Організаційне заняття. Ознайомлення магістрантів із завданнями та змістом педагогічної практики. Обговорення змісту та організаційного плану роботи.
Ознайомлення магістрантів з методикою майбутньої роботи, порядком ведення щоденників педагогічної практики, спостережень і нотаток, збору й обробки матеріалів тощо.
Зміст навчальної роботи1. Ознайомитися:
- з навчально-методичною та науковою роботою кафедри (відділення), на якій проводиться практика;
- з програмно-методичним забезпеченням навчальної дисципліни, заняття з якої будуть проводитися практикантом;
- із специфікою методики роботи викладачів і тьюторів академічних груп;
- зі змістом роботи секційних об’єднань викладачів за спеціальністю.
2. Вивчити:
- навчальні і методичні програми дисципліни, з якої будуть проводитися лекції, практичні, семінарські та лабораторні заняття;
- анатомо-фізіологічні, психологічні, вікові та індивідуальні особливості студентів групи, де будуть проводитися навчальні заняття, стан їх успішності;
- інтереси й уподобання студентів групи щодо виховної і позаудиторної роботи;
- особливості організації та проведення науково-дослідної роботи студентів;
- особливості організації і проведення виховної роботи тьютором академічної групи.
3. Формувати навички й уміння майбутньої педагогічної діяльності:
- складати робочу програму;
- аналізувати відвідані різноманітні заняття (10 занять) керівника практики або викладача спорідненого навчального предмета;
- розробити плани-конспекти і провести лекції з навчальної дисципліни у відповідності зі складеною програмою (3 лекції);
- розробити конспекти практичного, семінарського чи лабораторного заняття і провести їх в студентських групах (1 практичне, 1 лабораторне заняття);
- розробити зміст і провести заняття студентського гуртка;
- розробити і провести тьюторську годину в студентській групі;
- провести у студентському колективі експериментальну перевірку методичних рекомендацій, що пропонуються у власній магістерській випускній роботі.
Зміст дослідної роботи:
- вивчення системи роботи викладача філологічних дисципін, спрямованої на формування у студентів стійкого інтересу до виучуваних предметів;
- проаналізувати існуючу систему підготовки фахівців у ВНЗ і дати свої конкретні пропозиції щодо її вдосконалення.
Виконання індивідуальних завдань з метою надбання магістрантами умінь та навичок самостійного розв’язування наукових завдань.
Перевірка щоденників педагогічної практики та напрацьованих матеріалів.