Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План педагогічної практики магістрантів

Зміст Кількість годин
Організаційне заняття. Ознайомлення магістрантів із завданнями та змістом педагогічної практики. Обговорення змісту та організаційного плану роботи.  
Ознайомлення магістрантів з методикою майбутньої роботи, порядком ведення щоденників педагогічної практики, спостережень і нотаток, збору й обробки матеріалів тощо.  
Зміст навчальної роботи 1. Ознайомитися: - з навчально-методичною та науковою роботою кафедри (відділення), на якій проводиться практика; - з програмно-методичним забезпеченням навчальної дисципліни, заняття з якої будуть проводитися практикантом; - із специфікою методики роботи викладачів і тьюторів академічних груп; - зі змістом роботи секційних об’єднань викладачів за спеціальністю. 2. Вивчити: - навчальні і методичні програми дисципліни, з якої будуть проводитися лекції, практичні, семінарські та лабораторні заняття; - анатомо-фізіологічні, психологічні, вікові та індивідуальні особливості студентів групи, де будуть проводитися навчальні заняття, стан їх успішності; - інтереси й уподобання студентів групи щодо виховної і позаудиторної роботи; - особливості організації та проведення науково-дослідної роботи студентів; - особливості організації і проведення виховної роботи тьютором академічної групи. 3. Формувати навички й уміння майбутньої педагогічної діяльності: - складати робочу програму; - аналізувати відвідані різноманітні заняття (10 занять) керівника практики або викладача спорідненого навчального предмета; - розробити плани-конспекти і провести лекції з навчальної дисципліни у відповідності зі складеною програмою (3 лекції); - розробити конспекти практичного, семінарського чи лабораторного заняття і провести їх в студентських групах (1 практичне, 1 лабораторне заняття); - розробити зміст і провести заняття студентського гуртка; - розробити і провести тьюторську годину в студентській групі; - провести у студентському колективі експериментальну перевірку методичних рекомендацій, що пропонуються у власній магістерській випускній роботі. Зміст дослідної роботи: - вивчення системи роботи викладача філологічних дисципін, спрямованої на формування у студентів стійкого інтересу до виучуваних предметів; - проаналізувати існуючу систему підготовки фахівців у ВНЗ і дати свої конкретні пропозиції щодо її вдосконалення.  
Виконання індивідуальних завдань з метою надбання магістрантами умінь та навичок самостійного розв’язування наукових завдань.
Перевірка щоденників педагогічної практики та напрацьованих матеріалів.
Підсумкова конференція.
  Разом

Читайте також:

  1. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  2. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  3. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  4. Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи
  5. Вироблення педагогічної техніки.
  6. Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги
  7. Готовність викладача до педагогічної діяльності
  8. Групи як об'єкт соціально-педагогічної діяльності
  9. Елементи педагогічної майстерності
  10. Етапи інноваційної педагогічної діяльності
  11. Етапи становлення і розвитку педагогічної науки. Джерела розвитку педагогіки
  12. З історії розвитку педагогічної професії




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація проведення практики | Індивідуальні завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.