МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індивідуальні завдання1. Складіть план тьторської роботи з групою. 2. Складіть на семестр робочу програму лекційного курсу з певної навчальної дисципліни, робочі програми практичних, лабораторних занять. 3. Відвідайте два або три різноманітні заняття у керівника практики або викладача спорідненого навчального предмета. 4. Розробіть плани-конспекти і проведіть лекції з навчальної дисципліни у відповідності зі складеною програмою (3 лекції). 5. Розробіть конспекти практичного, семінарського чи лабораторного заняття і проведіть їх в студентських групах (1 практичне, 1 семінарське, 1 лабораторне заняття). 6. Розробіть зміст і проведіть заняття студентського гуртка. 7. Розробіть і проведіть тьюторську годину в академічній групі. 8. Проведіть у студентському колективі експериментальну перевірку методичних рекомендацій, що пропонуються у власній магістерській випускній роботі. 9. Розробіть систему запитань (аналітичні, навідні, риторичні, синтетичного характеру) для бесіди зі студентами на лабораторному занятті. 10. Складіть тестові завдання різних рівнів складності для тематичного оцінювання студентів. 11. На прикладі одного із занять покажіть різні прийоми роботи з формування дослідницьких умінь студентів. 12. Підготуйте дидактичний матеріал для індивідуальної, групової, фронтальної роботи студентів. 13. Проаналізуйте заняття, проведене викладачем-філологом. 14. Проаналізуйте заняття, проведене магістрантом. 15. Проаналізуйте заняття, яке ви провели. 16. Проаналізуйте позакласний захід. 17. Підготуйте і проведіть кураторську годину в групі. 18. Вивчіть досвід одного з викладачів філологічного факультету. 19. Проведіть експериментальну перевірку методичних рекомендацій з власної магістерської роботи.
Звіт за проходження практики(див. додаток А) повинен включати такі позиції: § вказати місце проходження, вид навчальної дисципліни, прізвище методиста, терміни § аналіз програмно-методичного забезпечення навчальної дисципліни; § перелік тем проведених навчальних занять й оцінки за них (конспекти лекцій і практично- § перелік відвіданих занять з підписами викладачів, на чиїх заняттях був присутній § конспект проведеного заняття гуртка; § сценарій проведеного виховного заходу; § оброблені та проаналізовані результати науково-педагогічних досліджень, якщо такі § конкретні пропозиції та зауваження щодо вдосконалення підготовки спеціалістів. Читайте також:
|
||||||||
|