Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ

ВИМОГИ ДО ЗВІТУ СТУДЕНТА ЗА ПРАКТИКУ

ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

ФОРМИ І МЕТОДИ КОНТРОЛЮ

 

Студенти зобов`язані виконувати установлений на базі практики режим праці. Контроль за початком і закінченням роботи покладається на старост груп і відповідальних осіб бази практики. Основною формою контролю за діяльністю студентів-практикантів є самоконтроль у вигляді систематичного ведення щоденника практики і чіткого дотримання виконання індивідуального плану.

Щотижневою формою контролю є перевірка керівником практики щоденників студентів і ознайомлення з усіма опрацьованими матеріалами. Підсумкова звітність має на меті узагальнення результатів, отриманих за термін проходження практики.

Важливою формою підсумкового контролю студентів за проходженням педагогічної практики є конференція, що проводиться по закінченню практики. З кожної групи рекомендується один студент для виступу на підсумковій конференції. Тема виступу визначається з урахуванням специфіки навчально-виховного процесу певної школи. У виступі аналізуються позитивні й негативні сторони практики, цікаві знахідки передового досвіду педагогічного колективу школи, звертається увага на забезпечення уроків роздавальним, ілюстративним матеріалом, на впровадження інноваційних методів проведення уроків, виховних заходів учителями, студентами-практикантами.

Особлива увагу звертається на труднощі, які відчули студенти під час підготовки і проведення уроків з певних дисциплін. Це допоможе методистам, керівникам практики врахувати і винести проблемні питання на спеціальне опрацювання під час аудиторних занять.

 

У звіті студент в систематичному вигляді описує роботу, що особисто виконана. Студентський звіт не повинен бути дослівним переписуванням матеріалів без практичного застосування, а також цитуванням літературних джерел, він визначає основні види робіт, виконаних під час практики та їх обсяг. Звіт завіряється керівником бази практики та керівником практики від вузу й складається за відповідною схемою (див. додаток А).

До звіту студент-практикант додає:

§ щоденник педпрактики;

§ характеристику студента-практиканта з оцінкою вчителя, підписану і завірену директором школи;

§ довідку з бази педагогічної практики із зазначенням терміну проходження практики та її оцінкою керівником бази;

§ плани-конспекти залікових уроків, підписані вчителем або методистом;

§ аналіз одного (кожного предмета) з відвіданих уроків зі спеціальності;

§ психолого-педагогічну характеристику на учня, учнівський колектив;

§ по дві розробки й аналіз проведених виховних заходів;

§ сценарій проведених класних (батьківських) зборів, його аналіз;

§ наочність, дидактичний матеріал, виготовлені до залікових уроків (не менше 5 зразків).

Аналіз звітних документів практиканта дозволяє методистам, керівникам практики зробити висновки про якість роботи, рівень підготовленості студента-філолога до майбутньої навчально-виховної роботи у школі, ставлення обраної професії.

За наявності переліченої звітності, а також на підставі особистої оцінки методистом виявляється загальна оцінка за педагогічну практику, яка заноситься до відомості та залікової книжки студента.

Педагогічна практика студента-практиканта оцінюється за такими параметрами:

v індивідуальні завдання;

v знання шкільної програми;

v оцінка за уроки;

v аналіз уроків;

v позакласна робота за фахом;

v методичні знання, уміння і навички;

v оцінка за класне керівництво;

v оцінка з виховних захід;

v аналіз виховного заходу;

v ведення документації;

v підсумкова оцінка;

v залікова оцінка.

Зброшурований та переплетений по формату А4 звіт з виробничої практики після захисту з відповідними підписами передається до особової справи студента у відділ кадрів.

Структура і зміст звіту з педагогічної практики

§ Титульний аркуш звіту (див. додаток А).

§ Вступ, у якому коротко розкривається роль, місце і мета проведеної практики в системі професійної підготовки вчителя (основні принципи організації практики, основні завдання практики; визначення професійних умінь і навичок, які повинні формуватися і вдосконалюватися під час практики).

§ Основна частина містить підрозділи з навчальної, виховної, методичної і науково-дослідної роботи відповідно до конкретних завдань програми практики зі спеціальності і педагогіки.

Зразки плану-конспекту проведеного залікового уроку – у додатку Б, плану-конспекту проведеного позакласного заходу – у додатку В, плану-конспекту проведеного виховного заходу – у додатку Г.

§ Висновки: які знання, вміння і навички здобуті у процесі проходження практики, пропозиції щодо удосконалення організації практики.

§ Додатки: (щоденник практиканта з розділами: «Індивідуальний план практики студента», з оцінками роботи, «Залікові уроки та виховні заходи» з оцінками; відзив керівника практики від бази практики, відзив керівника практики від кафедри).

Підсумки підводяться у процесі складання студентом диференційованого заліку комісії у складі керівників практики від факультету, кафедри, бази практики під головуванням завідувача фахової кафедри. Диференційована оцінка з практики враховується нарівні з іншими оцінками, які характеризують успішність студента. Результати складання заліків з практики заносяться до екзаменаційної відомості, проставляються в залікових книжках студентів.

Студент, який не виконав програму педагогічної практики з поважних причин (за наявності відповідних підтверджень: довідки про хворобу, пояснювальної записки з аргументованим викладом причин тощо), має право на повторне проходження практики. Керівництво, контроль і місце проходження практики визначається окремо розпорядженням деканату факультету.

Студент, який повторно не пройшов педагогічної практики або отримав негативну оцінку, вважається як такий, що не виконав навчальне навантаження і відраховується з університету.


Читайте також:

  1. Абсолютність і відносність практики як критерія істини.
  2. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  3. Антропогенез – процес виділення людини з тваринного святу, олюднення мавпи під впливом суспільної практики.
  4. Закон обумовленості криміналістичних рекомендацій для потреб практики.
  5. Захист фольклорної практики
  6. І ми пам’ятаємо правило: Від живого споглядання до абстрактного мислення, і від нього до практики – такий є діалектичний шлях пізнання об’єктивної реальності.
  7. Концептуальна база професійної практики.
  8. Лекція 3. Генезис світової теорії та практики реконструкції історичних міст від стародавніх цивілізацій до Відродження
  9. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
  10. Міжнародний кодекс рекламної практики Міжнародної торговельної палати
  11. Організація проведення практики
  12. Основні завдання педагогічної практики




Переглядів: 1713

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ | ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.