МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація проведення практикиПояснювальна записка Проведення педагогічної практики Програма Форма звітності § Психолого-педагогічний щоденник студента-практиканта з індивідуальним тижневим планом. § Два конспекти уроків з української мови. § Конспект позакласного заходу з української мови. § Конспект та аналіз виховного заходу. § Звіт студента-практиканта, підписаний учителем-словесником і класним керівником. § Психологічна характеристика учня класу. § Один протокол обговорення уроку. Звітна документація подається методисту за два дні до завершення педагогічної практики! для магістрів спеціальності 8.030501„Російська мова та література”
Враховуючи те, що майбутні магістри будуть викладачами філологічних дисциплін, обов'язковим для них є проходження педагогічної практики. Головна мета такої практики - формування вмінь застосовувати набуті знання під час навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти, у процесі виконання функцій викладача, а також і в закладах освіти нижчого рівня, зокрема тих, у яких ведеться поглиблене вивчення української мови. Для досягнення поставленої мети необхідно виконати такі завдання: v навчити магістрантів складати робочу програму викладача на семестр з філологічної дисципліни; v складати план роботи студентського гуртка на семестр; v розробляти план організаційної та виховної роботи куратора академічної групи; v розробляти план-конспект вузівської лекції з певної дисципліни і проводити її; v розробляти конспекти практичного, семінарського, лабораторного занять з філологічної дисципліни та проводити їх; v вести діагностичну та контролюючу діяльність викладача, зокрема рейтинговий контроль успішності студентів з філологічної дисципліни; v проводити науково-дослідну експериментальну роботу з матеріалами магістерської випускної роботи. Усьому згаданому вище передують не лише отримані теоретичні знання з фахових дисциплін на всіх ступенях підготовки, а й моделювання навчального процесу, яке здійснювалося під час вивчення методичних дисциплін. Оптимальний варіант проведення практики спрямований на її проходження за місцем навчання у вищому педагогічному закладі освіти IV рівня акредитації під час викладання філологічних дисциплін. Іншими закладами освіти, де можливе проходження практики, є ті, для яких ведеться підготовка викладачів. Керівником педагогічної практики доцільно призначити наукового керівника магістерської роботи. Тривалість практики передбачена навчальним планом і проходить по завершенні навчання протягом 4 тижнів. Перед початком практики проводиться настановна конференція, на якій ознайомлюють магістрантів із завданням, змістом і порядком проходження педагогічної практики. У плані підготовки педагогічної практики настановчу бесіду з магістрантами проводить заступник декана з навчальної роботи. Методичну допомогу магістрантам у період педагогічної практики надають кафедри Інституту філології. За підготовку і контроль навчальних занять магістрантів відповідають викладачі відповідних дисциплін, а за виховні заходи – тьютори академічних груп. Після педагогічної практики проводиться підсумкова конференція, на якій діляться враженнями про виробничу практику, підбивають підсумки проведеної роботи.
Читайте також:
|
||||||||
|