспортного потоку в придорожній смузі

Визначення шумового забруднення ВІД ПРОЇЗДУ ПО ДОРОЗІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

 

 

Підставою для визначення рівня шуму транспортного потоку в придорожній смузі є розрахунковий рівень звуку на відстані 7,5 м від осі найближчої смуги на висоті 1,2 м від рівня проїзної частини.

Розрахунковий рівень звуку на автомобільних дорогах визначають за формулою П.І. Поспєлова:

 

, (3.1)

 

де розрахунковий еквівалентний рівень звуку від транспортного потоку, дБА;

поправка, що враховує відхилення кількості вантажних автомобілів з карбюраторними двигунами у складі транспортного потоку від середніх умов, дБА;

поправка, що враховує відхилення кількості вантажних автомобілів з дизельними двигунами у складі транспортного потоку від середніх умов, дБА;

поправка на відхилення середньої швидкості руху, дБА;

поправка на величину поздовжнього ухилу дороги, дБА;

поправка, що враховує тип покриття проїзної частини дороги;

поправка, що враховує наявність розділювальної смуги на проїзній частині, дБА;

поправка, що враховує вплив забудови, яка розташована біля автомобільної дороги, дБА;

поправка, що враховує вплив перехрестя доріг.

Значення і поправок , , , , , , , дивись додаток Б.

Еталонними умовами для розрахунку транспортного шуму є: рух потоку автомобілів на відстані 7,5 м від осі найближчої смуги автомобільної дороги при відсутності розділювальної смуги, на висоті 1,2 м від рівня проїзної частини прямолінійної горизонтальної ділянки дороги з асфальтобетонним покриттям, при відсутності в радіусі 50 м забудови та інших, відбиваючих звук перешкод, а також перехрестя доріг при розповсюдженні шуму над землею; швидкість руху транспортного потоку, що відповідає заданій інтенсивності руху; наявність у складі транспортного потоку 40% вантажних автомобілів, в тому числі 5% з дизельними двигунами.

При наявності перехресть в одному рівні зсвітлофорним регулюванням рівень звуку необхідно збільшити на 3 дБА.На перехресті в різних рівнях, якщо інтенсивність руху на дорогах відрізняється менше ніж на 30%, а склад вантажних автомобілів та автобусів відрізняється менше ніж на 15%, еквівалентний рівень звуку треба збільшити на 3 дБА Якщо інтенсивність руху відрізняється на 30% і більше, а склад вантажних автомобілів на 15% і більше, то треба зробити поправку на +2 дБА.

 


Читайте також:

  1. II рівень
  2. Аналоговий рівень доведення
  3. Атомарний рівень будови речовини
  4. Базовий рівень
  5. Безробіття та його природний рівень
  6. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття
  7. Блок 5. Доходи та рівень життя населення.
  8. Вартість робочої сили. Рівень життя й доходи населення
  9. Вибір виду транспортного засобу
  10. Видаток і середня швидкість ламінарного потоку.
  11. Використання геоінформаційних систем для аналізу природоохоронної діяльності газотранспортного підприємства («ЕКОГІС»).
  12. Вимоги до особистості тренера: освіта, особистісні якості, рівень знань




Переглядів: 1211

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ ЗАБРУДНЕННЯ ПРИДОРОЖНЬОЇ СМУГИ СВИНЦЕМ | Розрахувати годинну інтенсивність руху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.