Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

(МЕТОДИКА НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ)

Після ознайомлення із завданнями педагогічної практики і методикою майбутньої роботи із загальними вимогами, програмними та індивідуальними завданнями практики кожен зі студентів-практикантів складає індивідуальний план за такими розділами: навчальна робота, методична робота, виховна робота та робота з батьками. До індивідуального плану заносяться конкретизовані основні положення програми з визначенням конкретного терміну їх реалізації, а також залишається місце для позначок про виконання кожного з пунктів плану. Індивідуальний план завіряється керівником практики та куратором практики з базової установи.

Окрім індивідуального плану студент має вести щоденник педагогічної практики. Щоденник студента – це основний документ, який відбиває не лише зміст проведеної студентом роботи в школі, а й її результати:

v щоденник стимулює студента до більш організованої та продуманої роботи під час практики, що сприяє виробленню навичок самоконтролю роботи;

v щоденник дає уявлення керівникові про те, як студент вивчає свій клас, окремих учнів, як спостерігає й аналізує їх поведінку, роботу, які уроки відвідує, до яких висновків доходить, яку допомогу отримує від учителя, класного керівника, методиста;

v щоденник відбиває рівень підготовки студента до навчальної та виховної роботи з класом, рівень його загальної культури, ставлення до практики, недоліки кафедри у підготовці студентів до педагогічної практики.

Зміст практики студент фіксує у щоденнику, вказуючи характер і конкретні обсяги роботи, виконаної за день. У щоденнику записуються загальні відомості змісту практики:

v відомості про школу, характеристика класу;

v розклад занять у закріпленому за ним класі;

v індивідуальний план практики, календарний план і графік відвідування та проведення пробних і залікових уроків;

v підготовча робота до педагогічної практики (лекції, семінари, інструктаж, консультації в університеті й самостійна робота студентів);

v підготовка до пробного уроку (консультації методиста, викладача, труднощі та їх подолання, стан готовності до уроку, враження від проведеного уроку, самоаналіз і самооцінка);

v спостереження уроків. По кожному уроку необхідно робити нотатки про найважливіші результати, які характеризують особливості уроку;

v спостереження за позакласною й виховною роботою усього навчального закладу, учнівського самоврядування;

v участь у методичній роботі (педрада, методоб`єднання);

v спостереження за класом і окремими учнями з метою складання психолого-педагогічної характеристики;

v аналіз роботи, проведеної за особистою ініціативою та її результати;

v аналіз роботи з вивчення шкільної документації (календарний план викладача, план роботи предметного гуртка тощо);

v зауваження щодо організації й проведення педагогічної практики.

Окрім того, в щоденнику записується вся інструктивна інформація, отримана практикантом за час практики; результати його дослідницької діяльності та виконання індивідуальних завдань. На підставі виконання індивідуального плану та записів у щоденнику студент складає звіт про виконання практики.

 

 


Читайте також:

  1. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  2. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  3. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  4. Визначення ефективності соціально-педагогічної роботи
  5. Вироблення педагогічної техніки.
  6. Виховання дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги
  7. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику.
  8. Готовність викладача до педагогічної діяльності
  9. Групи як об'єкт соціально-педагогічної діяльності
  10. Деякі рекомендації щодо правил поведінки в умовах небезпеки землетрусу
  11. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях
  12. Деякі рекомендації щодо правил поведінки при зсувах та селях




Переглядів: 652

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Індивідуальні завдання | ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.