МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ(МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ) Після ознайомлення із завданнями педагогічної практики і методикою майбутньої роботи із загальними вимогами, програмними та індивідуальними завданнями практики кожен зі студентів-практикантів складає індивідуальний план за такими розділами: навчальна робота, методична робота, виховна робота та робота з батьками. До індивідуального плану заносяться конкретизовані основні положення програми з визначенням конкретного терміну їх реалізації, а також залишається місце для позначок про виконання кожного з пунктів плану. Індивідуальний план завіряється керівником практики та куратором практики з базової установи. Окрім індивідуального плану студент має вести щоденник педагогічної практики. Щоденник студента – це основний документ, який відбиває не лише зміст проведеної студентом роботи в школі, а й її результати: v щоденник стимулює студента до більш організованої та продуманої роботи під час практики, що сприяє виробленню навичок самоконтролю роботи; v щоденник дає уявлення керівникові про те, як студент вивчає свій клас, окремих учнів, як спостерігає й аналізує їх поведінку, роботу, які уроки відвідує, до яких висновків доходить, яку допомогу отримує від учителя, класного керівника, методиста; v щоденник відбиває рівень підготовки студента до навчальної та виховної роботи з класом, рівень його загальної культури, ставлення до практики, недоліки кафедри у підготовці студентів до педагогічної практики. Зміст практики студент фіксує у щоденнику, вказуючи характер і конкретні обсяги роботи, виконаної за день. У щоденнику записуються загальні відомості змісту практики: v відомості про школу, характеристика класу; v розклад занять у закріпленому за ним класі; v індивідуальний план практики, календарний план і графік відвідування та проведення пробних і залікових уроків; v підготовча робота до педагогічної практики (лекції, семінари, інструктаж, консультації в університеті й самостійна робота студентів); v підготовка до пробного уроку (консультації методиста, викладача, труднощі та їх подолання, стан готовності до уроку, враження від проведеного уроку, самоаналіз і самооцінка); v спостереження уроків. По кожному уроку необхідно робити нотатки про найважливіші результати, які характеризують особливості уроку; v спостереження за позакласною й виховною роботою усього навчального закладу, учнівського самоврядування; v участь у методичній роботі (педрада, методоб`єднання); v спостереження за класом і окремими учнями з метою складання психолого-педагогічної характеристики; v аналіз роботи, проведеної за особистою ініціативою та її результати; v аналіз роботи з вивчення шкільної документації (календарний план викладача, план роботи предметного гуртка тощо); v зауваження щодо організації й проведення педагогічної практики. Окрім того, в щоденнику записується вся інструктивна інформація, отримана практикантом за час практики; результати його дослідницької діяльності та виконання індивідуальних завдань. На підставі виконання індивідуального плану та записів у щоденнику студент складає звіт про виконання практики.
Читайте також:
|
||||||||
|