МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розрахувати рівень шуму транспортного потоку в придорожній смузіВизначення шумового забруднення ВІД ПРОЇЗДУ ПО ДОРОЗІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ
Підставою для визначення рівня шуму транспортного потоку в придорожній смузі є розрахунковий рівень звуку на відстані 7,5 м від осі найближчої смуги на висоті 1,2 м від рівня проїзної частини. Розрахунковий рівень звуку на автомобільних дорогах визначають за формулою П.І. Поспєлова:
, (3.1)
де розрахунковий еквівалентний рівень звуку від транспортного потоку, дБА; поправка, що враховує відхилення кількості вантажних автомобілів з карбюраторними двигунами у складі транспортного потоку від середніх умов, дБА; поправка, що враховує відхилення кількості вантажних автомобілів з дизельними двигунами у складі транспортного потоку від середніх умов, дБА; поправка на відхилення середньої швидкості руху, дБА; поправка на величину поздовжнього ухилу дороги, дБА; поправка, що враховує тип покриття проїзної частини дороги; поправка, що враховує наявність розділювальної смуги на проїзній частині, дБА; поправка, що враховує вплив забудови, яка розташована біля автомобільної дороги, дБА; поправка, що враховує вплив перехрестя доріг. Значення і поправок , , , , , , , дивись додаток Б. Еталонними умовами для розрахунку транспортного шуму є: рух потоку автомобілів на відстані 7,5 м від осі найближчої смуги автомобільної дороги при відсутності розділювальної смуги, на висоті 1,2 м від рівня проїзної частини прямолінійної горизонтальної ділянки дороги з асфальтобетонним покриттям, при відсутності в радіусі 50 м забудови та інших, відбиваючих звук перешкод, а також перехрестя доріг при розповсюдженні шуму над землею; швидкість руху транспортного потоку, що відповідає заданій інтенсивності руху; наявність у складі транспортного потоку 40% вантажних автомобілів, в тому числі 5% з дизельними двигунами. При наявності перехресть в одному рівні зсвітлофорним регулюванням рівень звуку необхідно збільшити на 3 дБА.На перехресті в різних рівнях, якщо інтенсивність руху на дорогах відрізняється менше ніж на 30%, а склад вантажних автомобілів та автобусів відрізняється менше ніж на 15%, еквівалентний рівень звуку треба збільшити на 3 дБА Якщо інтенсивність руху відрізняється на 30% і більше, а склад вантажних автомобілів на 15% і більше, то треба зробити поправку на +2 дБА.
Читайте також:
|
||||||||
|