Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВИЗНАЧЕННЯ ЗАБРУДНЕННЯ ПРИДОРОЖНЬОЇ СМУГИ СВИНЦЕМ

 

Рівень забруднення свинцем поверхневого ґрунтового шару на різних відстанях від автодороги визначається за формулою:

 

(2.1)

 

де рівень забруднення ґрунту сполученнями свинцю, мг/кг;

товщина ґрунтового шару, в якому розташовуються викиди свинцю, (приймаємо 0,2 м);

щільність ґрунту (приймаємо 1600 кг/м3);

відкладення свинцю на поверхні землі, мг/м3.

Відкладення свинцю на поверхні землі можна визначити за формулою:

 

(2.2)

 

де коефіцієнт, що враховує відстань від автодороги (табл. 2.1);

коефіцієнт, що залежить від сили та напрямку вітру, приймається як рівний відношенню площі рози вітрів з боку дороги, що протилежний досліджуваній зоні, до загальної площі (приймаємо 0,7);

розрахунковий строк експлуатації дороги, приймається 7300 діб, що відповідає 20-річному прогнозному строку ( відповідно );

потужність емісії свинцю.

 

 

Таблиця 2.1

Залежність величини від відстані від краю проїжджої частини

Відстань від краю проїжджої частини, м Величина
0,50
0,10
0,06
0,04
0,03
0,02
0,01
0,005
0,001
0,002

 

Потужність емісій свинцю для даної середньодобової інтенсивності руху автотранспорту визначається за формулою:

 

(2.3)

де коефіцієнт перерахунку одиниці виміру, приймається ;

коефіцієнт, що враховує осідання свинцю в системі випуску відпрацьованих газів =0,8;

коефіцієнт, що враховує частку викидів свинцю у вигляді твердих елементів в загальному об’ємі викидів, приймаємо =0,8;

середні експлуатаційні витрати палива для відповідної моделі автотранспорту (табл. 2.2), л/км;

середньодобова інтенсивність руху автотранспорту вибраної моделі, авт./добу;

вміст добавки свинцю в паливі, що застосовується на автомобілі обраного типу, свинець міститься в бензині, і його вміст для 95-го складає 0,013 г/л;

- коефіцієнт, що враховує дорожні і автотранспортні умови, приймається по графіку рис.2.1 залежно від середньої швидкості транспортного потоку.

 

Рисунок 2.1 Залежність величини mp від середньої швидкості транспортного потоку

Середньодобова інтенсивність руху автотранспорту вибраної моделі розраховується виходячи зі склад руху (р, %) транспортного потоку:

 

(2.4)

Таблиця 2.2

Середня експлуатаційна норма витрати палива на 1км шляху в літрах

 

Тип автомобіля Середньо експлуатаційні витрати палива на 1 км
Легковий автомобіль 0,11
Вантажні автомобілі малої вантажопідйомності бензинові (до 5т) 0,16
Вантажні автомобілі бензинові (6т і більше) 0,33
Автобуси карбюраторні 0,37

 

Середню швидкість руху потоку на існуючих дорогах визначають безпосереднім вимірюванням влітку при сприятливих умовах або розрахунковим методом за методикою МАДІ.

За методикою МАДІ середня швидкість руху транспортного потоку обчислюється за формулою:

, (2.5)

 

де - розрахункова годинна інтенсивність в обох напрямках, авт./год.;

- коефіцієнти з додатку Б;

- середня швидкість вільного потоку, що включає тільки легкові автомобілі, км/год.;

- коефіцієнт, що залежить від частки легкових автомобілів у транспортному потоці (див. додаток Ж).

 

, (2.6)

 

де - середня максимальна можлива швидкість руху (дивись додаток Б).

Зробити висновки, щодо забруднення придорожньої смуги свинцем.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. V. Антропогенне забруднення навколоземного простору.
  6. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  7. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  8. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. Антропічні аспекти. Забруднення та самоочищення геосистем
  11. Антропогенне забруднення природного середовища. Джерела забруднень
  12. Антропогенні забруднення біосфери




Переглядів: 968

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ВІДПРАЦЬОВАНИМИ ГАЗАМИ АВТОМОБІЛІВ | Розрахувати рівень шуму транспортного потоку в придорожній смузі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.